ben ik zwanger???
maandag 21 juli 2008 om 23:26
ik wil niet zwanger worden.
Maar ben stom geweest.
sex met me ex vriend(overgens de papa van mijn dochtertje van bijna 3)
had een spiraal maar die gaf veel last dus is eruit gehaald.
Normaal gebruiken we een condoom maar op dat moment was die er niet.
Stom stom stom, maar te laat.
Hij is wel optijd gestopt, maar hoor ommeheen dat er in voorvocht ook zaad zit.
Ik had op babybrabbel een online test gedaan.
En daar kwam uit dat ik een hele grote kans heb om zwanger te zijn.
Schijn sex gehad te hebben op me meest vruchtbaarste dag.
Ben erg moe en heb gevoelige borsten, maar hij is echt optijd gestopt, kan ik zwanger zijn??
Maar ben stom geweest.
sex met me ex vriend(overgens de papa van mijn dochtertje van bijna 3)
had een spiraal maar die gaf veel last dus is eruit gehaald.
Normaal gebruiken we een condoom maar op dat moment was die er niet.
Stom stom stom, maar te laat.
Hij is wel optijd gestopt, maar hoor ommeheen dat er in voorvocht ook zaad zit.
Ik had op babybrabbel een online test gedaan.
En daar kwam uit dat ik een hele grote kans heb om zwanger te zijn.
Schijn sex gehad te hebben op me meest vruchtbaarste dag.
Ben erg moe en heb gevoelige borsten, maar hij is echt optijd gestopt, kan ik zwanger zijn??

donderdag 24 juli 2008 om 14:52
heb inderdaad getest heb er al 5 gedaan, maar denk dat de testen aangepast zijn want het zijn inderdaad waardeloze testen.
Geven alleen maar vegen.
3 jaar terug heb ik ze gebruikt voor me dochtertje en toen kreeg ik alleen maar 2 mooie streepjes en nu alleen maar vegen.
Denk even goed dat ik niet zwanger ben.
Anders hadden er gisteren wel 2 gestaan.
Maar kijk het even aan mocht me ongesteldheid toch weg blijven want inmiddels 4 dagen overtijd.
en anders even langs de huisarts.
Geven alleen maar vegen.
3 jaar terug heb ik ze gebruikt voor me dochtertje en toen kreeg ik alleen maar 2 mooie streepjes en nu alleen maar vegen.
Denk even goed dat ik niet zwanger ben.
Anders hadden er gisteren wel 2 gestaan.
Maar kijk het even aan mocht me ongesteldheid toch weg blijven want inmiddels 4 dagen overtijd.
en anders even langs de huisarts.
vrijdag 25 juli 2008 om 23:54
Op de eerste plaats timzalot heb je niks beters te doen dan af te zeiken, wat boeit het of ik me mijn of m'n schrijf.
Het is mijn dochtertje en ze is ook me dochtertje, echt boeiend om daar een opmerking over te schrijven, maakt je erg slim sjonge jonge ,hebben sommige hier niks beters te doen, maar ja veel plezier ermee.
Misschien is het trouwens een idee om bij de forums ook een afzeikforum te hebben kan iedereen die wat te zeiken of weet ik wat heb lekker daar te recht, want begin dat zielige gedoe wel een beetje zat te worden slaat echt nergens op.
============================
Maar goed dan terug naar het onderwerp waar ik als TO over begon.
Ik ben vandaag ongesteld geworden dat houdt dus in dat ik niet zwanger ben.
Al had ik het niet eens erg meer gevonden, maar natuurlijk beter van niet.
Denk inderdaad dat door de spanning hij even is uitgebleven.
Het is mijn dochtertje en ze is ook me dochtertje, echt boeiend om daar een opmerking over te schrijven, maakt je erg slim sjonge jonge ,hebben sommige hier niks beters te doen, maar ja veel plezier ermee.
Misschien is het trouwens een idee om bij de forums ook een afzeikforum te hebben kan iedereen die wat te zeiken of weet ik wat heb lekker daar te recht, want begin dat zielige gedoe wel een beetje zat te worden slaat echt nergens op.
============================
Maar goed dan terug naar het onderwerp waar ik als TO over begon.
Ik ben vandaag ongesteld geworden dat houdt dus in dat ik niet zwanger ben.
Al had ik het niet eens erg meer gevonden, maar natuurlijk beter van niet.
Denk inderdaad dat door de spanning hij even is uitgebleven.
woensdag 30 juli 2008 om 16:19
ja is beter, al had ik het niet erg gevonden meer als het wel zo was.
Klinkt stom maar ergens stel je je erop in dat het wel is zo zou kunnen zijn en me dochtertje vraagt ook steeds naar een zusje hahha wat net zo goed een broertje kon zijn, maar het is misschien beter want als het enigszinds mogelijk is verdient een kind een papa en een mama maar wel die smaen gelukkig zijn.
Maar ik blijf komen op deze site, want het is toch wel leuk om zo met andere te praten.
Klinkt stom maar ergens stel je je erop in dat het wel is zo zou kunnen zijn en me dochtertje vraagt ook steeds naar een zusje hahha wat net zo goed een broertje kon zijn, maar het is misschien beter want als het enigszinds mogelijk is verdient een kind een papa en een mama maar wel die smaen gelukkig zijn.
Maar ik blijf komen op deze site, want het is toch wel leuk om zo met andere te praten.