Help

27-07-2008 12:54 4 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo ik ben een homo sexuele jongen van 29 jaar.

Ik heb al meer dan anderhalf jaar een relatie met een bisexuele jongen. Onze relatie heeft veel ups en downs gekend, maar de laatste tijd gaat het goed.

Ondanks nu het juist goed gaat, en ook over samenwonen soms hebben en zow , vind hij de sex minder.

Het ligt niet aan mij zegt hij maar ik doe niets anders dan normaal.

Waar kan het aan liggen, ik maak me hierom best wel zorgen.

Groetjes chris29jaar
Is dit ook je echte naam en leeftijd? Dan zou ik je als eerst willen aanraden om snel je nick te veranderen ivm herkenbaarheid.

Heb je het al met je vriend besproken, waar hij denkt dat het dan aan ligt? Of wat hij mist? Ik kan gaan gokken waar het aan kan liggen, maar ik denk dat er maar 1 iemand is die je dat kan vertellen, je vriend.
je doet niets anders dan normaal... wees eens creatief zou ik zeggen kan nooit kwaad...

en verder, praten idd.. praten praten praten... voordat je gaat samenwonen t liefst.

dat praten.. met hém uiteraard.
Samen erover praten, uitvinden waarom het minder is geworden en weer de passie terugbrengen of dingen anders doen/ anders aanpakken. Weten waar de ander zijn verlangens liggen en wensen zijn. Kijken of je daaraan tegemoed kunt komen of waarom juist niet. Maar bovenal doe het samen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven