Napraattopic 14
dinsdag 16 december 2014 om 20:56
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
http://forum.viva.nl/foru ... c-op/list_messages/249598
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
http://forum.viva.nl/foru ... c-op/list_messages/249598
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
maandag 22 december 2014 om 08:43
Goeiemorgen....dan heb je vakantie en mag je uitslapen, ben je heel vroeg wakker door die pokkestorm
Het was vermakelijk om hier 15 pagina's terug te lezen.
Sommige mensen zijn en blijven echt zuurpruimen het zonnetje in huis
O ja, ik ben verslaafd aan een bepaalde serie, ik heb gisteren van 5 tot half 2 afleveringen zitten kijken
O ja, ik ben verslaafd aan een bepaalde serie, ik heb gisteren van 5 tot half 2 afleveringen zitten kijken
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
maandag 22 december 2014 om 08:46
maandag 22 december 2014 om 09:13
By the way, over dat topic waarvan sommigen hun twijfels hebben over de echtheid van alles wat forumster in kwestie meemaakt; ik heb een vriendin die altijd van alles mankeert, maar ook altijd net even erger dan hoe een ander dat meemaakt. Inmiddels ben ik erachter dat ze het áltijd aandikt. Ze mankeert nu iets dat ik ooit ook heb gehad in veel ergere mate (dat was te meten aan bloedwaardes). Maar nu het haar overkomt (waarde is hoger dan de mijne destijds en dus heeft ze het in mindere mate) is het natuurlijk véél erger. En dat moet dan ook breed worden uitgemeten op FB.
Ik denk dat het een bepaalde vorm van aandacht trekken is. En eigenlijk is het dus alleen maar sneu dat iemand dat blijkbaar nodig heeft.
Ik denk dat het een bepaalde vorm van aandacht trekken is. En eigenlijk is het dus alleen maar sneu dat iemand dat blijkbaar nodig heeft.
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
maandag 22 december 2014 om 09:42
maandag 22 december 2014 om 12:00
quote:Miss.Innuendo schreef op 22 december 2014 @ 08:43:
Goeiemorgen....dan heb je vakantie en mag je uitslapen, ben je heel vroeg wakker door die pokkestorm
O ja, ik ben verslaafd aan een bepaalde serie, ik heb gisteren van 5 tot half 2 afleveringen zitten kijken Ja en dan zeuren dat ze hier niet meer graag komt.. tja.
O ja, ik ben verslaafd aan een bepaalde serie, ik heb gisteren van 5 tot half 2 afleveringen zitten kijken Ja en dan zeuren dat ze hier niet meer graag komt.. tja.
maandag 22 december 2014 om 12:02
Ik ben ook op zoek naar nieuwe serie, Scandal en de Blacklist staan nu op het lijstje, net als Orphan Black. Maar ik ga nu eerst op zoek naar Borgen zometeen , die wil ik echt heel graag kijken.
Kinderen hebben vakantie maar oudste gaat 2x logeren en jongste doet nog een fikse middag slaap, heb ik wat te kijken.
Kinderen hebben vakantie maar oudste gaat 2x logeren en jongste doet nog een fikse middag slaap, heb ik wat te kijken.