Napraattopic 12

07-12-2014 09:18 3041 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Omdat we jullie de mogelijkheid willen geven om na te praten over dingen die op het forum gebeuren hebben we dit topic geopend. Helaas blijkt na een aantal weken proefdraaien dat dit toch niet gaat op de gehoopte manier en daarom zullen er vanaf nu strengere regels gelden in dit topic.

Wat is Napraten?

In het napraattopic kun je samen met de andere forummers napraten over gebeurtenissen op het forum.

Wat mag:

- Bans bespreken http://forum.viva.nl/forum/overig/banto ... s/235701//

- Beleid bespreken

- Trolhinten* (mits dit op normale wijze gebeurt, en dit niet resulteert in een trollenjacht of het verpesten van het betreffende topic)

- Stoom afblazen/ offtopic kletsen* (mits dit op normale wijze gebeurt, en niet zorgt voor onrust op het forum)

*Deze privileges kunnen op ieder moment worden ingetrokken.

Wat mag niet:

Alles dat in overtreding is met de huisregels.

- Het bashen van het moderatorteam en andere gebruikers.

- Hinten en hengelen naar eerdere nicks.

- Het openbaar maken van persoonlijke gegevens, zoals naam, adres, woonplaats of andere privacygevoelige informatie, Ook het dreigen met het openbaar maken van deze informatie is niet toegestaan.

- Het uitvechten van privé-vetes.

Dit soort gedrag accepteren we niet en kan direct, zonder waarschuwing vooraf, resulteren in een (permanente) ban. Of er sprake is van een overtreding die leidt tot een permanente ban is ter beoordeling van de Community Manager en hier wordt niet verder over gediscussieerd.

Kritiek op ons forumbeleid mag absoluut, mits dit binnen de fatsoengrenzen gebeurt die wij redelijk achten. Mocht het toch buiten deze fatsoengrenzen komen, behouden de Junioren, Moderators en de Community Manager het recht om de betreffende reacties zonder reden van opgaaf te verwijderen, de napraat (tijdelijk) te sluiten en direct een ban van een week toe te kennen aan de betreffende forummer(s).

De moderators gaan niet in discussie op dit topic en als er dingen zijn die jullie onder de aandacht willen brengen, of als je een reactie wilt over een ban, beleid of moderatie, staf dan je posting of stuur een mailtje naar forum@viva.nl.

Net als bij Het Bantopic behoudt het moderatorteam het recht om bij misdragingen het topic offline te halen en het bestaan van dit topic te beëindigen.

NB Graag aandacht voor deze toevoeging van de Community Manager gedateerd 02-12-2014

ModeratorViva in "Moderator Mededelingen"

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:StoraHuntur schreef op 09 december 2014 @ 21:18:

Vinden jullie het ook een sport geworden om berichten te wijzigen zonder dat die gigantische balk verschijnt? Ik heb algoritme nog niet echt door.Bij iedere wijziging 1 teken per keer toevoegen of verwijderen. Het werkt, ik heb gelijk.

Vinden jullie het ook een sport geworden om berichten te wijzigen zonder dat die gigantische balk verschijnt? Ik heb algoritme nog niet echt door.Ik ook niet
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
quote:Amaqanda schreef op 09 december 2014 @ 21:13:

[...]

DAT WEET IK! dat is een kinderwagen.

Dussss....dan ga je dus lekker wandelen met je kind met je mutsy slider......

Zal aan mij liggen hoor, maar ik krijg bij de combinatie van de woorden ' baby' en 'mutsy slider' toch echt hele vreemde beelden in mijn hoofd

Vinden jullie het ook een sport geworden om berichten te wijzigen zonder dat die gigantische balk verschijnt? Ik heb algoritme nog niet echt door.Volgens mij heeft het met tijd te maken. test test test
quote:Amaqanda schreef op 09 december 2014 @ 21:19:

[...]

Bij iedere wijziging 1 teken per keer toevoegen of verwijderen.Jaaa. Eitje, jij moet naar Slimmeriqen!

Vinden jullie het ook een sport geworden om berichten te wijzigen zonder dat die gigantische balk verschijnt? Ik heb algoritme nog niet echt door.Ja. Ik begrijp ook niet wanneer de balk wel verschijnt en wanneer niet. Zou het te maken hebben met de hoeveelheid tekst die je wijzigt?
Life is short. Eat dessert first.
jaa story! en weet je dat ik op het oude forum meriso verdacht van mod zijn

die had namelijk echt de helft aangepast en niks geen zwarte balk!
quote:Bieb2.0 schreef op 09 december 2014 @ 21:21:

[...]

Volgens mij heeft het met tijd te maken. Binnen een minuut ofzo zie je geen balk.Dat is niet waar. Ik heb vandaag een bericht gewijzigd binnen een minuut en toen kwam er een balk.
Kettler vraag 's in het bug topic naar het algoritme!

[...]

Volgens mij heeft het met tijd te maken. Binnen een minuut ofzo zie je geen balk.Dacht ik eerst ook, maar ik heb al eens iets veranderd in een bericht van een tijdje geleden en geen zwarte balk.

[...]

Volgens mij heeft het met tijd te maken. Binnen een minuut ofzo zie je geen balk.Tijd maakt niet uit. Ook niet of er al iemand na jou heeft gepost of niet. Hoeveelheid letters?
quote:doornroosje9 schreef op 09 december 2014 @ 21:23:

[...]

Dacht ik eerst ook, maar ik heb al eens iets veranderd in een bericht van een tijdje geleden en geen zwarte balk.Volgens mij is dat bij hele kleine veranderingetjes.
quote:doornroosje9 schreef op 09 december 2014 @ 21:22:

[...]

Ja. Ik begrijp ook niet wanneer de balk wel verschijnt en wanneer niet. Zou het te maken hebben met de hoeveelheid tekst die je wijzigt?Ja dat denk ik ook. En smileys veranderen hebben dubbele woordwaarde.
Ik heb net precies gewijzigd.

Binnen een minuut ofzo zie je geen balk.= nu test test test.

Geen balk
jep, hoeveelheid letters. en hoe groter je lap tekst hoe meer letters je mag vervangen/verwijderen
quote:StoraHuntur schreef op 09 december 2014 @ 21:24:

[...]

Ja dat denk ik ook. En smileys veranderen hebben dubbele woordwaarde.Yep
quote:Bieb2.0 schreef op 09 december 2014 @ 21:24:

Geen balkJa maar hoeveel letters dan?
quote:Bieb2.0 schreef op 09 december 2014 @ 21:24:

Geen balkIk denk dat als na een minuut één teken zou wijzigen, er ook geen balk komt.
quote:StoraHuntur schreef op 09 december 2014 @ 21:23:

Kettler vraag 's in het bug topic naar het algoritme!

Als je een reden opgeeft zie je wel een balk anders niet. Vroeger was het niet bij kleine veranderingen maar dit is nieuw.. "bug oplossing" omdat iedereen klaagde over de rouw balk, my ass..

quote:fluim schreef op 09 december 2014 @ 21:25:

jep, hoeveelheid letters. en hoe groter je lap tekst hoe meer letters je mag vervangen/verwijderenDit lijkt me wel logisch.
bij 100 letters mag je 1 letter verwijderen/wijzigen

bij 200 2

300 3

400 4

enz

het gaat om procenten
quote:ketller schreef op 09 december 2014 @ 21:27:

[...]

Als je een reden opgeeft zie je wel een balk anders niet. Vroeger was het niet bij kleine veranderingen maar dit is nieuw "bug oplossing" omdat iedereen klaagde over de rouw balk, my ass

Ik geef nooit een reden op en krijg toch die idiote zwarte balk

of klink ik nu te negatief?
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
quote:ketller schreef op 09 december 2014 @ 21:27:

[...]

Als je een reden opgeeft zie je wel een balk anders niet. Vroeger was het niet bij kleine veranderingen maar dit is nieuw "bug oplossing" omdat iedereen klaagde over de rouw balk, my ass

Dat is niet zo want ik wijzig wel maar schrijf nooit een reden. Maar krijg wel een zwarte balk.

Zal het iets met je forumstatus te maken hebben, codetaal van de mods "we're watching you"?
Twee tekens wijzigen na een paar minuten geeft iig geen zwarte balk.

Een zin erbij zetten, geeft volgens mij wel een zwarte balk.
Bl

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven