Napraattopic 13

12-12-2014 20:29 3026 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

http://forum.viva.nl/foru ... c-op/list_messages/249598

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Veel napraatplezier.

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
quote:Istar_ schreef op 12 december 2014 @ 21:33:

[...]

O, laat me die illusie asjeblieft nog even houden.

Wij zaten ook niet altijd thuis op de bank, maar ik zag mijn ouders en broertje wel met regelmaat.

Als kind niet meer naar zijn vader zou gaan, zou hij ook broertjes/zusjes niet meer zien. En zijn vader dus weken niet. Dat zou ik echt erg vinden.

Maar wel een onvermijdelijk uitvloeisel van zo'n bezoekregeling. Je kunt niet met goed fatsoen verwachten dat iemand tot zijn 18e netjes om de veertien dagen een heel weekend vrij zal houden om naar zijn pa te gaan, dus dan zal zo'n kind zijn vader minder gaan zien. Net als dat hij zijn moeder minder ziet trouwens, maar daar zitten dan natuurlijk geen weken tussen.

Wat dat betreft vind ik co-ouderschap een veel betere oplossing. En als dat om de één of andere duistere reden niet kan of wil moeten de ouders nemen wat erop zit, en niet het sociale leven van hun kinderen naar de barrebiesjes helpen omdat ze vinden dat ze recht hebben hun kind te zien.
quote:Istar_ schreef op 12 december 2014 @ 21:33:

[...]

O, laat me die illusie asjeblieft nog even houden.

Wij zaten ook niet altijd thuis op de bank, maar ik zag mijn ouders en broertje wel met regelmaat.

Als kind niet meer naar zijn vader zou gaan, zou hij ook broertjes/zusjes niet meer zien. En zijn vader dus weken niet. Dat zou ik echt erg vinden.Dat zou ook jammer zijn, dan zal er een andere mouw aangepast moeten worden dan de weekenden. Op een gegeven moment krijgen ze toch hun eigen plannen wat ze met hun vrije tijd willen doen en dat goed recht hebben ook pubers met gescheiden ouders. Ik denk dat je ze daar zelf het beste een stem in kan geven, ze zullen zelf steeds meer het contact willen bepalen. Loslaten dus.
You know how I know? Because I reeaally think so!
Nou wordt het eng, LadyV!
quote:Lady-Voldemort schreef op 12 december 2014 @ 21:40:

[...]

Maar wel een onvermijdelijk uitvloeisel van zo'n bezoekregeling. Je kunt niet met goed fatsoen verwachten dat iemand tot zijn 18e netjes om de veertien dagen een heel weekend vrij zal houden om naar zijn pa te gaan, dus dan zal zo'n kind zijn vader minder gaan zien. Net als dat hij zijn moeder minder ziet trouwens, maar daar zitten dan natuurlijk geen weken tussen.

Wat dat betreft vind ik co-ouderschap een veel betere oplossing. En als dat om de één of andere duistere reden niet kan of wil moeten de ouders nemen wat erop zit, en niet het sociale leven van hun kinderen naar de barrebiesjes helpen omdat ze vinden dat ze recht hebben hun kind te zien.

Wij hebben ook co-ouderschap, daarom zou ik het zonde vinden als hij niet meer naar zijn vader zou gaan.

Daarbij is het met de bus prima te doen om hier te komen. Zelfs op de fiets zou nog kunnen.
Als ik dit jaar nog 1x iets over mindfullness lees/hoor ga ik over mijn nek. Wat een onzin vind ik dat. Bah.
quote:fluim schreef op 12 december 2014 @ 21:40:

dat stel ik op prijs MrsW, graag wel aardbeien van tevoren eten
quote:MrsStanleyWalker schreef op 12 december 2014 @ 21:40:

[...]

Loslaten dus.Precies, het toverwoord.
quote:Amaqanda schreef op 12 december 2014 @ 21:42:

Als ik dit jaar nog 1x iets over mindfullness lees/hoor ga ik over mijn nek. Wat een onzin vind ik dat. Bah.

Wat schrijf je dat énig....

Een beetje mindfullness helpt denk ik wel tegen die aversie.

Als ik dit jaar nog 1x iets over mindfullness lees/hoor ga ik over mijn nek. Wat een onzin vind ik dat. Bah.Toch schijnt het te werken.

Als ik dit jaar nog 1x iets over mindfullness lees/hoor ga ik over mijn nek. Wat een onzin vind ik dat. Bah.Ik heb hetzelfde met EMDR.
quote:Thordis2.0 schreef op 12 december 2014 @ 21:33:

[...]

Deze meisjes waren heel netjes hoor en ik verwachtte ook geen aso taferelen maar toch. Vier van die knappe jonge hollandsche meisjes.... Ik zou mezelf opvreten geloof ik

De mensen die Beau ook tegenkwam in Turkije waren erger. 'Zijn de mensen hier leuk?'

Ja, hier wel, bij ons zitten alleen die berggeiten....

Aldus de zonnebankoranje mevrouw die nepmerk spullen aan het scoren was in Alanya en in een all inclusie hotel zat aldaar.

Ieuw.

Weet je wat nog wel het allerergste was van mijn vakantie, dat ik gewoon gescout werd voor dit programma. Heb er gewoon wakker van gelegen.

Of ik met mijn gezin op de boot mee wilde, geheel gratis en we kregen ook drank...

Ik heb nog nooit zolang in de spiegel gekeken dan die avond toen ik thuis kwam, waar stond nu toch tokkie geschreven dan... hahaha.

Verder zit mijn 14 jarige boven op de Skype, ik maak mij geen illusies, die gaat gewoon echt niet uit, nooit niet denk ik. Die krijgt verkering en gaat trouwen.

Mijn jongste daarentegen.....
quote:MrsStanleyWalker schreef op 12 december 2014 @ 21:45:

[...]

Ik heb hetzelfde met EMDR.Dat werkt ook.
quote:Istar_ schreef op 12 december 2014 @ 21:44:

[...]

Toch schijnt het te werken.Ik krijg er jeuk van.
quote:Istar_ schreef op 12 december 2014 @ 21:42:

[...]

Wij hebben ook co-ouderschap, daarom zou ik het zonde vinden als hij niet meer naar zijn vader zou gaan.

Daarbij is het met de bus prima te doen om hier te komen. Zelfs op de fiets zou nog kunnen.Maar als je co-ouderschap hebt ziet vader zijn kinderen toch sowieso regelmatig? Of bedoel ik iets anders met co-ouderschap dan jij?
quote:Zusenzoo schreef op 12 december 2014 @ 21:45:

[...]

Weet je wat nog wel het allerergste was van mijn vakantie, dat ik gewoon gescout werd voor dit programma. Heb er gewoon wakker van gelegen.

Of ik met mijn gezin op de boot mee wilde, geheel gratis en we kregen ook drank...

Ik heb nog nooit zolang in de spiegel gekeken dan die avond toen ik thuis kwam, waar stond nu toch tokkie geschreven dan... hahaha.

Verder zit mijn 14 jarige boven op de Skype, ik maak mij geen illusies, die gaat gewoon echt niet uit, nooit niet denk ik. Die krijgt verkering en gaat trouwen.

Mijn jongste daarentegen..... ik heb het áltijd al gedacht van jou......
Ik denk dat die van mij alle LAN weekenden af gaat lopen.
quote:Istar_ schreef op 12 december 2014 @ 21:46:

[...]

Dat werkt ook.Niet altijd en niet bij iedereen.
quote:Istar_ schreef op 12 december 2014 @ 21:44:

[...]

Toch schijnt het te werken.Maar mensen kunnen het nooit alleen even opnoemen, gaat altijd gepaard met een of ander zoetsappig verhaal. Alsof het absoluut is, ik kan niet zo goed tegen paradigma's
quote:Lady-Voldemort schreef op 12 december 2014 @ 21:46:

[...]

Maar als je co-ouderschap hebt ziet vader zijn kinderen toch sowieso regelmatig? Of bedoel ik iets anders met co-ouderschap dan jij?Ik bedoel als zoon niet meer naar zijn vader zou willen. Helemaal niet meer.
quote:MrsStanleyWalker schreef op 12 december 2014 @ 21:45:

[...]

Ik heb hetzelfde met EMDR.

Werkt prima hoor

Mindfullnessook.

Alleen hoor je er altijd over van van die 'types' en neem je het daardoor niet meer serieus.
quote:MrsStanleyWalker schreef op 12 december 2014 @ 21:47:

[...]

Niet altijd en niet bij iedereen.Niets werkt altijd en bij iedereen.
quote:Amaqanda schreef op 12 december 2014 @ 21:47:

[...]

Maar mensen kunnen het nooit alleen even opnoemen, gaat altijd gepaard met een of ander zoetsappig verhaal. Alsof het absoluut is, ik kan niet zo goed tegen paradigma'sKlopt. Ik mag het niet doen, heerlijk excuus
quote:Istar_ schreef op 12 december 2014 @ 21:47:

Ik denk dat die van mij alle LAN weekenden af gaat lopen.Ik liep in het begin van mijn puberteit alle concerten af, en later alle demonstraties .
quote:Lady-Voldemort schreef op 12 december 2014 @ 21:48:

[...]

Ik liep in het begin van mijn puberteit alle concerten af, en later alle demonstraties .Tot nu toe heeft hij nog dezelfde muziekvoorkeur als ik. Kunnen we lekker samen
quote:Istar_ schreef op 12 december 2014 @ 21:47:

Ik denk dat die van mij alle LAN weekenden af gaat lopen.

Sure...

Eerder elk weekend LAM.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven