Namenstress!!!!

12-12-2014 15:38 109 berichten
Alle reacties Link kopieren
..
En Nova..Nove..Novi

Ken 3 meisjes die deze Namen dragen en vind ze goed bij Niels passen..

Niels&Nova

Niels&Nove

Niels&Novi
To wat trok je aan in de namen Noortje en Nila? Houden jullie van de N als beginletter? Willen jullie een korte naam?
..
Graag gedaan...heerlijk dit! Ik twijfelde ook heel lang bij de 2e over de naam, maar nu ben ik er heel blij mee, dus niet te lang nadenken misschien..
quote:ljcp83 schreef op 12 december 2014 @ 15:48:

Mila vinden we beiden erg mooi maar kan niet ivm omgeving.Uh, hoezo "ivm omgeving"? Het is jullie kind en je bepaalt zelf de naam toch?
"Hey baby girl, you're on speaker so behave" (© Derek Morgan)
Ik vind Nila veel leuker dan Noortje, maar in combinatie met Niels misschien niet zo handig. Aan mij heb je dus ook niks
..
..
Niels & Noraly
Niels & Lola

Niels & Jula

Niels & Jola

Niels & Jara

Niels & Yara

Niels & Maya

Niels & Laila

Niels & Jitte

Niels & Jitske

Niels & Fenna

Niels & Femke

Niels & Isa

Niels & Rosa
Noortje. Word vanzelf Noor als ze groot is.
quote:ljcp83 schreef op 12 december 2014 @ 16:09:

[...]

Door een nare gebeurtenis met een kindje met deze naam in mijn hele naaste omgeving....Ah, okay. Dan is het inderdaad begrijpelijk. Sorry, met die optie had ik geen rekening gehouden toen ik mijn reactie typte.
"Hey baby girl, you're on speaker so behave" (© Derek Morgan)
Waarom zoveel Friese namen, is TO een Friezin?
Niels en Noor (heel elegant, geen fan van verkleinwoordjes: Denk Groot!).

Niels en Nila vind ik niks, sorry.
Oh, dus Niels is een halfbroer en je hebt nog een keuze voor de achternaam? Dan Noor met de achterna van de andere ouder, als dat wel loopt.
Nola is mooi.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Ontzettend onpraktisch, twee namen met dezelfde beginletter. Als er straks post komt, weet je nooit voor wie het is.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 12 december 2014 @ 16:21:

Ontzettend onpraktisch, twee namen met dezelfde beginletter. Als er straks post komt, weet je nooit voor wie het is.Tenzij ze een andere achternaam hebben, en aangezien het halfbroer en -zus zijn, kan dat.
Nora Lee
..
Eventueel Lila (Lilja?) een optie?

Anders zou ik voor Noortje gaan, Niels en Nila vind ik persoonlijk geen mooie combi.
..
quote:ljcp83 schreef op 12 december 2014 @ 16:31:

Ze krijgen beide dezelfde achternaam, dat is al vastgelegd en allemaal verschillende achternamen vind ik ook niet leuk.

Dat beide dezelfde voorletter hebben is voor mij echt geen issue, ik heb hier nog nooit last van gehad met mijn zusje en daarnaast hebben ze beide ook een tweede naam met een andere voorletter, officiele instanties gebruiken die meestal ook dus dat valt allemaal wel mee.

Mee eens Nouchi....Nola is erg mooi maar gaat 'm echt niet worden denk ik....Dat moet ook.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
..
quote:Nouschi schreef op 12 december 2014 @ 16:32:

[...]

Dat moet ook.Waarom moet dat?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven