Ik vertrek
zaterdag 6 december 2014 om 19:08
Gelukkig dikke mosterd inderdaad.
Ja jammer dat ze de montage zo doen dat er misschien een vertekend beeld ontstaat.
Maar ik blijf er bij dat ik ze weinig empathisch vond en erg op zichzelf gericht.
Ze hebben een deel heel goed geregeld, zij sprak de taal goed en de verbouwing ging als een speer. Maar het ontbreekt ze aan gevoel en genereusiteit.
Ik heb jullie nog niet gehoord over die gite. (behalve: slechte foto's inderdaad).
Voor 4 à 5 personen. Hebben jullie gezien hoe klein dat was? Een ouderslaapkamer en 2 stapelbedden (waar blijft nr. 5?), maar vooral de huiskamer: kleine eettafel met 4 stoelen en één bankje voor 2 personen!
De rest moet maar aan de eettafel blijven zitten ofzo?
Het ging ze ook helemaal niet om de gasten.
Ze wilden daar wonen en met de paarden aan de gang.
Ik zou me er niet welkom voelen als gast denk ik zo.
Ja jammer dat ze de montage zo doen dat er misschien een vertekend beeld ontstaat.
Maar ik blijf er bij dat ik ze weinig empathisch vond en erg op zichzelf gericht.
Ze hebben een deel heel goed geregeld, zij sprak de taal goed en de verbouwing ging als een speer. Maar het ontbreekt ze aan gevoel en genereusiteit.
Ik heb jullie nog niet gehoord over die gite. (behalve: slechte foto's inderdaad).
Voor 4 à 5 personen. Hebben jullie gezien hoe klein dat was? Een ouderslaapkamer en 2 stapelbedden (waar blijft nr. 5?), maar vooral de huiskamer: kleine eettafel met 4 stoelen en één bankje voor 2 personen!
De rest moet maar aan de eettafel blijven zitten ofzo?
Het ging ze ook helemaal niet om de gasten.
Ze wilden daar wonen en met de paarden aan de gang.
Ik zou me er niet welkom voelen als gast denk ik zo.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen, dan dooft het licht
zaterdag 6 december 2014 om 19:27
quote:MadameQetesh schreef op 06 december 2014 @ 19:05:
[...]
Ja heel leuk. Wij willen ook graag naar Oostenrijk dus die afleveringen vind ik het leukst. Vanavond feestje dus we kijken morgen.Veel plezier !!
[...]
Ja heel leuk. Wij willen ook graag naar Oostenrijk dus die afleveringen vind ik het leukst. Vanavond feestje dus we kijken morgen.Veel plezier !!
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé