Ben ik zwanger??
dinsdag 23 december 2014 om 15:57
Hallo allemaal,
19e moest ik ongesteld worden is niks van gekomen, wel had ik eergisteren roze slijm tijdens vegen maar is ook meteen weer gestopt. Vanochtend toen ik uit mijn bed stapte had ik me echt ongelooflijk beroerd gevoeld vooral in mijn buik het leek net messteken wat ik gevoeld had. Als ik zwanger zal zijn is het dan van me ex. Wat denken jullie?
19e moest ik ongesteld worden is niks van gekomen, wel had ik eergisteren roze slijm tijdens vegen maar is ook meteen weer gestopt. Vanochtend toen ik uit mijn bed stapte had ik me echt ongelooflijk beroerd gevoeld vooral in mijn buik het leek net messteken wat ik gevoeld had. Als ik zwanger zal zijn is het dan van me ex. Wat denken jullie?
dinsdag 23 december 2014 om 17:46
dinsdag 23 december 2014 om 17:50
quote:Lola-lilly schreef op 23 december 2014 @ 17:46:
Aaaargh! $*@*&$(O%!!!
Van je ex? En je durfde al geen test te doen waaruit ik opmaak dat het niet gepland is, gewenst zal het ook niet zijn van je ex. Meid toch... Niet om het een of ander maar ik kan me echt zo kwaad maken om dit soort mutsen..Echt? Echt kwaad als in dat je gaat schreeuwen en met de huisraad gooien en anoniem schelden op een forum? Dat is ook een probleem hoor.
Aaaargh! $*@*&$(O%!!!
Van je ex? En je durfde al geen test te doen waaruit ik opmaak dat het niet gepland is, gewenst zal het ook niet zijn van je ex. Meid toch... Niet om het een of ander maar ik kan me echt zo kwaad maken om dit soort mutsen..Echt? Echt kwaad als in dat je gaat schreeuwen en met de huisraad gooien en anoniem schelden op een forum? Dat is ook een probleem hoor.
dinsdag 23 december 2014 om 17:51
quote:Lola-lilly schreef op 23 december 2014 @ 17:46:
Aaaargh! $*@*&$(O%!!!
Van je ex? En je durfde al geen test te doen waaruit ik opmaak dat het niet gepland is, gewenst zal het ook niet zijn van je ex. Meid toch... Niet om het een of ander maar ik kan me echt zo kwaad maken om dit soort mutsen..Even rustig inademen...
Aaaargh! $*@*&$(O%!!!
Van je ex? En je durfde al geen test te doen waaruit ik opmaak dat het niet gepland is, gewenst zal het ook niet zijn van je ex. Meid toch... Niet om het een of ander maar ik kan me echt zo kwaad maken om dit soort mutsen..Even rustig inademen...
dinsdag 23 december 2014 om 17:53
dinsdag 23 december 2014 om 17:59
Hij is juist gek op kinderen, hij wilde ook graag met mijn kinderen toen we samen waren, hij dacht al die elf maanden toevallig dat ik geen kinderen kon krijgen, maar nu rond kerst krijg ik deze verassing.quote:Istar_ schreef op 23 december 2014 @ 17:56:
Denk je dat je ex onderdeel wil zijn van jullie kindjes leven?
Denk je dat je ex onderdeel wil zijn van jullie kindjes leven?
dinsdag 23 december 2014 om 18:10
quote:Samanthh schreef op 23 december 2014 @ 17:59:
Hij is juist gek op kinderen, hij wilde ook graag met mijn kinderen toen we samen waren, hij dacht al die elf maanden toevallig dat ik geen kinderen kon krijgen, maar nu rond kerst krijg ik deze verassing.
[...]
Waarom dacht ie dan dat je geen kinderen kon krijgen?
Hij is juist gek op kinderen, hij wilde ook graag met mijn kinderen toen we samen waren, hij dacht al die elf maanden toevallig dat ik geen kinderen kon krijgen, maar nu rond kerst krijg ik deze verassing.
[...]
Waarom dacht ie dan dat je geen kinderen kon krijgen?
dinsdag 23 december 2014 om 18:26
quote:Samanthh schreef op 23 december 2014 @ 17:59:
[...]
Toevallig? En nu heel toevallig wel? Wat toevallig.
Gefeliciteerd.
[...]
Toevallig? En nu heel toevallig wel? Wat toevallig.
Gefeliciteerd.
dinsdag 23 december 2014 om 18:36