Hoe zit dat?

13-12-2014 12:30 36 berichten
Alle reacties Link kopieren
Iemand?
Doe een test.
Kan dat al na n week? Volgens Google niet.
Wat is uitwisseling tijdens voorspel?

Je klinkt alsof je erg onvoorzichtig bent geweest. De MAP is een hormonenbom, geen snoepje. Je cyclus kan flink in de war zijn.
Ik weet dat het geen snoepje is. Maar volgens de info is de menstruatie juist heftiger. Daarom vind ik het nogal verwarrend. Ja, we zijn best wat onvoorzichtig geweest. Er is best wat van zijn voorvocht in contact gekomen met mijn vagina.
Je cyclus lijkt me verward door de map. Kan dus best dat die wat later komt.
Jaren geleden heb ik ook een keer een MAP geslikt. Ik werd toen later ongesteld dan zou moeten. Zat toen ook in de rats over een zwangerschap. Test was toen negatief en uiteindelijk werd ik ook gewoon ongesteld. Om even aan te geven wat hormonen met je kunnen doen.

Als je afgelopen woensdag seks hebt gehad en toen een MAP geslikt hebt dan helpt die ten eerste niet voor de week ervoor en ten tweede heb je een MAP geslikt op de dag dat je ongesteld moest worden?
Van voorvocht kan je niet zwanger worden
Klopt Sjoekeh. Ik maak me dan ook geen zorgen over de onveilige sex van afgelopen woensdag. Het is meer dat ik nu bedenk, omdat ik niet ongesteld word, dat we in de week ervoor wel erg onvoorzichtig zijn geweest. Maar goed, het kan dus ook dat mijn cyclus wat in de war is door die map.
Je houdt wel van een gokje? Waarom zo klooien met voorbehoedsmiddelen?
quote:misschicken schreef op 13 december 2014 @ 12:51:

Je houdt wel van een gokje? Waarom zo klooien met voorbehoedsmiddelen?Dat is niet mijn vraag? Ja, heel onverstandig allemaal.
quote:SonjaS schreef op 13 december 2014 @ 12:45:

Klopt Sjoekeh. Ik maak me dan ook geen zorgen over de onveilige sex van afgelopen woensdag. Het is meer dat ik nu bedenk, omdat ik niet ongesteld word, dat we in de week ervoor wel erg onvoorzichtig zijn geweest. Maar goed, het kan dus ook dat mijn cyclus wat in de war is door die map.

Ik ben natuurlijk geen dokter maar weet wel uit ervaring dat map je cyclus behoorlijk in de war kan schoppen.

Voor een test lijkt het mij nog wat vroeg...

Ik wens je sterkte en wijsheid.
quote:Sjoekeh schreef op 13 december 2014 @ 12:52:

[...]

Ik ben natuurlijk geen dokter maar weet wel uit ervaring dat map je cyclus behoorlijk in de war kan schoppen.

Voor een test lijkt het mij nog wat vroeg...

Ik wens je sterkte en wijsheid.Dank je Sjoekeh!
Waarom gebruik je condooms en de MAP en ben verder zo onvoorzichtig als wat? Hoop je soms op een ongeplande zwangerschap? Mocht je zwanger zijn, is het natuurlijk niet alleen jouw schuld hoor, je partner is net zo onvoorzichtig geweest!
quote:sandt2.0 schreef op 13 december 2014 @ 12:56:

Waarom gebruik je condooms en de MAP en ben verder zo onvoorzichtig als wat? Hoop je soms op een ongeplande zwangerschap? Mocht je zwanger zijn, is het natuurlijk niet alleen jouw schuld hoor, je partner is net zo onvoorzichtig geweest!Heerlijk al die belerende vingers! Kan gebeuren. Je bent verliefd en mega geil. Ik hoop voor je dat je dit ook eens mee hebt gemaakt.
quote:SonjaS schreef op 13 december 2014 @ 13:00:

[...]

Heerlijk al die belerende vingers! Kan gebeuren. Je bent verliefd en mega geil. Ik hoop voor je dat je dit ook eens mee hebt gemaakt.Ik hoop toch vooral dat anderen wat beter met voorbehoedsmiddelen omgaan dan zich te laten leiden door geilheid.

[...]

Heerlijk al die belerende vingers! Kan gebeuren. Je bent verliefd en mega geil. Ik hoop voor je dat je dit ook eens mee hebt gemaakt.Gelukkig niet! Mijn verstand won het altijd van al het andere! Soa's en zwangerschap voorkomen gingen bij ons altijd voor de lust!
quote:Desperate_Housewive schreef op 13 december 2014 @ 13:05:

[...]

Ik hoop toch vooral dat anderen wat beter met voorbehoedsmiddelen omgaan dan zich te laten lijden door geilheid.Ja dat hoop ik ook. Ik ben reuze verstandig van nature. De afgelopen week wat minder. Dat is nu eenmaal het geval geweest. Vandaar het topic. Reacties hoe dom het allemaal is zijn prima; maar dat weet ik zelf ook en daar kan ik niks mee.
quote:Desperate_Housewive schreef op 13 december 2014 @ 13:05:

[...]

Ik hoop toch vooral dat anderen wat beter met voorbehoedsmiddelen omgaan dan zich te laten lijden door geilheid.Lijden door geilheid, is heel iets anders dan laten leiden door gijlheid!
quote:sandt2.0 schreef op 13 december 2014 @ 13:10:

[...]

Lijden door geilheid, is heel iets anders dan laten leiden door gijlheid! haha, excuus voor de schrijffout hij is wel leuk zo!
quote:Desperate_Housewive schreef op 13 december 2014 @ 13:12:

[...]

haha, excuus voor de schrijffout hij is wel leuk zo!TO lijdt nu door haar geilheid, maar zal hier niet om kunnen lachen!
Je hoopt dat wij het ook eens meemaken?? Of was dat speciaal voor Sandt bedoelt?

Weet even niet wat ik nu moet zeggen.
Maar gelukkig ben je heel verstandig van nature

Dus geilheid is belangrijker dan je gezondheid, en een mogelijke zwangerschap MAP je even weg. Kom dan hier niet zaniken of wij weten hoe het zit met je menstruatie, want dan kan je inderdaad niet het antwoord verwachten waar je op kennelijk op hoopt.

[...]

Heerlijk al die belerende vingers! Kan gebeuren. Je bent verliefd en mega geil. Ik hoop voor je dat je dit ook eens mee hebt gemaakt.Nooit last van gehad, ondanks verliefdheid en mega geil zijn, maar goed, ieder zijn ding.
quote:SonjaS schreef op 13 december 2014 @ 13:09:

[...]

Ja dat hoop ik ook. Ik ben reuze verstandig van nature. De afgelopen week wat minder. Dat is nu eenmaal het geval geweest. Vandaar het topic. Reacties hoe dom het allemaal is zijn prima; maar dat weet ik zelf ook en daar kan ik niks mee.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven