Mode & Beauty alle pijlers

loavie

17-12-2014 16:24 18 berichten
Alle reacties Link kopieren
.
http://www.loavies.com/klantenservice/r ... ren-ruilen

Heb je het over deze site?

Dit lijkt me namelijk een duidelijk verhaal..
.
Ik heb nooit bij die site besteld, maar wel met andere webshops bestellingen retour gestuurd. Die sticker plak je waarschijnlijk over de sticker waar jou adres op staat heen. Als je het pakje dan afgeeft krijg je een verzendbewijs wat je moet bewaren. Dan krijg je vanzelf vaak bericht dat het is aangekomen en hoe dan verder.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik de voorwaarden juist zeer duidelijk vind en de manier van terugsturen totaal niet omslachtig.
You can breathe, you can blink, you can cry. Hell, you’re all gonna be doing that.
Helder, duidelijk en gratis. Ik snap niet waar je het over hebt.
.
Er staat toch niet dat het in een doos terug moet? Ik denk alleen dat het wel verstandig is als je wil dat het eea heel aankomt.

Ik snap je probleem echt niet.
.
Ik zal wel heel dom zijn, maar wat is het probleem om het in die loeigrote doos terug te doen?quote:Het retourproces via een DHL servicepoint gaat als volgt:

Zoek de dichtstbijzijnde servicepoint in jouw buurt via https://www.dhlparcel.nl/nl/particulier/parcelshop

Breng je pakje goed afgesloten hierheen

Het oude adreslabel mag je gewoon laten zitten

Vraag de baliemedewerker het pakje op te sturen naar Loavies

De baliemedewerker plakt het nieuwe retourlabel eventueel over het oude label heen

Het pakketje komt naar het logistiek centrum van Loavies en wordt bij aankomst daar nog dezelfde dag behandeld

Le-zen

Edit: Sorry, je wilde alleen reacties van mensen die iets terug hebben gestuurd naar dit bedrijf.
Waarom maak je problemen als die er niet zijn dan?
.

Nou eh.. Succes dan maar he. In het leven ook. Vooral in het leven, denk ik........
.
quote:didi87 schreef op 17 december 2014 @ 21:03:

Tjee wat een stel onbehulpzame mensen hier!

Reageer gewoon niet als je niks nuttigs te zeggen hebt,zou ook beter voor jou zijn,en vooral voor je omgeving!
Mens, zoek nou gewoon geen problemen als er niets aan de hand is. Douw die zooi in een doos en breng het naar zo'n punt. Klaar.
Je zou het de mevrouw van de DHL vragen. En?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven