Napraattopic 14

16-12-2014 20:56 3038 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

http://forum.viva.nl/foru ... c-op/list_messages/249598

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Ik kom haar nooit echt tegen. Ik vind haar topictitels vast niet interessant genoeg
quote:Thordis2.0 schreef op 21 december 2014 @ 21:43:

[...]

Precies dat.

Plus dat hysterische topic over vreemdgaan en haar niet aantrekkelijke man enzo en dat ze niet vreemdging, maar hij was wel lelijk. Maar ze ging niet vreemd. Al had ze een lekkere ex die contact wilde. En was haar man echt heel onaantrekkelijk. Dus.Oh ja
Maar toch kan het best fijn zijn om foto's van jezelf te laten zien.

Zo ben ik gezonder gaan eten en heb wat aan mezelf gewerkt en het resultaat mag er zijn. En dat wil ik graag met jullie delen.

Ik voor mijn gezonde levenstijl, tijdens een feestje:

Ik nu:

Er is hier nog een forummer bij wie het altijd nét een beetje over de top is. Die 2 doen me altijd een beetje aan elkaar denken. En je kan de nicken ook door elkaar husselen.
quote:Thordis2.0 schreef op 21 december 2014 @ 21:43:

[...]

Precies dat.

Plus dat hysterische topic over vreemdgaan en haar niet aantrekkelijke man enzo en dat ze niet vreemdging, maar hij was wel lelijk. Maar ze ging niet vreemd. Al had ze een lekkere ex die contact wilde. En was haar man echt heel onaantrekkelijk. Dus.5 maanden terug lag ze in quarantaine in Turkije (?), maar daar geen woord van in haar topic, 2 maanden terug al wel weer botox spuiten en nu dus weer een dikke kaak en penicilline. En een man die haar daar niet in steunt, terwijl het van de zomer toch echt heel heftig moet zijn geweest.
Ik had ook nog nooit van haar gehoord tot nu Istar

Steinbeck: WAT BEN JIJ GOED OPGEDROOGD!!!!!
Steinbeck
quote:Amaqanda schreef op 21 december 2014 @ 21:38:

Die huilebalk van het topic over je kind nooit zien vind ik ook vreselijk.Ik vind dat verhaal van de forummer aan het einde van dit topic echt schrijnend.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:StoraHuntur schreef op 21 december 2014 @ 21:45:

Er is hier nog een forummer bij wie het altijd nét een beetje over de top is. Die 2 doen me altijd een beetje aan elkaar denken. En je kan de nicken ook door elkaar husselen.Way to cryptisch voor mij!
quote:Enn schreef op 21 december 2014 @ 21:46:

[...]

Ik vind dat verhaal van de forummer aan het einde van dit topic echt schrijnend.Gaat even lezen, want niet het hele topic doorgelezen
quote:Amaqanda schreef op 21 december 2014 @ 21:47:

[...]

Way to cryptisch voor mij!En voor mij.
quote:StoraHuntur schreef op 21 december 2014 @ 21:45:

Er is hier nog een forummer bij wie het altijd nét een beetje over de top is. Die 2 doen me altijd een beetje aan elkaar denken. En je kan de nicken ook door elkaar husselen.Bladora oid?

[...]

Ik vind dat verhaal van de forummer aan het einde van dit topic echt schrijnend.Over welk topic hebben jullie het? Staat dat op de kinderpijler, want die heb ik onder de negeer.

[...]

Ik vind dat verhaal van de forummer aan het einde van dit topic echt schrijnend.Is het ook. Ik vind het alleen een nare forummer met rare uitspraken.
quote:Bieb2.0 schreef op 21 december 2014 @ 21:49:

[...]

Bladora oid?U gaat door voor de elektrische voetenwarmer.

[...]

Ik vind dat verhaal van de forummer aan het einde van dit topic echt schrijnend.Linkje?
Die Cheyenne..
Inderdaad een schrijnend verhaal Enn.

Dat mensen toch zo kunnen doen, ik snap dat echt niet.
quote:Amaqanda schreef op 21 december 2014 @ 21:53:

Inderdaad een schrijnend verhaal Enn.

Dat mensen toch zo kunnen doen, ik snap dat echt niet.Welk topic?
quote:AnnaP1977 schreef op 21 december 2014 @ 21:57:

[...]

Welk topic?Kind niet zien
quote:Doreia schreef op 21 december 2014 @ 21:46:

[...]

5 maanden terug lag ze in quarantaine in Turkije (?), maar daar geen woord van in haar topic, 2 maanden terug al wel weer botox spuiten en nu dus weer een dikke kaak en penicilline. En een man die haar daar niet in steunt, terwijl het van de zomer toch echt heel heftig moet zijn geweest.En vergeet niet dat ze ergens (in het WK-topic geloof ik) ook nog even heel terloops kwam melden dat een vriendin van haar met de hele misjpoge was neergestort in de MH17. Ook verder nooit meer iets over gehoord.
Fluim maccie?? Ben jij oops mag niet sorry
anoniem_209047 wijzigde dit bericht op 21-12-2014 22:01
Reden: Ik deed iets wat niet mag!! Foei ketller niet meer doen, zometeen heb je weer een ban en dN is het weer huilen!! Ik waarschuw je!! Sorry fluim!! Liefs forummer van het jaar 2014!! Love you all!!
% gewijzigd
quote:Lady-Voldemort schreef op 21 december 2014 @ 21:59:

[...]

En vergeet niet dat ze ergens (in het WK-topic geloof ik) ook nog even heel terloops kwam melden dat een vriendin van haar met de hele misjpoge was neergestort in de MH17. Ook verder nooit meer iets over gehoord.Ja joh, da's waar ook.
quote:Lady-Voldemort schreef op 21 december 2014 @ 21:59:

[...]

En vergeet niet dat ze ergens (in het WK-topic geloof ik) ook nog even heel terloops kwam melden dat een vriendin van haar met de hele misjpoge was neergestort in de MH17. Ook verder nooit meer iets over gehoord.Dat is wel heel veel misère voor 1 persoon Dan ruikt het inderdaad wel een beetje naar ongeloofwaardigheidachtigiets.
quote:Amaqanda schreef op 21 december 2014 @ 22:02:

[...]

Dat is wel heel veel misère voor 1 persoon Dan ruikt het inderdaad wel een beetje naar ongeloofwaardigheidachtigiets.In ieder geval naar enorme overdrijverietus. Daar zijn geen pillenkuurtjes voor geloof ik.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven