Napraattopic 14

16-12-2014 20:56 3038 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

http://forum.viva.nl/foru ... c-op/list_messages/249598

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
quote:SuzanneSuus schreef op 18 december 2014 @ 00:01:

[...]

Ik denk altijd hoe kun je nou vriendinnen zoeken? Ben je die soms kwijt?

Of oproepjes met ' gezellige meiden...' . Alsof je ongezellige mensen zoekt.Gezellige meiden die houden van lekker eten.
Amaqanda: "Zien wij er uit als een zwangerschapstest?"
quote:feow schreef op 18 december 2014 @ 00:02:

Mosterdspuit 121

Ik ben voor een droge napraat.

Maarrrrrrrrrrr....

Deze kleffe kletspraat heeft wél de beste actie op de actueelpijlergroep van de laatste vijf jaar opgeleverd. En beter en mooier statement tegen de horror die de horrorpijler VÉR overstijgt heb ik niet eerder voorbij zien komen. Dat was in een droge napraat nooit ontstaan.

En omdat ik alle deelnemers aan dit ludieke edoch treffende protest nog nooit de veren en het applaus gegeven heb waarvan ik vind dat jullie dat zo enorm verdienen wou ik dit ene voordeel van het domgezwamwattotgenialeplannenkanleiden niet onvermeld laten.De Mods hebben ( of ik denk zelfs willen eerder) nog niet gereageerd op de vraag in Modtopic, ik denk dat het genegeerd word en er geen droog napraat topic komt.
quote:Amaqanda schreef op 17 december 2014 @ 23:51:

Staat ineens een topic 'Amsterdam 20-25 vriendinnen gezocht' dus ik denk: dat zijn er wel heel veel!

Gaat het om mensen tussen de 20 en 25 jaar.
Amaqanda: "Zien wij er uit als een zwangerschapstest?"
Ik ben trouwens reteblij met de negeerknop. Het leest veel gezelliger
quote:Bieb2.0 schreef op 18 december 2014 @ 00:10:

Ik ben trouwens reteblij met de negeerknop. Het leest veel gezelliger Even testen of ik er onder zit..
Anna
quote:fluim schreef op 18 december 2014 @ 00:05:

`nee ik heb nu geen pijn of vraag en meestal weet ik zelf wel wat te doen bij alles waar ik last van heb

maar stel nou he, ik zit met de handen in het haar en mijn been staat de andere kant op, dat jij dan even hier schrijft hoe ik dat been weer recht moet zetten.

Zonder een sue? Tuurlijk

Maar ik wil best mijn blik er op werpen hoor. Pijn is mjjn vak
Je bent zelf een theepot
quote:Amaqanda schreef op 17 december 2014 @ 23:51:

Staat ineens een topic 'Amsterdam 20-25 vriendinnen gezocht' dus ik denk: dat zijn er wel heel veel!

Gaat het om mensen tussen de 20 en 25 jaar.Ik dacht net hetzelfde
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
quote:BrutusExemplaar schreef op 18 december 2014 @ 00:05:

[...]

Gezellige meiden die houden van lekker eten.Want je zoekt geen zure wijven die van vies eten houden
Je bent zelf een theepot
Oef gelukkig, nu kan ik lekker slapen zo!

Ik had bij het overgaan op nieuwe forum mijn 3 negeerders er onder vandaan gehaald. Ik ga er zeker 2 weer er onder zetten morgen denk ik.
quote:SuzanneSuus schreef op 18 december 2014 @ 00:20:

[...]

Want je zoekt geen zure wijven die van vies eten houden

En nu slapen, welteruste!
quote:cochise schreef op 17 december 2014 @ 21:30:

Jeetje Suz, dat nummer was ik bijna vergeten. Deze uitvoering is ook fijn: https://www.youtube.com/watch?v=owTXUKWok0w

In de herhaling keer tig vanavond ( nu ècht slapen)

Goede post van je om op veel actueel-topics te plaatsen!!

Het past op veel topics daar als strakke post.

En dan Du bij alle relatieperikelentopics
Je bent zelf een theepot
quote:SuzanneSuus schreef op 18 december 2014 @ 00:20:

[...]

Want je zoekt geen zure wijven die van vies eten houdenJammer. Dan hoef ik zeker niet te reageren.
You know how I know? Because I reeaally think so!
quote:SuzanneSuus schreef op 17 december 2014 @ 22:09:

[...]

Klopt en dat zijn heel gevaarlijke topics.

Leken kunnen klachten gewoon niet duidelijk ( beter :eenduidig) omschrijven ( logisch), een medisch geschoold iemand zal altijd proberen het verhaal helder te krijgen dmv doorvragen . Maar op het vage verhaal in de TO reageert op een forum 'elke gek'

Vergelijk het met dat forum -topic -post door elkaar wordt gehaald.

Er gaan gewoon veel broodje-aap verhalen, mythes etc rond. Ik schrik hier geregeld van. De grootste inkopper is dan de anticonceptie. Holy fuck!

Ik vind het soms echt letterlijk naar te lezen hoe onwetend mensen zijn. Maar dat kan ook mijn vertekend wereldbeeld zijn.

Dit is op de donderdagochtend natuurlijk heel erg moutarde, maar er worden soms inderdaad dingen gezegd over medische zaken waar ik (als echte leek) werkelijk met mijn gezonde verstand niet bij kan.

Toch heb ik zelf ook wel eens om advies gevraagd toen ik al een hele tijd met bepaalde klachten zat. Gevraagd of iemand dat herkende omdat gewoon niet duidelijk werd waar die klachten vandaan kwamen. Heb toen een tip gehad en ben er erg mee geholpen.

Dus het is een beetje dubbel voor mij.
En goedemorgen voor alle forummers, gezellig of anders
Mogguh Stein! Voel je al wat beter?

Ik snap wel wat je bedoeld, maar daadwerkelijk advies geven is heel iets anders dan ervaringen delen. Dat laatste is i.p niet schadelijk en het eerste kan dat wel zijn.
Hoi Co, het gaat, het gaat. Gelukkig een rustig dagje op het werk en dan vakantie.

Het is inderdaad een lastige scheidslijn. De tip die ik kreeg was ook nog eens iets wat officieel nog niet erkend is in de reguliere geneeskunst. Daar sta ik meestal sceptisch tegenover, maar ik was toen best wanhopig dus ik heb het geprobeerd en er echt baat bij gehad.

Ben je bijna klaar met werken? En heb je ook nog vakantie?
Goeiemorgen

Steinbeck, hoe gaat het met je?

quote:Bieb2.0 schreef op 17 december 2014 @ 23:39:

Ik denk trouwens dat ik een topic op psyche moet openen. Ik moest een traantje laten vanavond bij de Gooische vrouwen film Hoe ouder, hoe sentimenteler
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
Hoi MissI,

Bijna vakantie, joepie! Jij toch ook?

Lekker uitrusten daar heb ik zin in.
He Miss, wat ben jij er vroeg bij!

@Fluim, ik heb je een pb gestuurd.

Nu ga ik opschieten voor mijn laatste dag werken.
Nee Stein, ik moet dit jaar nog 4 nachten werken, maar dan ben ik vrij tot half januari.
Werk ze allemaal.
quote:cochise schreef op 18 december 2014 @ 06:40:

Nee Stein, ik moet dit jaar nog 4 nachten werken, maar dan ben ik vrij tot half januari. Fijn vooruitzicht!
Mijn laatste dag! En dan pas op 7 januari weer beginnen.

Goedemorgen iedereen

Heb ik veel gemist gisteren?

Steinbeck weer een beetje opgeknapt?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven