Napraattopic 13
vrijdag 12 december 2014 om 20:29
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
http://forum.viva.nl/foru ... c-op/list_messages/249598
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier.
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
http://forum.viva.nl/foru ... c-op/list_messages/249598
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier.
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zondag 14 december 2014 om 10:23
Rasa, ik denk ook wel dat ik 2 dagen kan vasten : kan het makkelijk hebben als ik groenten mag eten. Ik zie er wel wat in. Je maag went aan de hoeveelheden en soorten voedingsmiddelen die je eet, als je een tijd weinig eet krimpt je maag en past zich aan. En het belangrijkste voor mij is dat je dus wel groenten mag eten: dat doe ik lachend want ik hou van groente. Het is dus ook geen vasten eigenlijk.
zondag 14 december 2014 om 10:28
quote:cochise schreef op 14 december 2014 @ 10:23:
Rasa, ik denk ook wel dat ik 2 dagen kan vasten : kan het makkelijk hebben als ik groenten mag eten. Ik zie er wel wat in. Je maag went aan de hoeveelheden en soorten voedingsmiddelen die je eet, als je een tijd weinig eet krimpt je maag en past zich aan. En het belangrijkste voor mij is dat je dus wel groenten mag eten: dat doe ik lachend want ik hou van groente. Het is dus ook geen vasten eigenlijk.Je kunt voor 500 kcal bergen groente eten! En het is mijn geval wel vasten, maar niet langdurig. Als je je kcal over de hele dag uitsmeert is het idd eerder een sterke kcal reductie dan vasten. Mrs eet steeds 24 uur helemaal niks en zelf kom ik aan zo'n 20 à 22 uur helemaal niks eten. Dat vind ik toch wel vasten hoor.
Rasa, ik denk ook wel dat ik 2 dagen kan vasten : kan het makkelijk hebben als ik groenten mag eten. Ik zie er wel wat in. Je maag went aan de hoeveelheden en soorten voedingsmiddelen die je eet, als je een tijd weinig eet krimpt je maag en past zich aan. En het belangrijkste voor mij is dat je dus wel groenten mag eten: dat doe ik lachend want ik hou van groente. Het is dus ook geen vasten eigenlijk.Je kunt voor 500 kcal bergen groente eten! En het is mijn geval wel vasten, maar niet langdurig. Als je je kcal over de hele dag uitsmeert is het idd eerder een sterke kcal reductie dan vasten. Mrs eet steeds 24 uur helemaal niks en zelf kom ik aan zo'n 20 à 22 uur helemaal niks eten. Dat vind ik toch wel vasten hoor.
zondag 14 december 2014 om 10:29
zondag 14 december 2014 om 10:30
quote:ThunderassMan schreef op 14 december 2014 @ 10:22:
Ik durf bijna niet meer op te schrijven dat ik me verheug op het kerstdiner bij m'n ouders moeder. Dat diner bevat zo'n miljoenmiljard terracalorieën. Ja, de echt ouderwetse moeders doen dat.
Ik durf bijna niet meer op te schrijven dat ik me verheug op het kerstdiner bij m'n ouders moeder. Dat diner bevat zo'n miljoenmiljard terracalorieën. Ja, de echt ouderwetse moeders doen dat.
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
zondag 14 december 2014 om 10:32
zondag 14 december 2014 om 10:33
zondag 14 december 2014 om 10:34
quote:ketller schreef op 14 december 2014 @ 10:32:
[...]
In het kader van jaloerssss
Maar ik hou van heel mijn volk en ook heeeeel veeeel van jou

Gr. Forummer van het jaar 2014!
Ik ben Keizerin van het forum, dat weet je toch.
En niet zelfbenoemd, maar gekregen (van TAM)
Zeg maar Sissi
Hahahaha MissSissi
[...]
In het kader van jaloerssss
Maar ik hou van heel mijn volk en ook heeeeel veeeel van jou
Gr. Forummer van het jaar 2014!
Ik ben Keizerin van het forum, dat weet je toch.
En niet zelfbenoemd, maar gekregen (van TAM)
Zeg maar Sissi
Hahahaha MissSissi
zondag 14 december 2014 om 10:35
quote:ThunderassMan schreef op 14 december 2014 @ 10:33:
[...]
Nou, wegens steeds ouder worden van moeder maken wij, de kinderen, dit jaar het diner. Maar het moet natuurlijk wel hetzelfde zijn als de afgelopen 25 jaar.................
Ach, maak je mamma blij en gooi overal vooral veel roomboter doorheen.
Daar werd je vroeger heel oud mee. En misschien nog wel.
En geniet van het feit dat je je moeder nog hebt. Dat vooral
[...]
Nou, wegens steeds ouder worden van moeder maken wij, de kinderen, dit jaar het diner. Maar het moet natuurlijk wel hetzelfde zijn als de afgelopen 25 jaar.................
Ach, maak je mamma blij en gooi overal vooral veel roomboter doorheen.
Daar werd je vroeger heel oud mee. En misschien nog wel.
En geniet van het feit dat je je moeder nog hebt. Dat vooral
zondag 14 december 2014 om 10:40
quote:cochise schreef op 14 december 2014 @ 10:38:
[...]
Ik was in gesprek met een Van der Valk voor onze zakelijke Kerstbijeenkomst.
Nou, daar hoef je tegenwoordig niet meer (als grapje) over de appelmoes met kers te beginnen hoor....
Alsof ik aan het vloeken was in de kerk.
Jammer, want het heeft ze wel groot gemaakt. Het was echt hun handelsmerk. Hoe simpel ook.
Maar goed, ze zien er na renovatie ook wel allemaal heel chique uit. Echt niet meer burgerlijk.
En deze Van der Valk had echt een hele bijzondere menukaart.
[...]
Ik was in gesprek met een Van der Valk voor onze zakelijke Kerstbijeenkomst.
Nou, daar hoef je tegenwoordig niet meer (als grapje) over de appelmoes met kers te beginnen hoor....
Alsof ik aan het vloeken was in de kerk.
Jammer, want het heeft ze wel groot gemaakt. Het was echt hun handelsmerk. Hoe simpel ook.
Maar goed, ze zien er na renovatie ook wel allemaal heel chique uit. Echt niet meer burgerlijk.
En deze Van der Valk had echt een hele bijzondere menukaart.