Pijn in mijn benen
woensdag 17 december 2014 om 23:25
Hey,
Ik heb af en toe last van een pijn in mijn benen, die lijkt op de groeipijn die je vroeger als kind had.
Nou heb ik ergens iets gelezen over het Restless Legs Syndrome, maar hier herken ik mezelf niet in.
De pijn is meestal heel lichtjes en zeurderig aanwezig,maar af en toe trekt er een enorme pijnscheut door mijn knie naar mijn boven- en/of onderbenen..
Is er nog iemand die dit probleem heeft of iemand die enig idee heeft wat dit nog zou kunnen zijn?
Alvast bedankt.
Ik heb af en toe last van een pijn in mijn benen, die lijkt op de groeipijn die je vroeger als kind had.
Nou heb ik ergens iets gelezen over het Restless Legs Syndrome, maar hier herken ik mezelf niet in.
De pijn is meestal heel lichtjes en zeurderig aanwezig,maar af en toe trekt er een enorme pijnscheut door mijn knie naar mijn boven- en/of onderbenen..
Is er nog iemand die dit probleem heeft of iemand die enig idee heeft wat dit nog zou kunnen zijn?
Alvast bedankt.
woensdag 17 december 2014 om 23:30
woensdag 17 december 2014 om 23:44
quote:Linn013 schreef op 17 december 2014 @ 23:40:
Toch wat jij zegt is echt "Restless Legs Syndrome". Ik heb het ook, precies zelfde symptomen als jou. Kunt er helaas weinig aan doen. Er zijn medicijnen voor maar die zijn erg heftig en verslavend
Gezellig...
Die medicijnen lijken me dan inderdaad ook geen optie ,nee..
Toch wat jij zegt is echt "Restless Legs Syndrome". Ik heb het ook, precies zelfde symptomen als jou. Kunt er helaas weinig aan doen. Er zijn medicijnen voor maar die zijn erg heftig en verslavend
Gezellig...
Die medicijnen lijken me dan inderdaad ook geen optie ,nee..
donderdag 18 december 2014 om 14:09
quote:ar2192 schreef op 18 december 2014 @ 13:07:
Ik heb senseo-pads en kan je daardoor niet helpen met koffiedik kijken.
Laat je niet afschrikken door indianenverhalen over verslavende pillen, je hebt nog geeneens een diagnose, eerst maar eens naar de dokter ermee.Haha, ja weet ik.Mijn probleem is dat ik niet graag naar de dokter ga, omdat het meestal klinkt alsof ik me aanstel ofzo
Ik heb senseo-pads en kan je daardoor niet helpen met koffiedik kijken.
Laat je niet afschrikken door indianenverhalen over verslavende pillen, je hebt nog geeneens een diagnose, eerst maar eens naar de dokter ermee.Haha, ja weet ik.Mijn probleem is dat ik niet graag naar de dokter ga, omdat het meestal klinkt alsof ik me aanstel ofzo
donderdag 18 december 2014 om 14:10
donderdag 18 december 2014 om 17:25
quote:Elineeeee13 schreef op 18 december 2014 @ 14:10:
[...]
Niet veel. Op het werk sta ik achter de kassa, ik rijd scooter en doe geen echte sport. Het enige van beweging wat ik heb is traplopen, sit-ups, squats etc. En dat is amper 40min per dag.
Ik deed ook kassa werk, of stond veel bij de paskamer in een winkel
Had het toen ook heel erg! Pijnstillers werken bij mij ook redelijk.
Neem ik dan uur voor het slapen gaan in.
Zijn geen indianenverhalen.. bij mij zit het in de familie en herken dit probleem heel goed.
Alleen zou niet voor de medicijnen gaan als de dokter dat zou aanraden
ze werken wel.. maar je neemt ze in voor het slapen en je kan er best trippiee van worden. En rare dromen
[...]
Niet veel. Op het werk sta ik achter de kassa, ik rijd scooter en doe geen echte sport. Het enige van beweging wat ik heb is traplopen, sit-ups, squats etc. En dat is amper 40min per dag.
Ik deed ook kassa werk, of stond veel bij de paskamer in een winkel
Had het toen ook heel erg! Pijnstillers werken bij mij ook redelijk.
Neem ik dan uur voor het slapen gaan in.
Zijn geen indianenverhalen.. bij mij zit het in de familie en herken dit probleem heel goed.
Alleen zou niet voor de medicijnen gaan als de dokter dat zou aanraden
♡
donderdag 18 december 2014 om 17:45
quote:liara schreef op 18 december 2014 @ 17:35:
Serieus Linn?
Ik heb RLS en het lijkt helemaal niet op wat jij beschrijft TO. Buiten dat zou ik dat gewoon eens aan een huisarts gaan vragen. De medicijnen die ik ervoor heb zijn niet verslavend en ik heb ook geen rare dromen.
Jep serieus. En vriendin van mij heeft precies de zelfde. Is soort slaapmiddel geloof ik plus dat je dat kut gevoel in je benen kwijt raakt
Maar er zijn geloof ik tientallen verschillende medicijnen voor RLS
Serieus Linn?
Ik heb RLS en het lijkt helemaal niet op wat jij beschrijft TO. Buiten dat zou ik dat gewoon eens aan een huisarts gaan vragen. De medicijnen die ik ervoor heb zijn niet verslavend en ik heb ook geen rare dromen.
Jep serieus. En vriendin van mij heeft precies de zelfde. Is soort slaapmiddel geloof ik plus dat je dat kut gevoel in je benen kwijt raakt
♡
donderdag 18 december 2014 om 17:49
http://nl.m.wikipedia.org/wiki/Restless_legs-syndroom
Hier staat alles wat je moet weten Elineeeee13
Hier staat alles wat je moet weten Elineeeee13
♡
donderdag 18 december 2014 om 18:34
quote:Linn013 schreef op 18 december 2014 @ 17:45:
[...]
Ik vind het niet kunnen dat jij zo stellig zegt dat TO RLS heeft en haar vervolgens ook nog adviseert om medicijnen, die worden voorgeschreven door een deskundige arts, niet te gebruiken. Om nu te zeggen dat er verschillende medicijnen bestaan.
TO: ga met je klachten naar een huisarts.
[...]
Ik vind het niet kunnen dat jij zo stellig zegt dat TO RLS heeft en haar vervolgens ook nog adviseert om medicijnen, die worden voorgeschreven door een deskundige arts, niet te gebruiken. Om nu te zeggen dat er verschillende medicijnen bestaan.
donderdag 18 december 2014 om 22:11
quote:liara schreef op 18 december 2014 @ 18:34:
[...]
Ik geef inderdaad advies. ik ze dat ze het niet MOET doen. Ze vraagt tenslotte advies... en deskundige artsen geven veelste snel medicijnen aan patiënten.
Daarnaast moet je met klachten altijd naar de arts gaan
[...]
Ik geef inderdaad advies. ik ze dat ze het niet MOET doen. Ze vraagt tenslotte advies... en deskundige artsen geven veelste snel medicijnen aan patiënten.
Daarnaast moet je met klachten altijd naar de arts gaan
♡