Leeuwtjes en Maagdjes kletsen gezellig verder (incl. schema)

13-10-2007 21:28 1046 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dit is het topic van

Isabel en Lotte: 23/7/7

Brian: 16/8/7 en Lisanne 1/5/9

kleine BB boy: 18/8/7 en BB girl

Niek: 4/9/7 en zwanger uitgerekend in januari van een jongentje!

Norah: 9/9/7 Britt: 29/12/5 en Thijmen: 14/06/10

Merel:27/9/7 en Toby 4/7/10
****kom zich schamend weer melden****

sorry dat ik weer een tijdje niks gepost heb maar ben druk, drukker, drukst.

Niek heeft besloten dat hij mama's onverdeelde aandacht wil in de uren dat hij wakker is. En dat is ook wel nodig, want meneer kan staan. Als hij maar een kleine houvast heeft staat hij en loopt hij voorzichtig langs de tafel, nou ja voorzichtig voor zichzelf, helaas niet voor mijn servies haha.

Maar wel heel leuk om te zien.

En daarnaast is onze hond in de dierenkliniek al een halve

week.....heeft heel slecht gelegen maar gaat nu gelukkig weer beter.

Net terwijl mijn B12 weer helemaal op de hobbel is.

haha maar nu genoeg gezeurd het is/was tenslotte heel mooi weer.

Heb snel even alles gelezen en wat goed Nikki dat je je zo goed voelt....en 16 sept. is het vast heel snel (jeetje dan is Niek al jarig geweest haha)

En Debje, SB....ik heb het geprobeerd maar ik was meer aan het wisselen dan dat ik haar dagmenu's opvolgde dus dat is niks voor mij, maar supergoed dat jij het wel kan.

Mis BB hoe was de kinderboerderij? had kleine BB ook door dat er dieren waren? Niek vind de mensen en kinderen om zich heen namelijk altijd veel interessanter haha

Oja, nog even die melk vraag....Niek krijgt soms gewone melk....gewoon als drinken ipv ranja of thee.

pap en flesje 's avonds geef ik groeimelk. Anders moet je volgens mij ook vitamine bij gaan geven.
We zijn niet geweest gisteren... het bleef hier maar regenen. Straks nieuwe poging met andere vriendin ook met kindje.

Lastige is wel dat kleine BB helemaal overstuur kan raken van kindjes van zijn leeftijd. Als het kindje een kik geeft of huilt, huilt hij nog veel harder. Wat dat nou is?! Ik heb al geprobeerd hem gewoon te negeren, te troosten, op schoot te nemen, bij het kindje te gaan zitten samen met hem, maar niets helpt. Eénkennigheid dus niet hier, maar wel overgevoeligheid, haha... Maar leuk vind ik het niet en zo sneu als hij helemaal overstuur snikt. Er komen hier wel ineens 6 (!) tanden tegelijk door, daar zal hij zich ook niet beter door voelen. 4 bovenin en 2 naast de 2 die hij al had.

Hij krijgt ook al een tijdje een beetje gewone melk bij de boterham en sinds onze vakantie vindt hij gewone melk lekkerder dan opvolgmelk en die weigert hij nu dus ook gewoon. Eten gaat al een paar dagen wat moeizaam, pap weigert hij 's ochtends en op een gegeven moment heeft hij hartstikke honger maar weigert hij toch ook ander eten.

Op het CB zeiden ze dat hij nog niet teveel gewone melk mag hebben ivm het ijzergehalte maar hij vindt het zo lekker.

Tammy, wat heeft jullie hond dan? Wat bedoel je met B12? Jeetje, Niek ook al zo snel met rond de tafel lopen. Hier nog geen beweging die kant op.

Deb, hoe vond je de eerste weken dan met 2 kinderen? Alhoewel kleine BB een redelijk makkelijke baby was, zie ik toch op tegen de eerste weken met een baby erbij. Maar ook weer niet zo dat de kriebel weggaat, haha... Jouw meiden schelen dus niet zoveel, wel leuk denk ik, nu kunnen ze samen spelen? Hoe vond Britt de eerste tijd dat Norah erbij was? Leuk, romantisch een nachtje weg. Is het nog voor een speciale gelegenheid?

Danielle, lekker dat Brian meer slaapt overdag. Kom je ook een beetje aan jezelf toe denk ik. Hij gaat dus ook uit zichzelf staan (anders loopt ie ook niet haha)?

Hier lijkt het slaapritme overdag iets anders te worden. 's Ochtends wel wat langer maar 's middags nog maar ruim een uurtje ofzo. Scheelt wel dat hij rond 19.00 uur echt naar bed moet en we hem de laatste week vaak om 7.45 uur wakker moesten maken.

Hoop dat het redelijk weer wordt vandaag!
onze hond heeft een maagkanteling gehad. dat is normaal heel gevaarlijk en zoals ik begreep gaat een heel groot deel van de honden daar dood aan.

Ze is toen 's nachts nog met spoed geopereerd en dat ging eigenlijk wonderbaarlijk goed, zo goed dat ze gister naar huis zou mogen.....maar madam was kennerlijk zo blij dat ze het hok afbrak en toen is het weer open gegaan en is ze gister weer geopereerd en nu mag ze als alles goed blijft gaan morgen naar huis. Houd mijn hart vast haha. We hebben namelijk 3 bordeaux doggen en een jack russel.

En mijn B12, er is een paar maanden geleden ontdekt dat ik een tekort heb daaraan.

Heb toen een aantal weken 1 a 2 keer per weer injecties gehad en dat ging heel goed. Alleen nu ben ik iets meer dan een maand moeten stoppen om te kijken of mijn lichaam het zelf weer op kan pakken....alleen zijn alle klachten nu weer terug. Heb al weer bloedonderzoek gehad en nu is het niet zo heel laag dus daar kan het niet aan liggen. Maar ja ik voel ondertussen wel een emotionele vaatdoek haha.

Zal wel weer overgaan maar het is zo lastig, vooral nu Niek zo ondernemend is. Ben soms blij als hij op bed ligt, en dan voel ik me daar weer schuldig over.

Wat zielig dat kleine BB het verdriet van andere kindjes zo aantrekt. Niek kijkt ze altijd een beetje dom aan alsof hij wil zeggen....stel je niet zo aan haha.

Behalve als ik huil ergens om, dan komt hij echt heel lief knuffelen.......zucht....
Hoi!

Miss Bb aaaaah gossie, wat zielig dat hij zo gevoelig is v oor andermans emoties!

De 1e weken met kids heb ik wel veel hulp gehad hoor, want het was soms best lastig: nOrah voeden en Britt moest net verschoond worden ofzo. Maar ik heb de periode dat Britt net geboren was toch echt zwaarder ervaren.Norah ging al vrij snel mee in ons ritme en ik denk dat je zelf ook steeds relaxter wordt met meerdere kids, dat moet ook wel natuurlijk.

Nee het weekendje was gewoon een verassing van mijn vriend, lief he!

Nikki wat een verhaal zeg van je hond.Gelukkig is alles goed gekomen.

Ik moest van de week nog wel aan je denken, er was een naar verhaal in de krant over een boreaux dog, vreselijk.

Zou je niet voor de zekerheid vitamine b complex forte kunnen slikken? Dan heb je iig ook genoeg B12 binnen.

Vanmiddag zijn we op kraamvisite geweest, jeetje zeg wat is Norah dan een reus, terwijk ik haar normaal gesproken zo klein vind.

Morgen gaan we uit eten met vrienden en Britt en Norah slapen dan bij de ouders van Martijn, heerlijk uitslapen dus zondag!
Tammy, wat moet jij geschrokken zijn zeg! Wel fijn dat de operatie goed gegaan is en dat hij weer snel naar huis mag..Blijkbaar maak je toch niet genoeg B12 aan anders had je de klachten niet weer terug gehad toch? Je zou idd extra vitamine B12 kunnen gaan slikken maar waarschijnlijk doe je dat wel..

Grappig is dat staan he en langs de tafel lopen. Je moet wel alles van de tafel afhalen haha.

Je hoeft je echt niet schuldig te voelen als je blij bent dat hij op bed ligt hoor zeker als je je voelt zoals jij je voelt. Ik vind het heerlijk als hij wakker is maar ben ook blij als hij lekker op bed ligt hoor!

Miss B, Brian had dattoen hij kleiner was dat hij ging huilen als het te druk was. Daar is hij nu wel aan gewend. Weet niet of het hetzelfde is..Gaat kleine BB naar de creche? Ik denk dat het wennen is en dat je misschien wat vaker naar kleine kindjes moet gaan. Maar misschien doe je dat al hoor...

Jeetje zes tandjes tegelijk...Bij brian zijn er nu 4 boven door en 2 onder. Ik voel al wel een verdikking aan één kand onder naast zijn ondertandjes dus dat zal ook vast niet lang meer duren. Dat terwijl hij 2 maanden geleden nog helemaal geen tandjes had..gaat echt snel...

Zo he das lekker om 07:45 wakker maken! Brian's slaapjes gaan ook weer een beetje veranderen naar 2 slaapjes. Hij sliep altijd al 2 keer per dag maar sinds we hem om 19:30 naar bed deden trok hij dat niet meer en moest hij 's middags nog even. Nu slaapt hij meestal van 08:30 tot 10:30 en van 13:30 tot 15:00 soms ietsje anders.. Vannochtend werd hij pas om 07:20 wakker! Ben helemaal uitgeslapen! we zijn gisteravond bij mijn ouders op visite geweest en heb hem gister nog even een flesje gegeven voordat ik hem in zijn eiegen bedje legde. Maar ik ga geen avondfles meer invoeren hoor hoe lekker het ook is om wat langer te slapen..

Deb, haha je noemt Tammy Nikki...foutje..haha.

Brian krijgt nu groeimelk. Ga hem vanaf 1 jaar wel koemelk geven.

Vandaag lekker de fiets ophalen!

Brian probeert je nu soms echt na te doen. Vanochtend ging hij ook heel hard nee schudden toen mn vriend nee schudde omdat iets niet mocht. Brian is echt net zo'n berggeit. Als je even niet oplet zit hij in de vensterbank! Hij kan overigens nog niet op de bank klimmen en van de bank afkomen hoor. Dus ik ben er gelukkig wel altijd bij als hij probeert in de vensterbank te komen..

Ik ga lekker het zonnetje in! Als het goed is slaapt die kleine nog wel een half uurtje dus even lekkerrelaxen!

Daniëlle.
Wat is het hier rustig!!!

Waar is iedereen! Van het mooie weer genieten zit er jammer genoeg niet bij..haha.

Mijn collega is 3 weken op vakantie. Eerst had ik gezecht dat ik niet de dagen van haar wilde overnemen omdat ik dat teveel zou vinden. Maar toen was ik bij mijn ouders en die zeiden: Je bent gek als je het niet doet, je kan het geld goed gebruiken wij passen wel op!....Nu werk ik dus 3 weken elke dag...Op dinsdag en Vrijdag maar 4 uurtjes maar toch, het is wel 8 uur per week erbij! Maar ja even 3 weken volhouden en het geld is natuurlijk altijd lekker.

Brian heeft nu door hoe hij van staan weer op zijn knietjes terecht kan komen. Weer een frustratie minder haha. Hij zakt niet door zijn knietjes maar gaat steeds een stukje verder van de tafel staan (heeeel voorzichtig) en zet dan langzaam één hand op de grond. Erg schattig om te zien.

Gister was hij ook heel verlegen, zo lief! Ik ging even aan de overkant van de straat bij ons buurmeisje kijken (2 maanden ouder) en hij lachte telkens naar haar en vervolgens verschool hij zich weer helemaal bij mij ahhhh.

Hoe gaat het veder met iedereen?

Ga weer verder pauze houden..

Daniëlle.
Hallo allemaal,

Druk aan het werk, dapper hoor Danielle maar inderdaad wat extra geld kan nooit kwaad, het is zo op.

Zijn er ook al mensen met vakantie?? Wij krijgen vakantie en zijn druk aan het plannen maken voor de klus en schilderzaken die hier moeten plaats vinden. De kleuren zijn bepaald, de verf gekocht dus vanaf zaterdag aan de slag....

Enne, Miss BB ik vond de overgang van 1 naar 2 kinderen niet zo moeilijk en zwaar. Onze eerste was (en is!!!) een echte handenbinder met een speciale gebruiksaanwijzing (heeft ook een vorm van autisme bleek later), nr2 is een makkelijk en rustig kind. Toen en ook nu nog. Van 2 naar 3 was een stuk drukker omdat ik toen ook te maken had met halen en brengen van school etc. En nr.4 was weer een stuk makkelijker omdat er al een haal/breng ritme was etc. En omdat Job hoewel ondernemend ook wel een kind is van ritme en regelmaat. Hij slaapt nog 2 keer net als Brain en houdt van eten en drinken op vaste tijden.

Omdat Job in het begin zo ziek was, ben ik wel heel blij met alle extra handen die er toen waren. En nog steeds, mijn moeder doet werkelijk een groot stuk van het wasgoed en ook vaak even een sopje door badkamer etc. Dus helemaal zelf doe ik het niet allemaal.

Wij hebben overigens wel bijna 3 jaar tussen alle kinderen. Maar dat kwam van nr.1-2 vanwege de drukte die nr1 met zich meebracht. En voor nr.3 moesten we eerst verhuizen. En kleine Job is een cadeautje dus dat is eigenlijk toeval dat het ook 3 jaar is. Enfin ben superblij met ons grote gezin maar hier dus geen kleintjes meer. Ik geniet extra van de babies van vriendinnen. En inderdaad, Debje ook laatst op kraam geweest en wat een reus is Job dan!!!!! Terwijl ie ook niet echt groot en zwaar is voor zijn leeftijd.

Nikki, hoe is ie??? We tellen mee af.

Redmer klinkt ook als een bezig mannetje. Grappig is dat!!

Tammy, is de hond inmiddels thuis??

En hopelijk voel je je snel beter. Ik voel me trouwens niet schuldig hoor dat ik het wel handig vind als Job slaapt. Hij heeft het nodig en dan kan ik ook wat doen. Of in huis of met de andere kinderen. Wanneer hij wakker is, is het meer oppassen geblazen omdat hij overal bij kan en watervlug kan kruipen. Hij gaat ook al kleine afstapjes af, heel schattig eerst met een handje dan het andere beentje en dan nog een been en daarna het handje. En net als Brain met een enorme grijns!!!

Verder mag hij heel graag kasten openmaken en met dingen rammelen zoals met tafeltjes etc.

De box vindt hij minder leuk maar ook daar moet hij toch echt af en toe nog in.

En Danielle hoe bevalt de fiets??

Debje, lekker uitgeslapen???
Hey wat een stilte hier ;)

Maria ik had idd heerlijk uitgeslapen vorige week!

Wat goed dat ob al van afstapjes af kan gaan! Bij norah bijft het echt nog bij tijgeren hoor.

Hebben jullie al veel klussen in het huis afgekregen=

Oow oops met Nikki bedoelde ik idd Tammy, foutje!

Nou gelukkig is het weer mooi weer he, want de afgelopen week was echt vreselijk!

Straks ga ik even met Britt naar een homeopaat, ze heeft nl erg veel last van waterwratjes, ben al bij de huisarts en de dermatoloog geweest, maar ze kunnen niets doen.Van een collega hoorde ik dat dit erg goed hielp bij haar kindjes, ben dus benieuwd.

Xx Deb
Hallo allemaal,

Debje, hij doet die afstapjes nog wel kruipend hoor gelukkig. En voor je het weet kruipt ook Norah het huis rond.

Verder druk aan de klus inderdaad maar voelt goed en na eerst het vervelende stuk te hebben gehad, schuren/behangafhalen/afplakken etc. .... vandaag lekker met opbouwen bezig geweest.

Nu zo douchen want ik zit onder de spatten.

Hoe is het met Britt gegaan bij de homeopaat?

Onze dame heeft ook veel last gehad van die wratjes. Ik heb de grotere uiteindelijk weg laten snijden bij de dermatoloog en niet veel later verdwenen de anderen ook. Nu heeft ze er geen meer terwijl ze rond haar 2de er helemaal onder zat op haar rompje.

Hopelijk heb je een goede tip/oplossing gekregen.

En ja, heerlijk weer vandaag. De kinderen waren goed te horen vanuit de tuin in de te klussen kamer maar de ramen konden lekker open om te drogen en een zacht windje hielp ook voor een goed zomergevoel. Hoop dat het een paar dagen zo blijft ondanks voorspellingen...........

Tot later,

Maria
Hey,

Maria, lekker dat je af en toe wat hulp krijgt van je moeder. Kun je met zo'n huishouden wel gebruiken...ik hou het thuis al niet goed bij laat staan met 4 kids..

De fiets bevalt trouwens erg goed!! Brian begind het ook steeds leuker te vinden, hij vindt het super intressant wat er allemaal te zien is.Lang kan dat duren he dat slopen... Ik kan er over mee praten...wij hebben 3 jaar geleden een opknaphuis gekocht, echt alles moest opnieuw gedaan worden..pff ben blij dat ik uit de rotzooi ben. Het opbouwen is natuurlijk wel weer heel erg leuk!!

Tammy, ik kon het eerder niet zeggen omdat ik niet wilde dat deb het wist. Maar deb is erg irritant en heeft altijd alles door! Haha. Wij gaan ook voor de tweede!!! Ben deze maand al gestopt met de pil...Maar denk dat mijn ciclus een beetje in de war is. Zit nu middenin mijn periode en heb vandaag bloed verloren..Lijkt niet op een echte ongesteldheid maar toch..wel vaag...heb ik toen ik stopte bij Brian niet gehad...Maar wel weer spannend hoor!!!!! Mijn vriend en ik hadden eigenlijk tegelijk zoiets van, we gaan nu al voor de tweede! We hebben ervoor gekozen om jonge ouders te zijn, bovendien willen we drie kinderen. Hoe sneller je ze achter alkaar "neemt" (als alles goed gaat natuurlijk) hoe sneller je uit de echte kleine kinderen bent. Want ik vind kleine kinderen heerlijk, maar het lijkt me ook weer heerlijk om straks met alle kids leuke dingen te gaan doen zonder dat je rekening moet houden met de slaapjes overdag!!! Een maand geleden zeiden we allebij nog wat anders hoor!! Raar is dat he dat gevoel om weer zwanger te willen worden. Ineen keer heb je het weer...!!!

Brian slaapt sinds een week ineens tot 7 uur 's ochtends!!! Moest hem vannochtend zelfs om 7 uur wakker maken omdat ik toch echt om 07:20 met hem op de fiets moest zitten!

Dit mag hij van mij volhouden!

Daniëlle.
Hahaha, Danielle, dat was ik die vroeg wie er ook over een 2e nadacht van de dames die er 'nog maar' eentje hadden...

Begint de zwangerschapsdementie nu al... (geintje)

Spannend hoor! Ik vind het ook wel spannend hoor, denk dat ik na de vakantie m'n spiraaltje laat verwijderen en dan zien we het wel! Hou ons op de hoogte!

Na de geboort van kleine B wilde ik echt jaaaaren niet meer zwanger zijn, maar nu kriebelt het inderdaad weer, dat herken ik wel.

M'n vader is dinsdag geopereerd en alles gaat tot nu toe heel goed met hem. De operatie was goed gelukt en nu is het nog even afwachten op de uitslagen van het lab van de lymfeklieren of die schoon zijn. Maar de arts ging er wel van uit.

En Maria, nog lekker geklust met mooi weer? Hier heeft het vannacht geregend, maar nu is het droog, weet niet hoe het bij jullie is. Kruipt Job al echt op z'n knietjes dat hij opstapjes opkomt? Hier ook nog een tijgeraar.

Deb, hoe is het met Britt?

Kleine B trekt zich steeds op de laatste week en als ie dan staat wil hij weer zitten maar durft ie niet en moet ie huilen, zo schattig vind ik dat (hij niet)! En hij probeert vanalles na te doen, ook grappig.

Ik ga zo even de spullen bij elkaar zoeken en dan weer 's klaarmaken voor 't bezoekuur straks.

Doeg!
Haha, Miss B bedoelde jou ook hoor heb alleen blijkbaar de verkeerde naam opgeschreven...weet ook niet waar mijn gedachten toen zaten...haha.

Fijn dat het goed gaat met je vader!! Ga voor jou en je vader natuurlijk duimen!

Reageer morgen verder!
Hoi hoi!

Maria zijn jullie al klaar met klussen? Is het mooi geworden?

Onze dermatoloog wilde de wratjes niet wegsnijden omdat dat dan onder narcose moest gebeuren.Britt vond het helemaal niks bij de homeophaat, ze was keihard aan het gillen, terwijl hij niks deed!Nu hebben we tinctuur gekregen om 2 maal daags aan te brengen en het wordt al minder.

Miss BB fijn dat de operatie goed is gegaan, ik zal ook voor goede uitslagen duimen!

Danielle ik kom niet overal achter hoor, maar jij kan gewoon niets verborgen houden haha.

Gisteravond heb ik een afscheids bbq voor mn collega`s gegeven, het was supergezellig en het weer werkte gelukkig mee!

Het kindje van mn collega lag bij Norah in de kamer, haar 1e logeerpartijtje.Het was een schattig gezicht die 2.

Norah zat gisteravond ineens op dr knietjes in dr bedje, ze kan zich nu zelf optrekken, ze was helemaal trots op zichzelf.

Ook kan ze in dr handjes klappen en komt er eindelijk weer eens een tand door, het gaat ineens snel allemaal.

Nikki hoe gaat het met jou? Hoe voel je je?

En Tammy hoest met jou?

Straks gaan we even naar een kinderverjaardag, een vriendinnetje van Britt, leuk hoor.

Fijn weekend alvast allemaal!
Hallo allemaal

Dit keer kon ik er niks aan doen dat ik zolang niks geschreven heb. Viva wilde me niet meer kennen haha.

Verder gaat hier alles goed. We zijn de hele tuin aan het verbouwen en vandaag kwam de shovel maar was niet zo'n succes met de ene wolkbreuk na de andere.

Danielle, ik zou ook heel graag voor een 2e gaan maar vriendlief wil nog wachten. We gaan volgend jaar trouwen en ik ben veel te bang om als kamerolifantje me in een jurk te moeten wurmen.

Dus dan nog maar even wachten. 3 maanden voor de bruiloft ga ik waarschijnlijk met de pil stoppen.

Debje, wat zielig voor Britt. Kan me voorstellen dat het eng was....het is niet voor niks een meisje haha.

Miss BB, heel herkenbaar. Meer willen en dan gaan huilen.

Niek heeft ontdekt dat hij los kan staan maar zelf durft hij het nog niet en dan kan hij superboos worden haha. Hoe harder ik lag hoe bozer hij wordt. (stomme mama hihi)

Verder hebben we hier het bedje maar zo laag mogelijk gezet. Meneer heeft ontdekt dat hij er ook uit kon klimmen. Zo kan hij ook al bijna op de bank klimmen.

Met vallen en opstaan zullen we maar zeggen haha.
Hoi allemaal!

Hoe is het bij iedereen?

En Nikki, hoe is 't met jou?

Ben me aan 't verheugen op beter weer... Net al wel lekker weer 's buiten kunnen wandelen en naar de kinderboerderij geweest, want het was toch wel echt bagger de laatste week. Alhoewel het best knus kan zijn, binnen met de verwarming aan...

Deb, worden de waterwratjes al minder bij Britt?

Hebben jullie het bedje en de box van Norah trouwens ook al helemaal omlaag? Wij de box wel, maar het bedje moet nu ook, want kleine BB zat gisteren ook te klappen op z'n kontje in bed (haha grappig is dat he).

Hey Tammy, fijn dat de Viva je d'r weer opliet ;-)! Wat leuk dat jullie gaan trouwen! Alles al geregeld?

Ik was 6 weken zwanger toen wij gingen trouwen, dus paste nog in m'n jurk....

Gisteren op het CB geweest voor de 11-maanden prikjes, hij gaf geen kik (was waarschijnlijk helemaal overdonderd) en was de rest van de dag ook gewoon gezellig.

Hij is nu 79,5 cm en 11,3 kg. Niet zo hard gegroeid als de vorige keren, maar hij is ook wat meer in beweging (gelukkig maar). Hoe zwaar en groot zijn de andere kids nu?

Doei!
Hoi Hoi!

Tammy wat leuk dat jullie gaan trouwen! Wanneer is de grote dag?

Miss BB wij hebben een paar weken geleden ook de box en het bedje omlaag gedaan.

Norah is nog een stuk kleiner hoor!Wij moeten de 11e pas weer, maar ik denk dat ze zo`n 9 kilo weegt en 75 cm lang is.

Zondag zijn we met mijn ouders naar artis geweets, de meiden hebben echt genoten!Norah heeft een stuk minder geslapen die dag, maar ze bleef lachen, ongelofelijk.We hebben ook een hele mooie foto van haar laten maken, helaas had Britt er niet zo`n zin in.

Nikki gaat het een beetje met jou?

Liefs Deb
We weten nog niet precies wanneer we gaan trouwen....in september denk ik.

We willen het namelijk niet zo heel uitgebreid vieren en gewoon lekker thuis met familie en vrienden, en dan is goed wel fijn.

Maae mede om die reden vind ik mijn bezwaar om zwanger te trouwen ineens niet meer zo'n bezwaar alleen weet vriend lief nog niet of het nu al tijd is voor een 2e. Natuurlijk weer mannen-bezwaren, hoe praktisch wil je het hebben haha.

Gelukkig is hij normaal overal voor te porren als ik maar enthousiast genoeg ben, dus wie weet....wordt vervolged.

Debje, Wat leuk joh....dagje artis. En vooral dat Norah het zo meemaakt. Niek vond laatst in het dolfinarium de mensen leuker dan de dieren haha.

Miss BB, Wat stoer zeg....prikken krijgen en niet huilen. Ik moet 15 aug. met Niek en zie er nu al tegenop haha.

Nikki, Hoe gaat het nu met je? Las op hyves dat je in het ziekenhuis ligt, hopenlijk gaat het snel beter met je en mag je lekker thuis gaan genieten van het mooie weer. In ieder geval een dikke knuffel vanaf hier

Danielle....gefeliciteerd met je verjaardag. Ben je goed verwend door je heren?

Dat was het geloof ik wel weer, morgen naar limburg....schoonzus is jarig dus dat is wel heel gezellig.
Hoi!

Nikki lig je in het ziekenhuis? Hoe gaat het! We horen het vanzelf wel weer als je weer lekker thuis bent.

Tammy, dus misschien toch wel sneller voor de tweede..spannend! Straks zijn we alle drie weer tegelijk zwanger. Zou leuk zijn!! Trouwen! Spannend hoor!

Miss B, Hoe gaat het met je vader? Zijn de uitslagen al binnen?

Ben ook afgelopen dinsdag naar het cb geweest. Brian gaf ook bijna geen kik! Heel knap want ze doen aardig zeer. Heb hem gewoon afgeleid met een soepstengel, doet wonderen!!

Hij is nu 79 cm en 10 kilo. Hij is veel minder aangekomen als de vorrige keren, maar hij heeft doordat hij ziek is geweest ook 4 dagen niets gegeten dus dat zal ook wel mee spelen..

Mijn verjaardag was erg gezellig gister..alleen een minder leuk cadeautje want ik werd gister ongesteld (3 dagen eerder als verwacht...)...Natuurlijk ga je er niet vanuit dat het in één keer raak is maar wel jammer..We gaan weer vrolijk proberen!!

Heb van mijn vriend een hotelbon gekregen. Gaan gezellig met zijn tweetjes in een kasteel in Limburg overnachten. Nu alleen nog een datum prikken.

Volgende week vrijdag vier ik mijn verjaardag voor vrienden dus hoop dat het dan net zulk mooi weer is als gister!! Kan dan in ieder geval een wijntje drinken dus val ik tenminste niet op!

We gaan zo lekker nog even op de fiets naar een meertje zodra die kleine wakker wordt. Van mij mag het dit weer voorlopig blijven!!

Daniëlle.
Lees net dat Nikki gelukkig weer thuis is! Fijn dat het allemaal goed is gegaan. Heel veel sterkte, nog even volhouden!!
Hallo!

Oei Nikki in het ziekenhuis...Het is ook niet niks allemaal he, gelukkig ben je nu weer thuis!

Tammy ik ben benieuwd hoe snel je vriend om is!Leuk hoor dat je gaat trouwen, dan kan Niek bruidsjongetje zijn!

Danielle jammer zeg...ik denk dat je cyclus nog even op orde moet komen.Wel weer een spannende tijd iig!

Ik heb heel veel zin in je verjaardag vrijdag, duimen voor mooi weer!Zijn jullie nog naar het meertje geweest? Ik hoop dat jullie dan niet nat zijn georden, wat een regen ineens niet normaal.

Vandaag lekker in de tuin gezeten, zwembadje voor Britt erbij, helemaal leuk! Mn vader was vanmiddag op visite dus dat was wel gezellig.

Norah kan zich optrekken aan de loveseat, maar de tafel is nog te hoog, boos dat ze wordt als het niet lukt hihi.

Fijn weekend nog xx
Hi ladies,

Ben inderdaad weer thuis, had na de chemo koorts gekregen 39,9, bleek toen ik thuis was, dus gelijk naar het ziekenhuis, en moest ik worden opgenomen, had waarschijnlijk een infectie opgelopen, dus antibiotica via het infuus gekregen, tot vrijdag en daarna over op antibiotica pilen en die moet ik slikken tot volgende week vrijdag. Maar gelukkig was ik wel snel koortsvrij. En helemaal gelukkig dat ik weer thuis ben, is echt niks aan, nou was het gemiddelde leeftijd ook 70 ofzo op de afdeling waar ik lag dus niks aan. Gelukkig had ik een kamer voor me alleen!!
@ all

Ik ben hier uitgenodigd door zusterdanielle.

Ik zie hier wel bekende plaatje voorbij gaan.

ik zal me even voor stellen.

Ik ben monique 29 jaar en ik heb een meisje van 10 maanden.

Ik weet nog niet hoe het hier verder gaat

Maar dat komt nog wel.

Zusterdanielle heeft namelijk even op mijn eigen topic gekeken vandaar.
hey monique, welkom hier. het gaat eigenlijk allemaal vanzelf. maar de laatste tijd is iedereen volgens mij aan het genieten van het mooie weer en niet zo heel vaak hier.....kijk nu vooral naar mezelf haha.

Nikki, fijn dat je weer thuis bent, kan me voorstellen dat het flink schrikken was. Maar das nu weer voorbij en vanaf nu gaan de laatste chemo's gewoon weer volgens het boekje.

Danielle, balen zeggen dat je ongesteld bent geworden. Voordeel dat je nu nog lekker kon drinken met je verjaardag maar kan me voorstellen dat je wel teleurgesteld was....ondanks dat het wel supersnel zou zijn geweest, je hoopt er toch op.

Debje, boosheid is heel herkenbaar. Niek loopt dan al wel langs de tafel maar dat is niet genoeg voor meneer. Hij wil nu ook van de tafel naar de bank en het liefst nog verder. Maar dat durft hij nog niet zo goed en dan kan hij me toch boos worden.

Hier is het verder rustig. Vriendlief is weer de hele week weg dus das wel jammer maar ja....heeft hij nu wel genoeg tijd om na te denken over hoe leuk een tweede zou zijn hihi.

Ben wel heel benieuwd hoe het zou zijn om een 2e te hebben....Nikki en Debje, jullie zijn de ervaringsdeskundige hierin....

Aan de ene kant lijkt het me helemaal geweldig, maar ook wel spannend...ben straks werkloos...maar ja, zo zijn er altijd wel bezwaren en risico's.

Ben benieuwd naar jullie ervaringen. Ga nu maar weer de tuin in, moet nog zoveel gebeuren, voordeel is dat ik nu wel bruin word zonder dat ik er echt voor hoef te bakken, houd ik niet zo van
Tammy

bedankt

Ik moet ook op zoek naar nieuw werk. ik kom van de ziektewed af.

En ik mag eindelijk weer beginnen. Alleen nog geen werkgever.

Maar ik ga echt niet op een baas wachten. Ik heb dat altijd vergeefs gedaan. Ik laat mijn leven niet lijden door een werkgever. ik heb al tien jaar gewacht daarop. Als het op geld aankomst maakt het echt niet uit of je nou wel of niet je best doet.

Tenminste in het kapperswereld.

Ik ga gewoon starten en zoeken we zien wel.

Had ik veel ieder moeten.
ja dat ben ik helemaal met je eens. Alleen ben ik hoofdkostwinner. En per september ben ik werkloos. Ik vind het niet zo erg om even thuis te zitten, krijg tenslotte een uitkering maar dat duurt maar een paar maanden en dan zal ik toch weer aan het werk moeten. Alleen zal dat een stuk lastiger worden als ik zwanger ben. Maar om om die reden nou geen tweede te willen is ook niks.....dus dat is gewoon een beetje lastig maar komt vast wel goed.

Zou je wat meer over jezelf willen vertellen....en over je meisje

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven