Namenstress!!!!

12-12-2014 15:38 109 berichten
Alle reacties Link kopieren
..
..
het verkleinwoord hoeft geen probleem te zijn. Er zijn zat namen waar dat heel normaal is: Froukje, Sjoukje, Josje enz.

Noortje hoeft dan ook geen probleem te zijn, maar heeft altijd de optie voor het meisje zelf om later te kiezen voor Noor.

Nila zou ik in ieder geval niet doen in combinatie met Niels. Stel dat je 1 van beide kinderen een keertje van een afstand moet roepen. Klinkt allebei hetzelfde. Niet handig.

Als je korte namen mooi vindt, zou ik kiezen uit een van de andere suggesties die hierboven al gepost zijn. Of Noor(tje).
quote:Annapalona schreef op 12 december 2014 @ 17:01:

[...]

Gewoon negeren, ze kan blijkbaar alleen op zaterdag in dr eigen topic wel normaal reageren.Wat heb jij een vreselijk boosaardige denkstem zeg.
quote:ljcp83 schreef op 12 december 2014 @ 16:56:

[...]

Jij hebt idd veel grotere problemen dan het kiezen van een naam, sjonge jonge jonge zeg.... je hoeft niet te reageren hoor.Cateautje reageert heel normaal hoor. Jij daarentegen kunt je weleens wat vriendelijker opstellen als mensen de moeite doen om op je topic te reageren.
quote:boekenlegger0 schreef op 12 december 2014 @ 16:46:

Niels & Lina

Niels & Mina

Niels & Juna

Niels & Luna

Niels & Lana

Niels & Dena

Niels & Dana

Niels & Lara

Niels & Lea(h)

Niels & Noa

Niels & Tara

Niels & Mara

Jeetje Mina
..
quote:Cateautje schreef op 12 december 2014 @ 16:52:

Wat erg trouwens om als setje met m'n broer door het leven te moeten. Lijkt misschien leuk tijdens de kindertijd, maar later is het echt van een pipo de clown en Mammaloe gehalte.
quote:ljcp83 schreef op 12 december 2014 @ 17:58:

Ik vraag om een mening over 2 namen ik vraag niet om de reactie wat nou helemaal het probleem is welke naam mijn kind krijgt (dat was namelijk de eerste reactie van Cateautje!)

Dat noem ik niet de moeite nemen om op mijn topic te reageren.... geef je mening of hou je mond, ik vroeg niet om zulk raar commentaar!

Last van je hormonen zeker

Je hoeft hier niet om commentaar te vragen, dit is een openbaar forum. Heel onaardig gezegd: je hebt niks te willen. Bedenk dat als je de volgende keer een topic opent, hoef je je ook niet zo te ergeren
Nou berg je dan maar ljpc. Een van de eerste kenmerken die me tebinnen schiet als ik aan het Vivaforum denk is de overdosis aan ongevraagd commentaar op een onderwerp waar je het helemaal niet over wilde hebben naar aanleiding van een volledig uit zijn context geïnterpreteerde opmerking die je terloops hebt gemaakt.

Het is niet zo'n goed idee om daar negatief op te reageren 'want dit is een forum en daar krijg je ook ongevraagde meningen'.

Negeer gewoon stom, zinloos, niet ter zake doend commentaar en focus je op de reacties waar je wel wat aan hebt. Dat bespaart je een hoop ergernis en een volledig uit de hand lopend topic.
Ah kijk, Minni was me al voor.
quote:ljcp83 schreef op 12 december 2014 @ 17:58:

Ik vraag om een mening over 2 namen ik vraag niet om de reactie wat nou helemaal het probleem is welke naam mijn kind krijgt (dat was namelijk de eerste reactie van Cateautje!)

Dat noem ik niet de moeite nemen om op mijn topic te reageren.... geef je mening of hou je mond, ik vroeg niet om zulk raar commentaar!Ik gaf als eerste reactie de optie om je dochter beide namen te geven pretletter.
Ik zou Nila niet doen. Niet eens vanwege het Jut en Jul-effect, maar vooral omdat je er vermoedelijk twee partijen mee voor het hoofd stoot: de ouders van Mila, want daarvoor lijkt die naam er echt teveel op, en de moeder van Niels, omdat de unieke naam die ze voor haar zoon heeft uitgezocht nu wordt hergebruikt door de nieuwe liefde van haar ex. Ik zou Noortje kiezen.
Waarom niet gewoon Nina? Vind ik veel leuker.
Wat bizar! Ik ken een Noortje en Niels broer en zus! Super leuk! Zij is nu 32 en gaat door het volwassen leven als Noor. Nila vind ik raar klinken bij Niels.
quote:minnimouse schreef op 12 december 2014 @ 17:53:

Cateautje reageert heel normaal hoor. Jij daarentegen kunt je weleens wat vriendelijker opstellen als mensen de moeite doen om op je topic te reageren.+1
Noortje vind ik leuk, als zou ik de officiële naam dan Noor laten zijn.

Zelf vind ik Nora - en meer nog Nore - erg leuk, maar begrijp dat die namen zijn afgekeurd.

Nila zou ik in combi met Niels niet doen.
quote:Cateautje schreef op 12 december 2014 @ 18:10:

[...]

Ik gaf als eerste reactie de optie om je dochter beide namen te geven pretletter.

Zo las ik het inderdaad ook. En vond het een hele goede suggestie.

Off-topic: ik kom morgen in je topic een leuk nieuwtje brengen
quote:Noah_ schreef op 12 december 2014 @ 18:40:

[...]

Zo las ik het inderdaad ook. En vond het een hele goede suggestie.

Off-topic: ik kom morgen in je topic een leuk nieuwtje brengen

Oh!! Je hebt het tegen mij?! Sorry, ik zit te slapen.

Ik kijk er naar uit.
Niels en Elsa. Hartstikke populair Elsa momenteel
Laten we het gezellig houden ..
Overigens vind ik Noor een schitterende naam en Nora ook !
To, ik bedacht er net nog 1, wat vindt je van Mia?
Vind...
Niels en Nika? Wij krijgen een jongetje maar ik vond Nika heel leuk voor een meisje

Nila en Niels vind ik niks samen. Noortje is ook niet echt mijn type naam. Maar dat is natuurlijk aan jullie ;)
The most exciting, challenging and significant relationship is the one with yourself. And if you can find someone to love the you you love that’s fabulous
ik zou Niels & Truus doen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven