Napraattopic 13

12-12-2014 20:29 3026 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

http://forum.viva.nl/foru ... c-op/list_messages/249598

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Veel napraatplezier.

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Ach joh, maak je niet druk. Die smiley kan ik amper zien.
You know how I know? Because I reeaally think so!
Maar wel lief van je.
You know how I know? Because I reeaally think so!
tot morgen
Goedemorgen.

Fluim, afvallen werkt ook heel goed als je alle suiker schrapt uit je dieet. Maar ik denk dat dat misschien niet zo aan je besteed is.
Ook goedemorgen.
Goedemorgen!

Ik weet ik heb een kerstava, maar eigenlijk vind ik het allemaal niks, gister slingers uit elkaar lopen trekken en zometeen 2 kleine kerstboompjes versieren. Ziet m'n huis er weer 'gezellig' uit. En dan over 2 weken die bende er weer af. Ik ziet echt het nut niet ...
Goeiemorgen!!

Acht uur lang achter elkaar geslapen. I feel good!
Anna, ik ook niet. Was in dubio of ik dit jaar de kerstboom op zal zetten, maar ik laat het maar.

Dat is wel een voordeel van alleen zijn, dan "moet" het ook niet.
Goed zo Rasa, dat is fijn!

Zelf gisteren wat melatonine genomen omdat ik weer elke nacht rond 2 uur wakker werd. Nu ook beter geslapen. Dat is zo fijn.
Anna, het "moet" toch niet?Je had ook een kerstslinger om je cactus kunnen wikkelen. Ik heb vrijdag de kerstboom gedaan met kind, staat wel weer gezellig en kind was er zo blij mee en dan vind ik het ook fijn. Fijn dat jullie goed hebben geslapen dames, goede slaap is belangrijk.
Goed slapen is heul erg fijn! Dat is het enige voordeel van slecht slapen: dat je weer beseft hoe fijn goed slapen is.

@fluimpje, ik heb niet alles teruggelezen, maar ik ben ook fan van 5:2! Het is supersimpel, erg makkelijk in te passen in je dagelijks leven en 2 dagen per week hoef ik me niet af te vragen wat ik mee naar het werk moet nemen voor de lunch Het zorgt er bij mij ook voor dat ik zonder schade af en toe een lekker biertje kan drinken in de kroeg. En ja, als die gezondheidsvoordelen nou ook nog waar zijn...
Rasa en de andere dames die 2 dagen vasten: wat neem je dan tot je zo'n hele dag? Helemaal niks, of sapjes of...?
quote:cochise schreef op 14 december 2014 @ 09:07:

Rasa en de andere dames die 2 dagen vasten: wat neem je dan tot je zo'n hele dag? Helemaal niks, of sapjes of...?Je wilt er toch niet aan beginnen??
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
Geen idee, ik ben nieuwsgierig Hats.
Ach manlief en kinderen vinden het zo leuk.. en ze helpen ook dus oke... Als ik alleen was had ik ook geen boom(pjes) gehad nee
Ik moet ook eens naar dat 5.2 topic.

Sinds ik zonder werk zit vliegen de kilo's eraan. Toen ik wel werkte liep km lang steden door om klanten te bezoeken.

Is E.N. 30 kg afgevallen, jeutje.
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
quote:cochise schreef op 14 december 2014 @ 09:12:

Geen idee, ik ben nieuwsgierig Hats.Ik ook hoor.
Het belangrijkste is dat ze ook helpen opruimen Anna!
Oh, is er een topic over Gatti? Heb je een link?
quote:cochise schreef op 14 december 2014 @ 09:14:

Het belangrijkste is dat ze ook helpen opruimen Anna! Ja dat is vaak niet het geval
Ik zie dat er een nieuw topic is. 5:2
5:2
Ik hoop dat ie werkt.

Ik heb destijds wel een programma hierover gezien op t.v. maar verder nooit iets. Eerst maar eens goed doorlezen.

Nouja december is toch geen maand om hiermee te beginnen.
quote:cochise schreef op 14 december 2014 @ 09:07:

Rasa en de andere dames die 2 dagen vasten: wat neem je dan tot je zo'n hele dag? Helemaal niks, of sapjes of...?The Fast Guide to the Fast Diet vind ik een erg informatief filmpje over 5:2. Je mag (als vrouw) op een vastendag 500 kcal en je mag zelf weten hoe je ze verdeelt. Ik kies ervoor om ze allemaal in mijn avondeten te stoppen. Ten eerste omdat er steeds meer aanwijzingen zijn dat vasten an sich goed voor je is. Door alle kcal op te sparen eet ik dus telkens ongeveer 20 tot 24 uur helemaal niks. Bovendien kan je dan nog best een hele redelijke maaltijd koken en ga ik niet met een lege maag naar bed. Maar het is voor iedereen verschillend, kwestie van uitproberen. Ik eet op vastendagen met name groente en eiwitten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven