Napraattopic 14
dinsdag 16 december 2014 om 20:56
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
http://forum.viva.nl/foru ... c-op/list_messages/249598
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
http://forum.viva.nl/foru ... c-op/list_messages/249598
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
vrijdag 19 december 2014 om 19:49
Das wel een beetje vroeg ja. Ik ben benieuwd wat het hier gaat worden met oud en nieuw. Onze buurjongen is verzot op vuurwerk, en hij heeft me laten zien wat hij besteld heeft. Nou, dat belooft wat. En dan heeft hij ook nog wat illegaal vuurwerk in de planning zitten . Maar hij steekt het alleen af met oud en nieuw, dat moet gezegd.
vrijdag 19 december 2014 om 19:51
quote:Lady-Voldemort schreef op 19 december 2014 @ 19:49:
Das wel een beetje vroeg ja. Ik ben benieuwd wat het hier gaat worden met oud en nieuw. Onze buurjongen is verzot op vuurwerk, en hij heeft me laten zien wat hij besteld heeft. Nou, dat belooft wat. En dan heeft hij ook nog wat illegaal vuurwerk in de planning zitten . Maar hij steekt het alleen af met oud en nieuw, dat moet gezegd.Tot hoe laat is ie dan bezig? De volgende ochtend?
Das wel een beetje vroeg ja. Ik ben benieuwd wat het hier gaat worden met oud en nieuw. Onze buurjongen is verzot op vuurwerk, en hij heeft me laten zien wat hij besteld heeft. Nou, dat belooft wat. En dan heeft hij ook nog wat illegaal vuurwerk in de planning zitten . Maar hij steekt het alleen af met oud en nieuw, dat moet gezegd.Tot hoe laat is ie dan bezig? De volgende ochtend?
You know how I know? Because I reeaally think so!
vrijdag 19 december 2014 om 19:57
quote:StoraHuntur schreef op 19 december 2014 @ 19:35:
Kachels zijn vies
MrsW is een maniakale houthakker
Phoolan is haar leerling
Istar heeft een mooi jurrekie gescoord
Arseen is de nieuwe salmonella
De mening over kerstkaarten is verdeeld
Fluim had vanmiddag nog geen meds voor haar kies genomenFangtasia leeft nog én is jarig!
Kachels zijn vies
MrsW is een maniakale houthakker
Phoolan is haar leerling
Istar heeft een mooi jurrekie gescoord
Arseen is de nieuwe salmonella
De mening over kerstkaarten is verdeeld
Fluim had vanmiddag nog geen meds voor haar kies genomenFangtasia leeft nog én is jarig!
vrijdag 19 december 2014 om 19:58
quote:Lady-Voldemort schreef op 19 december 2014 @ 19:54:
[...]
Dat zou zo maar eens kunnen ja . Gelukkig hoeven wij er op 1 januari niet vroeg uit.Ik vind het altijd zo saai worden na een half uurtje pijlen kijken en knallen luisteren. Ik ga liever binnen aan de drank samen met de buurt.
[...]
Dat zou zo maar eens kunnen ja . Gelukkig hoeven wij er op 1 januari niet vroeg uit.Ik vind het altijd zo saai worden na een half uurtje pijlen kijken en knallen luisteren. Ik ga liever binnen aan de drank samen met de buurt.
You know how I know? Because I reeaally think so!
vrijdag 19 december 2014 om 20:02
vrijdag 19 december 2014 om 20:02
quote:Lady-Voldemort schreef op 19 december 2014 @ 19:49:
Das wel een beetje vroeg ja. Ik ben benieuwd wat het hier gaat worden met oud en nieuw. Onze buurjongen is verzot op vuurwerk, en hij heeft me laten zien wat hij besteld heeft. Nou, dat belooft wat. En dan heeft hij ook nog wat illegaal vuurwerk in de planning zitten . Maar hij steekt het alleen af met oud en nieuw, dat moet gezegd.Hier steken ze het hele jaar af, woon in een tokkie wijk ondertussen. Deze maand is vreselijk, elke avond wel flinke knallen, maar deze was heel dichtbij en heel hard, hardste paar tot nu toe.
Das wel een beetje vroeg ja. Ik ben benieuwd wat het hier gaat worden met oud en nieuw. Onze buurjongen is verzot op vuurwerk, en hij heeft me laten zien wat hij besteld heeft. Nou, dat belooft wat. En dan heeft hij ook nog wat illegaal vuurwerk in de planning zitten . Maar hij steekt het alleen af met oud en nieuw, dat moet gezegd.Hier steken ze het hele jaar af, woon in een tokkie wijk ondertussen. Deze maand is vreselijk, elke avond wel flinke knallen, maar deze was heel dichtbij en heel hard, hardste paar tot nu toe.