Napraattopic 12

07-12-2014 09:18 3041 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Omdat we jullie de mogelijkheid willen geven om na te praten over dingen die op het forum gebeuren hebben we dit topic geopend. Helaas blijkt na een aantal weken proefdraaien dat dit toch niet gaat op de gehoopte manier en daarom zullen er vanaf nu strengere regels gelden in dit topic.

Wat is Napraten?

In het napraattopic kun je samen met de andere forummers napraten over gebeurtenissen op het forum.

Wat mag:

- Bans bespreken http://forum.viva.nl/forum/overig/banto ... s/235701//

- Beleid bespreken

- Trolhinten* (mits dit op normale wijze gebeurt, en dit niet resulteert in een trollenjacht of het verpesten van het betreffende topic)

- Stoom afblazen/ offtopic kletsen* (mits dit op normale wijze gebeurt, en niet zorgt voor onrust op het forum)

*Deze privileges kunnen op ieder moment worden ingetrokken.

Wat mag niet:

Alles dat in overtreding is met de huisregels.

- Het bashen van het moderatorteam en andere gebruikers.

- Hinten en hengelen naar eerdere nicks.

- Het openbaar maken van persoonlijke gegevens, zoals naam, adres, woonplaats of andere privacygevoelige informatie, Ook het dreigen met het openbaar maken van deze informatie is niet toegestaan.

- Het uitvechten van privé-vetes.

Dit soort gedrag accepteren we niet en kan direct, zonder waarschuwing vooraf, resulteren in een (permanente) ban. Of er sprake is van een overtreding die leidt tot een permanente ban is ter beoordeling van de Community Manager en hier wordt niet verder over gediscussieerd.

Kritiek op ons forumbeleid mag absoluut, mits dit binnen de fatsoengrenzen gebeurt die wij redelijk achten. Mocht het toch buiten deze fatsoengrenzen komen, behouden de Junioren, Moderators en de Community Manager het recht om de betreffende reacties zonder reden van opgaaf te verwijderen, de napraat (tijdelijk) te sluiten en direct een ban van een week toe te kennen aan de betreffende forummer(s).

De moderators gaan niet in discussie op dit topic en als er dingen zijn die jullie onder de aandacht willen brengen, of als je een reactie wilt over een ban, beleid of moderatie, staf dan je posting of stuur een mailtje naar forum@viva.nl.

Net als bij Het Bantopic behoudt het moderatorteam het recht om bij misdragingen het topic offline te halen en het bestaan van dit topic te beëindigen.

NB Graag aandacht voor deze toevoeging van de Community Manager gedateerd 02-12-2014

ModeratorViva in "Moderator Mededelingen"

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Hoe krijg je onverhit aardappelzetmeel weg?

Sorry, dat stond twee pagina's geleden..
If none of us is prepared to die for freedom, then all of us will die under tyranny.

quote:elfje12 schreef op 11 december 2014 @ 11:09:

MissI ik weet waar ik het over heb met aardappelzetmeel, hoor. Mijn vader heeft al jaren diabetes en weet er aardig wat van. En daarbij eens met Thordis.

Ik heb ook ervaring met diabetes en de werking van koolhydraten/zetmeel.

En dacht ook alles te weten. Tot ik dit las.
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
quote:elfje12 schreef op 11 december 2014 @ 11:15:

Hoe voel je je vandaag MissI?

Wat lief dat je dat vraagt.

De situatie is ongewijzigd en dat zal wel even zo blijven, maar mijn mindset is vandaag iets beter.

Gelukkig maar
Fijn Miss.I

Stormt het bij jullie ook zo?
You know how I know? Because I reeaally think so!
quote:MrsStanleyWalker schreef op 11 december 2014 @ 11:54:

Fijn Miss.I

Stormt het bij jullie ook zo?

Regen, harde wind, steenkoud én onweer.

Als je niet al depressief was zou je het wel worden
Fijn MissI dat je je wat beter voelt. Ook van mij.

Het waait hier flink.
Ik wil zo naar de stad, maar het blijft maar stortregenen .
Hier slaat steeds een tak tegen het raam, wordt er zenuwachtig van. Nog even en ik pak een kettingzaag.
Zo, voor vandaag weer verlost van de grimmige slangenkuil die werk heet.

Heb ik hier nog wat gemist, behalve de aardappelzetmeel?
Kletstopic over menstruatie, dat was het wel.
Ik menstrueer al 12 jaar niet, dus kan niet meekletsen
Ik wil er niet over kletsen, het is elke maand onderhand twee weken de hel op aarde. Ik kijk reikhalzend uit naar de overgang, kan niet wachten tot ik me kan aansluiten bij een overgangkletsgroepje.
Lang leve de mirena

Je kind minder naar zijn vader laten gaan, omdat hij zijn vader zo mist. Wat een logica.
quote:Istar_ schreef op 11 december 2014 @ 12:45:

Lang leve de mirena

Je kind minder naar zijn vader laten gaan, omdat hij zijn vader zo mist. Wat een logica.Slim bedacht, hè? Ze klinkt ook helemaal niet jaloerze naar de vader toe met haar 'omloop' gedrag.
quote:MrsStanleyWalker schreef op 11 december 2014 @ 12:47:

[...]

Slim bedacht, hè? Ze klinkt ook helemaal niet jaloerze naar de vader toe met haar 'omloop' gedrag.Vader past niet in haar nieuwe gezinnetje, dus moet op een zijspoor.
quote:Istar_ schreef op 11 december 2014 @ 12:48:

[...]

Vader past niet in haar nieuwe gezinnetje, dus moet op een zijspoor.Ik denk ook dat het arme kind verplicht happy family met haar nieuwe gezin moet gaan spelen.
quote:MrsStanleyWalker schreef op 11 december 2014 @ 12:38:

Ik wil er niet over kletsen, het is elke maand onderhand twee weken de hel op aarde. Ik kijk reikhalzend uit naar de overgang, kan niet wachten tot ik me kan aansluiten bij een overgangkletsgroepje.

Nou, kijk er niet te veel naar uit.

Ik ben van ellende de pil maar weer gaan slikken omdat het zo'n feestje was.

Maar goed, ik wil dit topic niet ook laten verzanden met cyclus- en menstruatie(klachten)-gelul.

Daar hebben we tenslotte al een topic voor
Ach, op zijn ergst ga ik er niks op vooruit.

Leuke ava, Miss.I.
quote:Phoolan schreef op 11 december 2014 @ 07:11:

Morgen. Heee Steinbeck, we zijn alletwee fan van het aquarium in Lisboa! En raad eens waar ik vandaag naar toe ga?

Ja het aquarium is geweldig daar!

Ga je ook naar een aquarium hier vandaag? In Burger's Zoo misschien? Of ga je naar Lisboa zelf? Dat zou natuurlijk helemaal geweldig zijn.

Ik ben gek op haaien en die kon je in Lissabon zo mooi bekijken. Heel indrukwekkend.
missi,je snapt toch wel dat ik je met je nieuwe ava ga verwarren met iemand anders he
quote:fluim schreef op 11 december 2014 @ 14:01:

missi,je snapt toch wel dat ik je met je nieuwe ava ga verwarren met iemand anders he

Nou en.

Ik vond deze trouwens ook wel lollig, maar die tekst verdwijnt zodra ik 'm als avatar upload:

Dan zet je de tekst in je motto, zoals ik heb gedaan.
quote:Miss.Innuendo schreef op 11 december 2014 @ 14:03:

[...]

Nou en.

dan moet je ook niet vreemd op gaan kijken als ik ineens heel anders op je ga reageren he ;p
MissI, de kat heeft uitgehaald, ik herhaal de hond heeft de kat gevangen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven