Dickens festival

20-12-2014 20:41 6 berichten
Ik wil morgen met mijn dochter naar Dickens festival. Ik weet dat het heel druk kan zijn met soms wachttijden van ruim een uur.

Maar ik hoorde laatst dat als je later op de dag gaat, rond 15.00 uur, dat het dan wel mee zou vallen.

Iemand hier ervaring mee? En als je bent geweest, was het de moeite waard?

Ik twijfel nog een beetje..
Alle reacties Link kopieren
Mijn ouders vinden het erg leuk. Lang in de rij staan komt idd voor soms wel 1 tot 2 uur.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Ik ben een paar jaar geleden geweest, en het viel later op de dag inderdaad wel mee. Om 15 uur was het nog steeds wel druk volgens mij.
Hmm, ik laat het dan maar van de dag afhangen of we gaan of niet.
Wij zijn een jaar of 3 geleden geweest. Het was bitterkoud en we moesten lang in de rij staan, maar het was echt de moeite waard! Eenmaal binnen is het niet meer stampvol, omdat ze de mensen in porties binnen laten. De sfeer is heel bijzonder, wij hebben genoten, ook mijn man en zonen en dat wil wat zeggen, die zijn niet zo kerstig én allergisch voor shoppen en slenteren.

Wat het meest geschikte tijdstip is, kan ik niet zeggen, wij waren echt vroeg, ik meen tegen 10 uur, maar toen stond het al vol.
Dank je sassafras. Morgen wordt het in ieder geval wel redelijk weer.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven