Help
zondag 27 juli 2008 om 12:54
Hallo ik ben een homo sexuele jongen van 29 jaar.
Ik heb al meer dan anderhalf jaar een relatie met een bisexuele jongen. Onze relatie heeft veel ups en downs gekend, maar de laatste tijd gaat het goed.
Ondanks nu het juist goed gaat, en ook over samenwonen soms hebben en zow , vind hij de sex minder.
Het ligt niet aan mij zegt hij maar ik doe niets anders dan normaal.
Waar kan het aan liggen, ik maak me hierom best wel zorgen.
Groetjes chris29jaar
Ik heb al meer dan anderhalf jaar een relatie met een bisexuele jongen. Onze relatie heeft veel ups en downs gekend, maar de laatste tijd gaat het goed.
Ondanks nu het juist goed gaat, en ook over samenwonen soms hebben en zow , vind hij de sex minder.
Het ligt niet aan mij zegt hij maar ik doe niets anders dan normaal.
Waar kan het aan liggen, ik maak me hierom best wel zorgen.
Groetjes chris29jaar
zondag 27 juli 2008 om 13:02
Is dit ook je echte naam en leeftijd? Dan zou ik je als eerst willen aanraden om snel je nick te veranderen ivm herkenbaarheid.
Heb je het al met je vriend besproken, waar hij denkt dat het dan aan ligt? Of wat hij mist? Ik kan gaan gokken waar het aan kan liggen, maar ik denk dat er maar 1 iemand is die je dat kan vertellen, je vriend.
Heb je het al met je vriend besproken, waar hij denkt dat het dan aan ligt? Of wat hij mist? Ik kan gaan gokken waar het aan kan liggen, maar ik denk dat er maar 1 iemand is die je dat kan vertellen, je vriend.
zondag 27 juli 2008 om 21:11