Tips verloskundigenpraktijk Eindhoven

18-01-2014 14:05 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Vanochtend hebben mijn vriend en ik onze eerste zwangerschapstest gedaan en deze was positief, zo leuk!!

Maar nu ben ik benieuwd of er iemand tips heeft wat betreft een verloskundige in Eindhoven?

Alvast bedankt voor jullie reacties!
Gefeliciteerd!
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Gefeliciteerd

Ik heb goede verhalen gehoord

Over praktijk het Noorden

Aan de pisanostraat

Wens je een fijne zwangerschap toe
Dankjewel! Ben toevallig net aan het kijken op de website van het Noorden
Als je in zuid zit, Vivre. Hele fijne praktijk, zitten in Valkenswaard, Waalre en Ehv zuid mocht geloof ik ook nog. Tenminste, drie jaar geleden
De boreling is van het zweverige, voelde ik me niet bij thuis.
Ik zat bij t noorden. Fijne praktijk, maar het is een tijdje geleden. Een bevalling gedaan bij Moniek, die was erg fijn.

En op controle geweest bij Suzanne, Nicole en Moniek. Die waren oke. Er waren er ook bij die minder waren, maar die zie ik niet meer op de website staan.

Succes met je keuze!
Bedankt! Ik ga denk ik morgen het Noorden bellen.
quote:chocs schreef op 18 januari 2014 @ 16:19:

Ik zat bij t noorden. Fijne praktijk, maar het is een tijdje geleden. Een bevalling gedaan bij Moniek, die was erg fijn.

En op controle geweest bij Suzanne, Nicole en Moniek. Die waren oke. Er waren er ook bij die minder waren, maar die zie ik niet meer op de website staan.

Succes met je keuze!Ik ook beide keren bij het Noorden. Was goed, maar als ik alles over zou doen dan zou ik voor het ziekenhuis kiezen..ik bedoel de bevalling. Nicole, was denk ik wel een van mijn favorieten..
quote:Anoniem06072014 schreef op 18 januari 2014 @ 14:29:

De boreling is van het zweverige, voelde ik me niet bij thuis.

Hoi,

Dit voel ik helemaal niet bij de begeleiding van mijn zwangerschap! Alle 4 de dames zijn heel aardig en modern in het geven van zorg. Ze geven duidelijke informatie en laten mij en mijn man in onze waarde bij het maken van onze keuze. We kunnen altijd bellen bij vragen, ook bij bloedverlies vroeg in de zwangerschap kon ik extra terecht voor echo's.

Erg aan te raden dus!

Groetjes
be happy!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven