Orale seks

30-11-2014 09:40 42 berichten
Ik (man) heb regelmatig seks met nieuwe vriendin. Ik stimuleer haar soms met mijn mond/tong ( of zal ik het nu maar gewoon beffen noemen). Het beffen vind ik geen probleem, vind het zelf geil om te doen en te zien wat het met gaar doet. Maar dan omgekeerd: pijpen. Ze pijpt mij soms, maar ik heb eigenlijk moeite om goed te kunnen ontspannen en te genieten. Soms pijpt ze mij terwijl ik sta, maar, heel gek: ik wil niet naar beneden kijken omdat ik dat vernederend vind voor haar. Ik wil niet op haar neer kijken. En klaarkomen in haar mond of op haar gezicht: weer dat gevoel dat ik het vernederend vind, hoewel het mij toch geil lijkt. Een beetje bijzonder misschien, maar: hebben meer mannen daar last van? En vinden vrouwen zelf het wel zo vernederend of zit het bij mij tussen de oren, en kunnen ook vrouwen hiervan genieten?

Ik weet: het zal verschillen per persoon, dus ik wacht de reacties af.
Zoiets is voor mij ondenkbaar, een hoofd naar beneden duwen. Ik ben inmiddels van mening dat je er beide plezier aan mag beleven.. Swinta daarentegen vind het juist weer geil als haar vriend haar hoofd vasthoudt. Maar dat zal anders gaan, niet dwingend. Wij gaan in ieder geval genieten...
Alle reacties Link kopieren
quote:Miss.Innuendo schreef op 30 november 2014 @ 10:45:

[...]

Daarom zei ik ook: vraag op het moment supreme 'waar wil je het hebben?', dan zijn daar geen misverstanden over.

'Waar wil je het hebben' zou ik dan weer niet kunnen waarderen.

Ik denk dat je van te voren eens moet bespreken, of net na de sex, wat zij lekker vindt.
Haar vastpakken naar onder duwen en zeggen zuigen trut..

dan weet je zo waar haar grenzen liggen of de kortste weg naar de deur.
quote:Dubbus schreef op 30 november 2014 @ 12:44:

[...]

Oja: Ik had eens een vriend die duwde mijn hoofd weleens naar beneden, en/of zei dat hij gepijpt wilde worden. Afknapper! Zodra ik lichtelijk wat gepush voel, haak ik af, ik denk dat dat voor veel vrouwen geldt.

Ook dat hangt weer helemaal af van de vrouw in kwestie.

Als je gevoelig bent voor dominantie en gedomineerd worden is dat juist weer heel leuk
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
quote:Swinta schreef op 30 november 2014 @ 10:37:

Net wat Dubbus zegt, ik vind het geil als mijn vriend naar mij kijkt terwijl ik hem pijp. En staand pijpen vind ik helemaal geweldig. Zeker als hij dan met beide handen mijn hoofd vastpakt en zelf het tempo bepaalt.

Dat doe ik dan weer nooit. Ik lees dan weer heel vaak dat vrouwen het niet leuk vinden dat hun hoofd wordt vastgepakt, en heen en weer wordt bewogen zoals jij beschrijft. Ik sta dan wel weer toe dat een vrouw mijn hoofd vastpakt en draait of mijn gezicht tegen haar vagina duwt. Ik houd mijn hoofd dan in de nieuwe stand, en ik ga niet terug naar de vorige stand.

quote:Ik kan je gevoel wel begrijpen. Bij mijn vorige vriend kon ik mij moeilijk overgeven als hij mij ging beffen. Alleen kwam dit omdat hij in het begin vaak zei dat hij beffen niet zo lekker vond. Ik heb dus een gevoel opgebouwd dat beffen niet lekker was voor de man.

Mijn huidige vriend heeft mij overtuigd dat hij beffen heerlijk vindt om te doen, dus heb ik mijn reserves laten gaan en geniet ik nu dubbel zoveel. Ik vind beffen overigens ontzettend lekker, met alle variaties erom heen, dus ook met de tong penetreren en facesitting (niet als variant van wurgseks), niet alleen clitorisstimulatie.
World of Warcraft: Legion
quote:Moriah schreef op 30 november 2014 @ 12:40:

Oké het is mij best al duidelijk nu. Het is voor een vrouw dus duidelijk minder vernederend dan dat ik eerder aannam en de vrouw kan er dus ook van geinieten... Dan wordt het samen genieten...Dat dus!
quote:Moriah schreef op 30 november 2014 @ 12:54:

Zoiets is voor mij ondenkbaar, een hoofd naar beneden duwen. Ik ben inmiddels van mening dat je er beide plezier aan mag beleven.. Swinta daarentegen vind het juist weer geil als haar vriend haar hoofd vasthoudt. Maar dat zal anders gaan, niet dwingend. Wij gaan in ieder geval genieten...Een vrouw mag mijn hoofd of mijn schouders naar beneden duwen, om te hinten dat ze wil dat ik haar bef. Dat doe ik weer niet bij haar, omdat pijpen mij niet opwindt.
Ik hou van vurige types en verliefdheid.

Je hele lichaam is sensueel, der is meer dan beffen en pijpen.

Ik hou van een natuurlijke dominantie.

Daar ga ik niet om vragen of over praten, dat zit in een man of niet in een man.
quote:Moriah schreef op 30 november 2014 @ 12:54:

Zoiets is voor mij ondenkbaar, een hoofd naar beneden duwen. Ik ben inmiddels van mening dat je er beide plezier aan mag beleven.. Swinta daarentegen vind het juist weer geil als haar vriend haar hoofd vasthoudt. Maar dat zal anders gaan, niet dwingend. Wij gaan in ieder geval genieten...Inderdaad, het is niet dwingend. Ik ben dan al bezig en pak zelf zijn handen en leg ze op mijn hoofd. Hij beweegt dan zichzelf heen en weer, terwijl ik zijn billen vasthoud. Als ik niet meer wil, duw ik hem van me af. Hij houdt mij dus goed in de gaten, zodat het voor allebei lekker is.
Ik vind het ook heerlijk om te doen. En klaarkomen in mijn gezicht/mond/borsten is voor mij juist een triomf op het spel.

Maar ik hou dan ook van dominante mannen. En ik hou er dan ook van als ik juist tijdens het pijpen lichtelijk vernederd word (hij mijn "gezicht neukt", het tempo bepaald, in mijn mond spuugt, en mij een tik op mijn wangen geeft.

Juist de combinatie van weten dat ik zo goed ben dat ik hem enorm genot bezorgt en tegelijk ervaren dat ik door hem gebruikt word, is voor mij het toppunt van geilheid.
@Rary: Dat zit niet in mij. Op die wijze dominant zijn en er geil van worden, ik kan het mij wel weer voorstellen, het is iets wat je niet kunt uitleggen. En dat een man klaarkomt in je mond, gezicht en op je borsten, daar kan niemand iets van zeggen. Het is jou/jullie ding, zolang het jullie ding is en er plezier aan beleven is het leuk.
Wat dacht je van pijpen terwijl jij op bed ligt, dan is zij boven jou, en het is voor vrouwen niet vervelend om te pijpen, tenslotte beffen mannen vrouwen ook vanwege hetzelfde doel, je partner verwennen en bespelen!
Elke dag mag je genieten van alles wat het leven je biedt.
quote:Rary schreef op 02 december 2014 @ 04:10:

Ik vind het ook heerlijk om te doen. En klaarkomen in mijn gezicht/mond/borsten is voor mij juist een triomf op het spel.

Maar ik hou dan ook van dominante mannen. En ik hou er dan ook van als ik juist tijdens het pijpen lichtelijk vernederd word (hij mijn "gezicht neukt", het tempo bepaald, in mijn mond spuugt, en mij een tik op mijn wangen geeft.

Juist de combinatie van weten dat ik zo goed ben dat ik hem enorm genot bezorgt en tegelijk ervaren dat ik door hem gebruikt word, is voor mij het toppunt van geilheid.Dat lijkt me echt vreselijk. Zo zie je maar, wensen en behoeften zijn heel erg verschillend, maar de meeste vrouwen zijn wel dol op pijpen hoor, en vooral zijn reactie dat je het goed doet en hij het lekker vindt!
Ik vind pijpen niet vernederend en klaarkomen in mijn mond/gezicht ook niet. Maar ik ben geen fan van dat laatste.
You only live once
Hmmm ik vind het niet erg om een eventuele partner te pijpen. Als hij me even aangeeft waar hij wil klaarkomen maakt het me niet zoveel uit waar dat is. Liever niet in mijn haar of gezicht als je erna nog weg moet. Al denk ik dat dat niet erg vreemd is.

Vind het ook niet erg als hij mn hoofd vast pakt en het tempo bepaalt.

Anaal dat vind ik vernederend.
Carpe Diem!
@misspatrice: ik denk dat je spelenderwijs wel om kunt gaan hoe of waar je eventuele partner klaar komt. Maar zoals ik eerder al aangaf zoveel mensen, zoveel wensen.

Jij vind anaal dan weer vernederend, terwijl mijn partner zelf aangeeft dit te willen. Zo zie je maar..
quote:Moriah schreef op 03 december 2014 @ 06:50:

@misspatrice: ik denk dat je spelenderwijs wel om kunt gaan hoe of waar je eventuele partner klaar komt. Maar zoals ik eerder al aangaf zoveel mensen, zoveel wensen.

Jij vind anaal dan weer vernederend, terwijl mijn partner zelf aangeeft dit te willen. Zo zie je maar..Precies. Iedereen is weer anders. Daarom is het goed om naast de standaard communicatie (welk eten vind je lekker / welke muziek vind je leuk) ook over sex te praten. Vind ik dan. Al hoeft dat natuurlijk niet tijdens een romantisch etentje.
Carpe Diem!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven