Napraattopic 14
dinsdag 16 december 2014 om 20:56
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
http://forum.viva.nl/foru ... c-op/list_messages/249598
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
http://forum.viva.nl/foru ... c-op/list_messages/249598
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
zondag 21 december 2014 om 10:27
quote:linjmh schreef op 21 december 2014 @ 09:41:
Ik zie die moeder die misselijk wordt van dat commentaar dat zij te zonnebank bruin is er toe in staat dat kind onder de zonnebank te zetten... Maar goed dat t geen zomer is en ze de wandelwagen 'lekker' in de zon kan zetten zodat t kindje niet meer zo bleek is.
Rare obsessie
Ze is ook bang geweest dat ze zwanger was van toiletbril
Als amateurpsych: die spoort niet.
Ik zie die moeder die misselijk wordt van dat commentaar dat zij te zonnebank bruin is er toe in staat dat kind onder de zonnebank te zetten... Maar goed dat t geen zomer is en ze de wandelwagen 'lekker' in de zon kan zetten zodat t kindje niet meer zo bleek is.
Rare obsessie
Als amateurpsych: die spoort niet.
zondag 21 december 2014 om 10:30
zondag 21 december 2014 om 10:41
quote:juubje schreef op 21 december 2014 @ 10:27:
[...]
Als amateurpsych: die spoort niet.Dat soort conclusies, daar hoef je geen opleiding voor. Zo kan ik bv. ook constateren dat mijn auto total loss is zonder naar de gerage te moeten
[...]
Als amateurpsych: die spoort niet.Dat soort conclusies, daar hoef je geen opleiding voor. Zo kan ik bv. ook constateren dat mijn auto total loss is zonder naar de gerage te moeten
If none of us is prepared to die for freedom, then all of us will die under tyranny.
zondag 21 december 2014 om 10:56
quote:Bieb2.0 schreef op 21 december 2014 @ 10:46:
Als mijn vent mij gaat zitten loepen heeft hij een serieus probleem met mij.
Ik zit er bij. En het ging per ongeluk, hij leest graag mee,
En klikte per ongeluk op iemands naam en zag ineens hele reactie overzicht, dus ging hij mij even zoeken en zag ook dat iedereen dus alles kan zien.
Waar ik dus bij zat Maak je niet zo druk.
Als mijn vent mij gaat zitten loepen heeft hij een serieus probleem met mij.
Ik zit er bij. En het ging per ongeluk, hij leest graag mee,
En klikte per ongeluk op iemands naam en zag ineens hele reactie overzicht, dus ging hij mij even zoeken en zag ook dat iedereen dus alles kan zien.
Waar ik dus bij zat Maak je niet zo druk.
zondag 21 december 2014 om 11:06
zondag 21 december 2014 om 11:09
quote:Miss.Innuendo schreef op 21 december 2014 @ 10:56:
[...]
Je hebt iedere 24 uur een nieuwe avatar volgens mij.
Ach, ja. Het houdt je van de straat.
Als ik de stad in ga heb ik tegenwoordig net zo snel een paar nieuwe laarzen gekocht. Kun je beter een nieuwe ava doen. Wel zo goedkoop.
[...]
Je hebt iedere 24 uur een nieuwe avatar volgens mij.
Ach, ja. Het houdt je van de straat.
Als ik de stad in ga heb ik tegenwoordig net zo snel een paar nieuwe laarzen gekocht. Kun je beter een nieuwe ava doen. Wel zo goedkoop.
If none of us is prepared to die for freedom, then all of us will die under tyranny.