Huh?

15-12-2014 18:25 99 berichten
Vanmiddag zag ik een bejaarde dame uit een Audi TT stappen, aan de bestuurderskant. Echt zo'n dametje met een watergolf-kapsel, gezondheidsschoenen, beige jas. Ze kwam er bijna niet uit, omdat die auto heel laag is. Ik moest gewoon 2 keer kijken, was echt verbaasd en vond het hilarisch, zo'n oude dame, met zo'n flitsende, sportieve auto. Vooral in combinatie met haar kleding. Ik moest zelfs aan de Benidorm Bastards denken

Zijn jullie ook weleens verbaasd, of liggen jullie in een deuk over iets wat jullie in het verkeer, OV, op straat, in winkels of iets dergelijks tegenkomen?

(er zijn natuurlijk ook veel nare situaties op straat, maar ik wilde zelf iets grappigs benadrukken).
Alle reacties Link kopieren
quote:MonteCara schreef op 15 december 2014 @ 21:06:

[...]

Leedvermaak Ja, erg he? Stoute ik
Elke les, waar je van leert, maakt het pad vrij voor nog waardevollere lessen. Elke les, die je negeert, komt steeds weer terug.
quote:Wittelelie143 schreef op 15 december 2014 @ 19:47:

Ik zag ooit in Rome een vrouw bedelen, die aan het eind van de dag wegreed in een maserati.

Hier wordt de straatkrantverkoopster die bij AH staat aan het einde van de dag opgehaald in een heule dikke Mercedes

Waar ik erg om moest lachen was 2 kleine mannetjes die als cowboy verkleed bij de bushalte stonden en toen de bus stopte, stapten ze allebei naar binnen en riepen DIT IS EEN OVERVAL ! waarop de buschauffeur de deur dichtdeed en een klein stukje wegreed en ze toen weer uit de bus liet. Ik weet niet wie er harder moest lachen, de buschauffeur of die mannetjes !
In een brasserie waarnaast een fontein staat zagen mijn lunchende vader en ik in de zomer een vrouw haar serviesgoed afwassen, in de fontein. Toen één van de serveersters zag dat mijn vader en ik ons daarover verbaasden zei ze dat de vrouw dat iedere dag kwam doen (in de lente en de zomer).
Lady-Voldemort

Grandioos, daar had ik graag bij willen zijn!
Elke les, waar je van leert, maakt het pad vrij voor nog waardevollere lessen. Elke les, die je negeert, komt steeds weer terug.
Ik stond op de markt bij een kraam te wachten, sta met een meneer te praten. Die meneer was aan de beurt en dringt er opeens een oudere dame voor, zegt die meneer volgens mij was ik ook de beurt. Zegt zij, nee hoor ik ben. Waarop hij zegt, nou vooruit gaat u maar voor hoor, u moet natuurlijk snel weer terug om achter de geraniums te gaan zitten
quote:WishfulThinking schreef op 15 december 2014 @ 21:24:

In een brasserie waarnaast een fontein staat zagen mijn lunchende vader en ik in de zomer een vrouw haar serviesgoed afwassen, in de fontein. Toen één van de serveersters zag dat mijn vader en ik ons daarover verbaasden zei ze dat de vrouw dat iedere dag kwam doen (in de lente en de zomer).Echt een huh-moment
quote:Dropje70 schreef op 15 december 2014 @ 21:24:

[...]

Ja, erg he? Stoute ik Haha nee, ik zou daar ook om moeten lachen hoor
quote:paper-clip schreef op 15 december 2014 @ 21:24:

[...]

Hier wordt de straatkrantverkoopster die bij AH staat aan het einde van de dag opgehaald in een heule dikke Mercedes

Waar ik erg om moest lachen was 2 kleine mannetjes die als cowboy verkleed bij de bushalte stonden en toen de bus stopte, stapten ze allebei naar binnen en riepen DIT IS EEN OVERVAL ! waarop de buschauffeur de deur dichtdeed en een klein stukje wegreed en ze toen weer uit de bus liet. Ik weet niet wie er harder moest lachen, de buschauffeur of die mannetjes !Leuke vrolijke buschauffeurs allemaal
Hier ook weleens door de buschauffeur thuis gebracht, ik moest eruit bij de laatste halte en hij vond dat ik niet naar huis hoefde te lopen in het donker want ik was nog de enige in de bus.

Je had het gezicht van mijn vader moeten zien toen de bus voor de deur stopte, echt onbetaalbaar
Ik stond met een studiegenoot op de bus naar huis te wachten op het station.

We waren alleen, op een man van een jaar of 30 na.

Mijn studiegenoot pakte haar telefoon, waarop de man precies zo'n telefoon uit zijn zak haalde.

Ik pakte mijn telefoon, en de man haalde exact diezelfde telefoon uit zijn andere zak.

Vervolgens belde hij met de ene telefoon de andere, en heeft hij daar een gesprek van vijf minuten

met zichzelf staan houden.

Toen keken we wel even rond of we gefilmd werden...
Als je alles van tevoren weet, ga je liggen voordat je valt.
quote:paper-clip schreef op 15 december 2014 @ 21:40:

Hier ook weleens door de buschauffeur thuis gebracht, ik moest eruit bij de laatste halte en hij vond dat ik niet naar huis hoefde te lopen in het donker want ik was nog de enige in de bus.

Je had het gezicht van mijn vader moeten zien toen de bus voor de deur stopte, echt onbetaalbaar Haha, wat aardig zeg.
quote:Em1985 schreef op 16 december 2014 @ 10:14:

Ik stond met een studiegenoot op de bus naar huis te wachten op het station.

We waren alleen, op een man van een jaar of 30 na.

Mijn studiegenoot pakte haar telefoon, waarop de man precies zo'n telefoon uit zijn zak haalde.

Ik pakte mijn telefoon, en de man haalde exact diezelfde telefoon uit zijn andere zak.

Vervolgens belde hij met de ene telefoon de andere, en heeft hij daar een gesprek van vijf minuten

met zichzelf staan houden.

Toen keken we wel even rond of we gefilmd werden... MPS ofzo. Wat raar zeg! Maar lijkt me wel hilarisch om dat te zien
quote:MonteCara schreef op 16 december 2014 @ 16:26:

[...]

MPS ofzo. Wat raar zeg! Maar lijkt me wel hilarisch om dat te zien

Ja, het is jaren terug maar ik verbaas me er nog steeds wel eens over!

En help me even... mps?
Als je alles van tevoren weet, ga je liggen voordat je valt.
quote:Em1985 schreef op 16 december 2014 @ 19:46:

[...]

Ja, het is jaren terug maar ik verbaas me er nog steeds wel eens over!

En help me even... mps?

Meervoudige persoonlijkheidsstoornis

Maar wel een grappig verhaal
quote:melbrw schreef op 15 december 2014 @ 18:42:

Ik liep eens met wat vrienden door Amsterdam, een van de jongens kwam uit Spanje en was voor het eerst in Nederland en Amsterdam.

Langs een van de grachten zwalkte een naakte vent met een polsbandje zoals je in zwembaden of sauna's wel hebt om.

Het gezicht van die Spaanse jongen was goud waard, vooral toen hij zag dat niemand ervan op of om keek.

Wat is er zo bijzonder aan een polsbandje?

En toen las ik het nog eens, oh, verder naakt.
In de zomer zag ik eens een vrouw fietsen. Een vrouw van

Middelbare leeftijd, hoog blond, hoog getoupeerd en flinke make-up. Ze had een kort jurkje aan van panterprint, een echt stoeipakje.

Verder hele hoge hoge hakken.

Was in eerste instantie aan het rondkijken of ik Gordon zag. (Htmd)

Zoiets zie je niet snel in een dorp! Maar ze bestaan dus echt!
quote:gemini2009 schreef op 18 december 2014 @ 16:00:

In de zomer zag ik eens een vrouw fietsen. Een vrouw van

Middelbare leeftijd, hoog blond, hoog getoupeerd en flinke make-up. Ze had een kort jurkje aan van panterprint, een echt stoeipakje.

Verder hele hoge hoge hakken.

Was in eerste instantie aan het rondkijken of ik Gordon zag. (Htmd)

Zoiets zie je niet snel in een dorp! Maar ze bestaan dus echt!In een dorp wel zeldzaam ja. Maar in de stad vindt je altijd wel bars waar de 50+ dames in hun tijgervelletjes op de bar dansen...
Broeva!!! Haro!!!
Toen mijn zoon nog klein was, gingen we een keer voor een verjaardagsfeestje naar Professor Plons in het Maritiem museum, met het hele stel in de metro. We waren voorin gestapt. De deur naar de bestuurderscabine stond open en de bestuurder was aan het praten met een collega die in de deuropening stond. Zodra ze merkten dat wij onderweg waren voor een feestje, mochten alle jongetjes een voor een even in de cabine komen kijken. Het was gewoon een extra feestje Ik vond het zelf ook leuk om te zien hoe het eruit zag om door zo'n donkere tunnel te rijden. Dus ook in Rotterdam kun je iets leuks meemaken in het openbaar vervoer!
Ik had vroeger een bijbaantje bij een heel bekend warenhuis, op de lingerie-afdeling.

Komt er een man naar me toe met een boxershort, en vraagt :

"Is deze maat goed voor mij? Ik heb schoenmaat 43"

Sta je daar als 15-jarige te kijken..
Als tiener stonden mijn moeder en ik te wachten op de tram toen er een tourbus vol Aziatische toeristen stopte.

Ze hebben letterlijk 2 minuten nonstop zwaaiend en wijzend foto's van ons gemaakt. We hebben allebei rood haar, misschien was dat het bijzondere, maar we stonden wel even gek te kijken!

Ook een keer 's ochtends vroeg in een overvolle trein met vertraging gestaan, chagerijnig en natgerend. Toen de machinist zijn excuses aanbood voor het ongemak vergat hij de intercom uit te doen en gaapte keihard door de hele trein, was heel grappig!
Dit is bijzonder onplezierig verraste en ik ben nu eigenlijk heel erg boos-HUH

Ik sta netjes met mijn fietsje op een kruising bij het stoplicht te wachten want rood. Stoplicht springt op groen, dus ik - en wat andere fietsers die achter me staan - trekken op. Op dat momen besluit een politie auto, die van links kwam en die al gestopt was, want daar sprong het op rood, ook op te trekken. Dus ik aarzel, want wat is dit nou? Politie lijkt te stoppen, wat ik ook verwachtte, dus ik fiets verder, maar ze stopten niet! En raken flink mijn voorwiel! En rijden door!

Ik was meer dan perplext. De andere fietsers ook trouwens. Geen nummerbord genoteerd natuurlijk , dus helaas zijn de reparatiekosten van 60 euro voor mezelf. En mij fiets heb ik zaterdag pas terug.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
Ik zou er wel melding van maken, tonkje. Misschien kunnen ze aan de hand van tijdstip en plaatst traceren welke auto het was.
quote:meivogel schreef op 22 december 2014 @ 16:45:

Ik zou er wel melding van maken, tonkje. Misschien kunnen ze aan de hand van tijdstip en plaatst traceren welke auto het was.Daar twijfel ik nog over. Het gebeurde wel in Amsterdam en je kunt veel van de politie zeggen hier, maar ze vertonen zich flink op straat. Dus ik weet niet of dan nog te achterhalen is welke auto het was. Maar misschien moet ik het maar doen, dan is het in elk geval gemeld.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven