En wat eten we vandaag?
woensdag 23 juli 2008 om 09:47
Vandaag wordt het mexicaanse wraps:
Pak wraps (grote tortilla-pannekoeken van tarwemeel)
schaaltjes met gesneden-
mais
tomaat
paprika
ananas
zure room
mexikaanse salsa (uit een potje)
Gehakt met mexikaanse kruiden (zakje) rul gebakken
Groot voordeel is dat een ieder aan tafel zelf zijn mix maakt. Je doet een beetje van de ingrdienten (niet gulzig zijn..anders kan je je tortilla niet meer opvouwen) Je vouwt je tortilla toe en je eet met je handen. Wij eten er meestal 2 per persoon, maar we zijn alle 3 flinke eters.
Pak wraps (grote tortilla-pannekoeken van tarwemeel)
schaaltjes met gesneden-
mais
tomaat
paprika
ananas
zure room
mexikaanse salsa (uit een potje)
Gehakt met mexikaanse kruiden (zakje) rul gebakken
Groot voordeel is dat een ieder aan tafel zelf zijn mix maakt. Je doet een beetje van de ingrdienten (niet gulzig zijn..anders kan je je tortilla niet meer opvouwen) Je vouwt je tortilla toe en je eet met je handen. Wij eten er meestal 2 per persoon, maar we zijn alle 3 flinke eters.
donderdag 24 juli 2008 om 23:59
Gister hadden we dag gehakt schotel met sperciebonen, vers uit mijn stiefvaders tuin, met erbij gekookte aardappels.
In dezelfde tas uit dezelfde tuin zaten ook nog verse snijbonen, dus die hebben we vandaag simpel gegeten met gekookte aardappels en een gehaktbal.
Morgen BBQ bij mijn broertje in de tuin!
In dezelfde tas uit dezelfde tuin zaten ook nog verse snijbonen, dus die hebben we vandaag simpel gegeten met gekookte aardappels en een gehaktbal.
Morgen BBQ bij mijn broertje in de tuin!
vrijdag 25 juli 2008 om 11:13
Hmm...zouden gaan bbqen maar tis helemaal niet zo mooi weer hier Gelukkig had ik nog geen inkopen gedaan, dus ik kan de planning nog wel wijzigen. Ik wil al tijden eens die spinaziestamppot met spinazie, brie en cherrytomaatjes maken, misschien dat ik dat vandaag maar eens ga doen! Zal het recept even weer opzoeken, van Yette kwam het volgens mij.
vrijdag 25 juli 2008 om 13:14
Goh wat naar Thee, weer niet te hoeven koken .
Gister vond ik de quiche van mijn moeder niet zo heel goed gelukt. Maar een lekkere salade zat erbij. En de smaak was opzich goed hoor.
Vandaag ga ik kijken of ik mij toe kan zetten om weer Grieks eten te maken. Als het lukt maak ik wel een foto.
Gister vond ik de quiche van mijn moeder niet zo heel goed gelukt. Maar een lekkere salade zat erbij. En de smaak was opzich goed hoor.
Vandaag ga ik kijken of ik mij toe kan zetten om weer Grieks eten te maken. Als het lukt maak ik wel een foto.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
vrijdag 25 juli 2008 om 14:53
vrijdag 25 juli 2008 om 16:24
vrijdag 25 juli 2008 om 23:03
zaterdag 26 juli 2008 om 13:42
Gister heerlijk ge-BBQ-ed. Niet heel veel gegeten, maar das wat meestela gebeurd bij een BBQ. 1 hamburger, 1 worstje, paar stokbroodjes met salade en toe een kom verse fruitsalade.
Vanavond wordt het varkensschnitzel met gebakken champignons en gesmolten brie, aardappelgratin en witlof met ham en kaas uit de oven. Lekkerrrrrrrrrrrrrrrr.
Vanaf morgen op vakantie naar Kreta, dus ons laatste avondmaaltje thuis.
Vanavond wordt het varkensschnitzel met gebakken champignons en gesmolten brie, aardappelgratin en witlof met ham en kaas uit de oven. Lekkerrrrrrrrrrrrrrrr.
Vanaf morgen op vakantie naar Kreta, dus ons laatste avondmaaltje thuis.
zaterdag 26 juli 2008 om 16:46
quote:AgentL schreef op 25 juli 2008 @ 19:16:
Foto:
[afbeelding]
Mm, lekker! En dan ook nog uit zo'n tosti-ijzer dat overal ribbels in je brood maakt, dat vind ik altijd zo leuk.
Ik eet vanavond stamppot raapsteeltjes met uitgebakken spekjes.
Foto:
[afbeelding]
Mm, lekker! En dan ook nog uit zo'n tosti-ijzer dat overal ribbels in je brood maakt, dat vind ik altijd zo leuk.
This was not judgment day - only morning. Morning: excellent and fair.
zaterdag 26 juli 2008 om 16:49
quote:george zonderes schreef op 26 juli 2008 @ 16:46:
[...]
Ja, zo'n contactgrill: die maakt de lekkerste tosti's!
Stamppot raapsteeltjes... klinkt euhm.. interessant!
[...]
Ja, zo'n contactgrill: die maakt de lekkerste tosti's!
Stamppot raapsteeltjes... klinkt euhm.. interessant!