Napraattopic 14

16-12-2014 20:56 3038 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

http://forum.viva.nl/foru ... c-op/list_messages/249598

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Overigens, waarom deze discussie zo vervelend is, is als de vergelijking dat iemand een topic opent en daar met gelijkgestemden gaat posten en dat allerlei mensen dan komen zeggen dat je topic maar verwijderd moet worden of dat je voortaan alleen maar over spruitjes mag praten.
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
quote:prik schreef op 17 december 2014 @ 16:00:

[...]

Dana was wel degelijk degene die er gisteren (?) weer over begon, waarop ik inhaakte.

Verder ben ik het volmondig met haar andere berichten eens.Thnx
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
Dana and prik sitting in the tree..
quote:Dana schreef op 17 december 2014 @ 15:59:

[...]

Nee, natuurlijk heb ik die niet gezien. Tjonge, begin je het een beetje te begrijpen? Het probleem met dat oeverloze gezwets hier? We zijn nu op p28! Je denkt toch niet serieus dat ik 22 pagina's goedemorgens door ga lezen waar ik helemaal niet in geinteresseerd ben?

Ik vind de droge napraat een prima idee. Maar dan niet omdat de mods daar voortdurend op zouden moeten letten of de boel droog blijft. Omdat het een voorbeeld zou zijn van de beroemde zelfregulerende kracht van het forum. Jullie kunnen de vrijheid die je hier krijgt kennelijk niet aan. Jammer.Dus omdat jij een probleem hebt, waar in mijn optiek meerdere hele makkelijke oplossingen voor zijn, moeten heel veel anderen zich veranderen? Besef je nu eigenlijk wel dat het topic niet het probleem is maar jouw verwachting aan de medeforummers? En het gegeven dat je niet bereid bent om ook naar andere oplossingen te zoeken? Die overigens ook al vaak in dit topic benoemd zijn?
Glittersaurus Brex komt even kijken hoe de sfeer is hier
Amaqanda: "Zien wij er uit als een zwangerschapstest?"
quote:prik schreef op 17 december 2014 @ 16:00:

[...]

Dana was wel degelijk degene die er gisteren (?) weer over begon, waarop ik inhaakte.

Verder ben ik het volmondig met haar andere berichten eens.

En de dag ervoor lieve Noushi voor de 10e keer. Dus ere wie eer toekomt.

Maar dat maakt ook niet uit, ben het ook zat.

Het ligt bij de Mods, er komt wel of niet een extra napraat en daar kunnen jullie het mee doen.

Ik ga vanaf nu op mijn handen zitten en lekker alleen reageren als het over andere off en ontopic dingen gaat.
quote:Miss.Innuendo schreef op 17 december 2014 @ 16:01:

[...]

Ja hoor, en 'eergisteren' was het Nouschi, en daarvoor.....En dan gaat er niet een keer een lichtje branden, dat het misschien wel eens handig is om niet te reageren vanuit je lange tenen, maar eens echt te lezen wat er gezegd wordt en wáárom die discussie steeds wordt aangezwengeld? Om te kijken of de mensen die daar steeds over beginnen misschien toch ergens een puntje hebben?
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
quote:BrutusExemplaar schreef op 17 december 2014 @ 16:05:

Glittersaurus Brex komt even kijken hoe de sfeer is hierOw glitter even mijn kant op?
quote:Dana schreef op 17 december 2014 @ 16:05:

[...]

En dan gaat er niet een keer een lichtje branden, dat het misschien wel eens handig is om niet te reageren vanuit je lange tenen, maar eens echt te lezen wat er gezegd wordt en wáárom die discussie steeds wordt aangezwengeld? Om te kijken of de mensen die daar steeds over beginnen misschien toch ergens een puntje hebben?

Ja vandaar mijn idee.

Oke vanaf nu. Handen onder dikke billen.

[...]

En dan gaat er niet een keer een lichtje branden, dat het misschien wel eens handig is om niet te reageren vanuit je lange tenen, maar eens echt te lezen wat er gezegd wordt en wáárom die discussie steeds wordt aangezwengeld? Om te kijken of de mensen die daar steeds over beginnen misschien toch ergens een puntje hebben?Ja maar.....die mensen die dat roepen zijn zo enorm in de minderheid....
quote:BrutusExemplaar schreef op 17 december 2014 @ 16:05:

Glittersaurus Brex komt even kijken hoe de sfeer is hierRen maar weer hard weg dan..
quote:Miss.Innuendo schreef op 17 december 2014 @ 16:03:

Overigens, waarom deze discussie zo vervelend is, is als de vergelijking dat iemand een topic opent en daar met gelijkgestemden gaat posten en dat allerlei mensen dan komen zeggen dat je topic maar verwijderd moet worden of dat je voortaan alleen maar over spruitjes mag praten.Onzin. Ik postte vroeger weleens mee in kletstopics die werkelijk overal over gingen. Bijv. het 3000+ topic. Dat heb je toch zelf in de hand?
quote:Fangtasia schreef op 17 december 2014 @ 16:05:

[...]

Dus omdat jij een probleem hebt, waar in mijn optiek meerdere hele makkelijke oplossingen voor zijn, moeten heel veel anderen zich veranderen? Besef je nu eigenlijk wel dat het topic niet het probleem is maar jouw verwachting aan de medeforummers? En het gegeven dat je niet bereid bent om ook naar andere oplossingen te zoeken? Die overigens ook al vaak in dit topic benoemd zijn?
Kan ik een overzicht krijgen van kamp Voor en kamp Tegen?

En een samenvatting waar men dan voor of tegen is
Amaqanda: "Zien wij er uit als een zwangerschapstest?"

[...]

En dan gaat er niet een keer een lichtje branden, dat het misschien wel eens handig is om niet te reageren vanuit je lange tenen, maar eens echt te lezen wat er gezegd wordt en wáárom die discussie steeds wordt aangezwengeld? Om te kijken of de mensen die daar steeds over beginnen misschien toch ergens een puntje hebben?

Draai het eens om! Waarom snapt de rest niet dat hier gekletst mag worden? Dat de forummers die hier kletsen niet verantwoordelijk zijn voor de agenda en de notulen van het forum? Waarom deze discussie aan blijven zwengelen als deze al door de mod bekeken is en er al een besluit is genomen? Hoe kan het dan zijn dat er geen lichtje gaat branden bij de 'wij willen een strengere napraat' forummers? Van mij mag er best een tweede topic komen hoor. Je zult er mij niet zien.

Je houdt anderen een spiegel voor, maar kijkt er zelf niet in.
Hoe vaak wordt er niet geroepen: als het je niet bevalt dan lees je het toch niet?

En waarom zou dat niet gelden voor dit topic?

Omdat je dan mogelijk de rellen mist en dat zou toch jammer zijn?
quote:Fangtasia schreef op 17 december 2014 @ 16:08:

[...]

Draai het eens om! Waarom snapt de rest niet dat hier gekletst mag worden? Dat de forummers die hier kletsen niet verantwoordelijk zijn voor de agenda en de notulen van het forum? Waarom deze discussie aan blijven zwengelen als deze al door de mod bekeken is en er al een besluit is genomen? Hoe kan het dan zijn dat er geen lichtje gaat branden bij de 'wij willen een strengere napraat' forummers? Van mij mag er best een tweede topic komen hoor. Je zult er mij niet zien.

Mag ik je aanraken en je handtekening?
quote:Fangtasia schreef op 17 december 2014 @ 16:05:

[...]

Dus omdat jij een probleem hebt, waar in mijn optiek meerdere hele makkelijke oplossingen voor zijn, moeten heel veel anderen zich veranderen? Besef je nu eigenlijk wel dat het topic niet het probleem is maar jouw verwachting aan de medeforummers? En het gegeven dat je niet bereid bent om ook naar andere oplossingen te zoeken? Die overigens ook al vaak in dit topic benoemd zijn?

Tssk, mijn verwachting aan de medeforummers is dat ze om kunnen gaan met de verantwoordelijkheden die ze hier gekregen hebben van de mods. Maar ja, kennelijk was die verwachting inderdaad te hoog gegrepen.

Ik heb trouwens geen probleem, dus ik ben wel benieuwd wat jij eigenlijk bedoelt met je eerste zin. Wat is volgens jou mijn probleem en wat zijn dan die hele makkelijke oplossingen voor mijn 'probleem'?
Grappig, die territoriumdwang en angst voor verandering zie je in alle kletsgroepjes.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
Toch bijzonder hoe lang de zelfde discussie kan duren.

Dat was mijn productieve bijdrage.
quote:Fangtasia schreef op 17 december 2014 @ 16:08:

[...]

Ik wil helemaal geen strengere napraat.

Ik wil alleen dat op de énige plek op dit forum waar iets mag wat elders op het forum niet toegestaan is, mensen verantwoordelijkheid nemen voor de vrijheid die ze hier is gegeven om die dingen te bespreken die elders niet besproken mogen worden.

Nogmaals, goedemorgen zeggen en praten over griep, huiswerk en alle mogelijke andere persoonlijke onderwerpen mag overal. Dus waarom moet dat per se hier?
quote:Miss.Innuendo schreef op 17 december 2014 @ 16:08:

Hoe vaak wordt er niet geroepen: als het je niet bevalt dan lees je het toch niet?

En waarom zou dat niet gelden voor dit topic?

Omdat je dan mogelijk de rellen mist en dat zou toch jammer zijn?Je kan van mij een hoop zeggen, maar niet dat ik een reller ben. Dat slaat echt nergens op.
Yo Ketller, ik heb de vis uit de pan gehaald, ik herhaal, ik heb de vis uit de pan gehaald.
quote:Miss.Innuendo schreef op 17 december 2014 @ 16:09:

[...]

Mag ik je aanraken en je handtekening? Je weet waar mijn huis woont. Kom maar! Neem je wel een reep chocolade mee?
Zo mag wel opschieten met die kersttrui, zo komt ie niet af.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven