Entertainment alle pijlers

Een huis vol

15-12-2014 18:52 3003 berichten
Vanavond op NPO 1 om 19:25 uur, begint weer een nieuwe reeks van "een huis vol".
Alle reacties Link kopieren
quote:Eindeloos schreef op 16 december 2014 @ 20:44:

[...]

Welnu ik kijk er toch van op, ik zeg je eerlijk dit is het 3e seizoen dat ik kijk, en ik vind moeder B. nou niet bepaald een pittige tante, zacht uitgedrukt.

Ze zit, gaat zitten, of wil zitten........

Vader daarentegen wordt neergezet (?), als een leuke vlotte betrokken ondernemende actieve vader.

Als dit de waarheid niet is, waarom doe je dan voor de 3e keer mee aan zo'n programma.

Die droomreis naar Suriname of dat droomhuwelijk zijn dan zo belangrijk voor je?

Dat je jezelf daar in feite voor verloochent.

( als wij jou moeten geloven)Niemand hoeft mij te geloven. Punt is dat Eugene niet deugt. Hij is een vreemdganger, een leugenaar en leeft zijn leven alsof hij vrijgezel is, behalve als de camera er is dan is hij even een vader. Die hele act dat ze muziek maken met zijn allen dat gebeurt in het echte leven niet wel met Samantha maar Eugene is er nooit bij. Die Djembe heeft hij aangeschaft voor het programma. Iedereen moet geloven wat die wil wil alleen dit kant van het verhaal ook delen.
Nogmaals de vraag: waarom doet Samantha dan mee aan deze leugen?
quote:lila01 schreef op 16 december 2014 @ 20:54:

Nogmaals de vraag: waarom doet Samantha dan mee aan deze leugen?Schiet mij maar lek Lila, ik begrijp er helemaal niets meer van......
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
quote:lila01 schreef op 16 december 2014 @ 20:54:

Nogmaals de vraag: waarom doet Samantha dan mee aan deze leugen?Omdat Eugene dat wil.
En Samantha kan geen nee zeggen?
Los van de Deijsje's, draait volgens mij, dit oergezellige Kerst, feest, familie, verbondenheid,

liefde, warmte, saamhorigheid, samenzijn programma uit op 1 groot drama (!)
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
En vooral de vraag als het waar is, waarom is Samantha dan nog bij hem?
quote:aliyah0 schreef op 16 december 2014 @ 20:53:

[...]

Niemand hoeft mij te geloven. Punt is dat Eugene niet deugt. Hij is een vreemdganger, een leugenaar en leeft zijn leven alsof hij vrijgezel is, behalve als de camera er is dan is hij even een vader. Die hele act dat ze muziek maken met zijn allen dat gebeurt in het echte leven niet wel met Samantha maar Eugene is er nooit bij. Die Djembe heeft hij aangeschaft voor het programma. Iedereen moet geloven wat die wil wil alleen dit kant van het verhaal ook delen.Je brengt heus geen nieuws.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
quote:fientje1982 schreef op 16 december 2014 @ 21:14:

En vooral de vraag als het waar is, waarom is Samantha dan nog bij hem?Omdat ze zoveel kinderen heeft en het wrs niet alleen redt. Waarom zoveel kinderen van zo'n ei krijgen?
Ik denk dat als je bewust voor zoveel kinderen kiest, je ergens een psychisch probleem hebt. In ieder geval voer voor psychologen (of psychiaters).
Ik heb in ieder geval het idee dat geen één van de ouders uit de uitzending bovenmatig intelligent is. Afgezien van eventuele andere issues.
Snapte niet waarom die ene dochter van fam B. nu niet in die kermis attractie wilde.

Op het einde van het programma, de kleine jongen mag geen ballen gooien van pa B. omdat die dat niet kan, oké oké, maar dan gaat de grote ooier zelf gooien en hangt daarbij helemaal over die toonbank heen.

Laat dan die kleine jongen ook eens gooien.
Dat Eugene vreemd gaat is toch al heel lang bekend. Volgens mij las ik dat twee jaar geleden al. (dacht ook op het vivaforum).
quote:bubbelwijn schreef op 16 december 2014 @ 21:31:

Dat Eugene vreemd gaat is toch al heel lang bekend. Volgens mij las ik dat twee jaar geleden al. (dacht ook op het vivaforum).Klopt !
http://forum.viva.nl/foru ... l/list_messages/135205/74

Zelfs al bijna drie jaar geleden, was het bekend.
Ik zou Eugene ook wel doen, snap de combinatie hem en Samantha ook niet. Zij ziet eruit als een walrus en hij heeft een lekker lichaam.
Goh, wellicht houdt Eugene wel van walrusdames. Misschien zijn zijn neukertjes ook wel walrusdames.
quote:Pientjexxxx schreef op 16 december 2014 @ 19:49:

Hoeveel uur per dag zit dat jongetje met Down in een kinderstoel?Dat is dus wat ik me ook serieus afvraag, ik vind het er heel zielig uitzien. Hij zit er niet eens in, hij hangt er in. Ik krijg de indruk dat die kinderstoel als dumpplek gebruikt wordt. Oudste zoon van die familie Deijs komt heel sympathiek op me over. Wel heel serieus en zorgelijk maar die lijkt me goed terecht zijn gekomen. Super schattig kleinkind trouwens.
quote:Fame schreef op 16 december 2014 @ 21:17:

[...]

Je brengt heus geen nieuws.Dit dus. Ik geloof je wel, hebben we toch al vaker gelezen over vader Baumgard. Ook dat ie ook nog een stel kinderen in Suriname heeft.
Nu ik erover nadenk... heeft Eugene dat zelf niet een keer verteld in het eerste seizoen? Dat hij ook nog kinderen heeft bij een andere vrouw? Of ben ik nu in de war met iets anders?
Ik vind de familie Q. niet zo sympathiek.

Wat ik wel leuk vind is Chantal en Kimberly, met Kimderly als grote zus, haha, en Chantal een echte puber.
"I'm just an animal looking for a home and.... share the same space for a minute or two...”
quote:hgjb266 schreef op 16 december 2014 @ 22:42:

[...]

Dit dus. Ik geloof je wel, hebben we toch al vaker gelezen over vader Baumgard. Ook dat ie ook nog een stel kinderen in Suriname heeft.Hij wilde altijd weten waar zijn kinderen zijn, blijkbaar weten zijn kinderen dus niet altijd waar hun vader is.
quote:netniet schreef op 16 december 2014 @ 23:00:

[...]

Hij wilde altijd weten waar zijn kinderen zijn, blijkbaar weten zijn kinderen dus niet altijd waar hun vader is.Wel een goeie.
Ik vind die B-meisjes ook steeds meer op hun moeder gaan lijken.

Eugene is iig camerageil
Frankly my dear, I don"t give a damn
quote:abarth schreef op 16 december 2014 @ 19:22:

Die vader Q bij het aandoen van de pyjama: Arrem. Arrem. Arrem.

Jezus, praat eens normaal tegen die kinderen zeg.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven