Napraattopic 12

07-12-2014 09:18 3041 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Omdat we jullie de mogelijkheid willen geven om na te praten over dingen die op het forum gebeuren hebben we dit topic geopend. Helaas blijkt na een aantal weken proefdraaien dat dit toch niet gaat op de gehoopte manier en daarom zullen er vanaf nu strengere regels gelden in dit topic.

Wat is Napraten?

In het napraattopic kun je samen met de andere forummers napraten over gebeurtenissen op het forum.

Wat mag:

- Bans bespreken http://forum.viva.nl/forum/overig/banto ... s/235701//

- Beleid bespreken

- Trolhinten* (mits dit op normale wijze gebeurt, en dit niet resulteert in een trollenjacht of het verpesten van het betreffende topic)

- Stoom afblazen/ offtopic kletsen* (mits dit op normale wijze gebeurt, en niet zorgt voor onrust op het forum)

*Deze privileges kunnen op ieder moment worden ingetrokken.

Wat mag niet:

Alles dat in overtreding is met de huisregels.

- Het bashen van het moderatorteam en andere gebruikers.

- Hinten en hengelen naar eerdere nicks.

- Het openbaar maken van persoonlijke gegevens, zoals naam, adres, woonplaats of andere privacygevoelige informatie, Ook het dreigen met het openbaar maken van deze informatie is niet toegestaan.

- Het uitvechten van privé-vetes.

Dit soort gedrag accepteren we niet en kan direct, zonder waarschuwing vooraf, resulteren in een (permanente) ban. Of er sprake is van een overtreding die leidt tot een permanente ban is ter beoordeling van de Community Manager en hier wordt niet verder over gediscussieerd.

Kritiek op ons forumbeleid mag absoluut, mits dit binnen de fatsoengrenzen gebeurt die wij redelijk achten. Mocht het toch buiten deze fatsoengrenzen komen, behouden de Junioren, Moderators en de Community Manager het recht om de betreffende reacties zonder reden van opgaaf te verwijderen, de napraat (tijdelijk) te sluiten en direct een ban van een week toe te kennen aan de betreffende forummer(s).

De moderators gaan niet in discussie op dit topic en als er dingen zijn die jullie onder de aandacht willen brengen, of als je een reactie wilt over een ban, beleid of moderatie, staf dan je posting of stuur een mailtje naar forum@viva.nl.

Net als bij Het Bantopic behoudt het moderatorteam het recht om bij misdragingen het topic offline te halen en het bestaan van dit topic te beëindigen.

NB Graag aandacht voor deze toevoeging van de Community Manager gedateerd 02-12-2014

ModeratorViva in "Moderator Mededelingen"

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:Nouschi schreef op 11 december 2014 @ 20:39:

[...]

Wie is/was dat?Geen idee.
quote:Istar_ schreef op 11 december 2014 @ 20:36:

[...]

Ik heb echt een serieuze crush op haar gehad. Wat vind ik dat een aantrekkelijke vrouw. En ik ben best wel hetero.Ik ben maar heel halfslachtig hetero
quote:Miss.Innuendo schreef op 11 december 2014 @ 20:41:

[...]

Ik denk dat heel veel vrouwen wel eens in meer of mindere mate aantrekking tot een vrouw hebben gevoeld of zullen voelen.Ik voel me wel vaker aangetrokken tot vrouwen hoor en ook wel eens heel erg verliefd. Alleen zou ik nooit een relatie willen met een vrouw.
quote:Star schreef op 11 december 2014 @ 20:37:

[...]

Da's die rooie uit That 70s Show?

Ja.

Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
Die serie ken ik niet Star. leuk?
Ik heb zin in oliebollen.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Thordis2.0 schreef op 11 december 2014 @ 20:40:

Oh en Kahl Drogo uit game of thrones.

En Eric Nortman uit True Blood

En Damon uit the Vampire Diaries.

Dus.
Life is short. Eat dessert first.
Oh, die ken ik dan weer wel . Ik vind hem leuk ja, ik kijk hem altijd samen met dochter.

Edit: That's 70's Show dus.
quote:Istar_ schreef op 11 december 2014 @ 20:42:

[...]

Ik voel me wel vaker aangetrokken tot vrouwen hoor en ook wel eens heel erg verliefd. Alleen zou ik nooit een relatie willen met een vrouw.

Ik snap wat je zegt. Aantrekking wel, verliefdheid niet.

Mannen hebben wat mij betreft een essentieel onderdeel dat ik toch heel erg zou gaan missen
quote:Nouschi schreef op 11 december 2014 @ 20:43:

Ik heb zin in oliebollen.Wacht eerst de AD test even af.
quote:StoraHuntur schreef op 11 december 2014 @ 20:42:

[...]

Geen idee.Wel een taalmaffiosia dus goed volk
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!

Ik heb zin in oliebollen.Al dat gepraat over mannen ook.

Ik heb zin in oliebollen.Welk topic is dat? Linkje?
quote:Thordis2.0 schreef op 11 december 2014 @ 20:42:

Die serie ken ik niet Star. leuk?Wel ok, niet echt fantastisch. Zij is wel leuk
quote:Thordis2.0 schreef op 11 december 2014 @ 20:42:

[...]

Ik ben maar heel halfslachtig hetero Ken het gevoel
quote:Miss.Innuendo schreef op 11 december 2014 @ 20:41:

[...]

Ik denk dat heel veel vrouwen wel eens in meer of mindere mate aantrekking tot een vrouw hebben gevoeld of zullen voelen.Yep, en op de meest onverwachte momenten, met de meest onverwachte vrouwen.
Jullie zijn allemaal bonkers. En ik ga zo naar de kroeg. Vergelijkend warenonderzoek doen.
Ye ken.
quote:Star schreef op 11 december 2014 @ 20:44:

[...]

Wacht eerst de AD test even af.Die man, met 7 prijzen, uit 010 is nu op tv, vandaar mijn zin.
Wat zijn bonkers?
Nou, na deze ontboezemingen.....

Grouphug?
quote:Star schreef op 11 december 2014 @ 20:44:

[...]

Wel ok, niet echt fantastisch. Zij is wel leuk

Dat heb ik met de the Vampire Diaries.

Ondraaglijk slecht. Maar Damon,.... Dus goed te doen.

Oh en ik vergeet Klaus , uit dezelfde serie,

Oh en Gabriel Macht,

En en en ... .
quote:Nouschi schreef op 11 december 2014 @ 20:44:

[...]

Die man, met 7 prijzen, uit 010 is nu op tv, vandaar mijn zin.

O echt?

Rotterdam dus. Nou, laat maar dan
Ha, de oliebollenmaffia.
quote:Miss.Innuendo schreef op 11 december 2014 @ 20:43:

[...]

Ik snap wat je zegt.

Mannen hebben wat mij betreft een essentieel onderdeel dat ik toch heel erg zou gaan missen Ik heb wel relaties gehad met vrouwen en in het vuur van de passie miste ik dat ene onderdeel dan echt niet hoor. Een man zonder dat onderdeel daarentegen zou ik dan weer een beetje kaal vinden .
quote:Istar_ schreef op 11 december 2014 @ 20:45:

Wat zijn bonkers?Bonkers, gek, maf, raar, gestoord.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven