Napraattopic 15
maandag 22 december 2014 om 19:35
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
http://forum.viva.nl/foru ... c-op/list_messages/249598
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
http://forum.viva.nl/foru ... c-op/list_messages/249598
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
woensdag 24 december 2014 om 15:19
quote:StoraHuntur schreef op 24 december 2014 @ 15:15:
[...]
Mensen mogen alleen "klagen" over iets wat je zelf ook herkent. Koude voeten ofzo.
Klagen mag je vooral ook niet doen als er iets stuk gaat wat de ander om te beginnen al niet eens aan kon schaffen.
Ontplofte magnetron ; niet erg. Opwarmen kan ook op een petroleumstelletje.
Auto total loss ; niet erg. Benenwagen brengt je overal.
Rieten dak in de fik; nou en? Zes hoog achter met uitzicht op de snelweg is véél geweldiger.
[...]
Mensen mogen alleen "klagen" over iets wat je zelf ook herkent. Koude voeten ofzo.
Klagen mag je vooral ook niet doen als er iets stuk gaat wat de ander om te beginnen al niet eens aan kon schaffen.
Rieten dak in de fik; nou en? Zes hoog achter met uitzicht op de snelweg is véél geweldiger.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
woensdag 24 december 2014 om 15:20
quote:blijfgewoonbianca schreef op 24 december 2014 @ 15:19:
[...]
Rieten dak in de fik; nou en? Zes hoog achter met uitzicht op de snelweg is véél geweldiger.Dat dus. Gewoon een vorm van jaloezie imo.
[...]
Rieten dak in de fik; nou en? Zes hoog achter met uitzicht op de snelweg is véél geweldiger.Dat dus. Gewoon een vorm van jaloezie imo.
woensdag 24 december 2014 om 15:20
quote:Istar_ schreef op 24 december 2014 @ 15:15:
[...]
Yep. Die van mij baalt dat hij met zijn vader op vakantie gaat (hoe verwend). Hij heeft er wel veel zin in hoor, maar was ook graag thuis gebleven om te nietsen.
Pubers Istar.
Mijn pubers vallen qua pubergedrag best mee maar het is wel echt een fáááse. Daar sleep je ze doorheen, sta je niet alles toe, knijp je soms een oogje dicht en het gaat over.
[...]
Yep. Die van mij baalt dat hij met zijn vader op vakantie gaat (hoe verwend). Hij heeft er wel veel zin in hoor, maar was ook graag thuis gebleven om te nietsen.
Pubers Istar.
Mijn pubers vallen qua pubergedrag best mee maar het is wel echt een fáááse. Daar sleep je ze doorheen, sta je niet alles toe, knijp je soms een oogje dicht en het gaat over.
Je bent zelf een theepot
woensdag 24 december 2014 om 15:21
woensdag 24 december 2014 om 15:24
quote:MrsStanleyWalker schreef op 24 december 2014 @ 15:21:
Ik ben ook een over het paard getild verwend nest. Ik ga ammenooitniet fietsen of brommeren naar kantoor. Ook niet met goed weer. Openbaar vervoer doe ik ook niet aan, niet dat dit overigens een realistische oplossing zou zijn hier trouwens.
Tja, maakt het je kunnen veroorloven van een auto en deze ook dagelijks gebruiken je een verwend nest?
Ik vind van niet.
Als anderen dat wel vinden, dan zegt dat een hoop over hen.
Ik ben ook een over het paard getild verwend nest. Ik ga ammenooitniet fietsen of brommeren naar kantoor. Ook niet met goed weer. Openbaar vervoer doe ik ook niet aan, niet dat dit overigens een realistische oplossing zou zijn hier trouwens.
Tja, maakt het je kunnen veroorloven van een auto en deze ook dagelijks gebruiken je een verwend nest?
Ik vind van niet.
Als anderen dat wel vinden, dan zegt dat een hoop over hen.
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
woensdag 24 december 2014 om 15:27
woensdag 24 december 2014 om 15:31