Ben ik zwanger??

23-12-2014 15:57 54 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

19e moest ik ongesteld worden is niks van gekomen, wel had ik eergisteren roze slijm tijdens vegen maar is ook meteen weer gestopt. Vanochtend toen ik uit mijn bed stapte had ik me echt ongelooflijk beroerd gevoeld vooral in mijn buik het leek net messteken wat ik gevoeld had. Als ik zwanger zal zijn is het dan van me ex. Wat denken jullie?
Samanthh, laat je de uitslag van de test nog even weten?
Die is even aan het bijkomen joh. Geef dr even
Word nu ook wel nieuwsgierig haha
Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
Argh. Als je al geen test durft te doen, hoe moet je dan in godsnaam een kind krijgen? Die zijn pas eng joh, alleen al om ze eruit te krijgen. Die test is nog de minste moeite die je in dit hele verhaal aan een kind hoeft te besteden.
Spannend, Samanthh. Is het gewenst?
het is hier binnen beter dan buiten
Ben benieuwd
Ik ben even in de war hoor een kruisje geeft het testje aan, ik ben zwanger
Aaaargh! $*@*&$(O%!!!

Van je ex? En je durfde al geen test te doen waaruit ik opmaak dat het niet gepland is, gewenst zal het ook niet zijn van je ex. Meid toch... Niet om het een of ander maar ik kan me echt zo kwaad maken om dit soort mutsen..
Lekker vriendelijk weer, zeg

To, hoe voel je je?
Waarom word je er kwaad van Lola-Lily?

Samanthh, wel zwanger dus. Wat vind je er zelf van?

Goed dat je een test gedaan hebt, nu heb je tenminste duidelijkheid.
quote:Lola-lilly schreef op 23 december 2014 @ 17:46:

Aaaargh! $*@*&$(O%!!!

Van je ex? En je durfde al geen test te doen waaruit ik opmaak dat het niet gepland is, gewenst zal het ook niet zijn van je ex. Meid toch... Niet om het een of ander maar ik kan me echt zo kwaad maken om dit soort mutsen..Echt? Echt kwaad als in dat je gaat schreeuwen en met de huisraad gooien en anoniem schelden op een forum? Dat is ook een probleem hoor.
quote:Lola-lilly schreef op 23 december 2014 @ 17:46:

Aaaargh! $*@*&$(O%!!!

Van je ex? En je durfde al geen test te doen waaruit ik opmaak dat het niet gepland is, gewenst zal het ook niet zijn van je ex. Meid toch... Niet om het een of ander maar ik kan me echt zo kwaad maken om dit soort mutsen..Even rustig inademen...
Ik ik ben wel erg geschrokken hiervan, maar het is welkom hoorquote:Hertjehertje schreef op 23 december 2014 @ 17:49:

Waarom word je er kwaad van Lola-Lily?

Samanthh, wel zwanger dus. Wat vind je er zelf van?

Goed dat je een test gedaan hebt, nu heb je tenminste duidelijkheid.
Denk je dat je ex onderdeel wil zijn van jullie kindjes leven?
Hij is juist gek op kinderen, hij wilde ook graag met mijn kinderen toen we samen waren, hij dacht al die elf maanden toevallig dat ik geen kinderen kon krijgen, maar nu rond kerst krijg ik deze verassing.quote:Istar_ schreef op 23 december 2014 @ 17:56:

Denk je dat je ex onderdeel wil zijn van jullie kindjes leven?
En waarom is het je ex?

Ik vind het overigens uiterst bizar, de manier hoe je reageert...
Oh jee meis en nu?
quote:Samanthh schreef op 23 december 2014 @ 17:59:

Hij is juist gek op kinderen, hij wilde ook graag met mijn kinderen toen we samen waren, hij dacht al die elf maanden toevallig dat ik geen kinderen kon krijgen, maar nu rond kerst krijg ik deze verassing.

[...]

Waarom dacht ie dan dat je geen kinderen kon krijgen?
Het wordt een zeilboot.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
quote:Samanthh schreef op 23 december 2014 @ 17:59:

Hij is juist gek op kinderen, hij wilde ook graag met mijn kinderen toen we samen waren, hij dacht al die elf maanden toevallig dat ik geen kinderen kon krijgen, maar nu rond kerst krijg ik deze verassing.

[...]

Toevallig? En nu heel toevallig wel? Wat toevallig.

Gefeliciteerd.
Ik snap het niet. Je bent zwanger van je ex (gefeliciteerd, ik geloof dat je blij bent met je zwangerschap?) maar in die 11 maanden (van jullie relatie?) wilde hij ook van jou een kind maar hij dacht dat je geen kind kon krijgen? En nu zijn jullie uit elkaar maar ben je wel zwanger van hem?
Gefeliciteerd!
Gefeliciteerd dan! Laat het nieuws maar even landen. Denk je aan het slikken van foliumzuur en het rekening houden met het eten?
Gefeliciteerd Samanthh!
Gefeliciteerd!
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven