Gezondheid alle pijlers

oren knappen/hoofd en nekpijn

25-12-2014 16:34 5 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

Ik ben nieuwsgierig of iemand van jullie mijn klachten herkend en eventueel tips heeft.

Nu ben ik sowieso wel van plan om naar m'n huisarts te gaan maar dit kan pas binnen een weekje.

Ik loop al een tijdje rond met vage nekpijn, het is wat 'trekkerig' en trekt door langs een zijde boven m'n oog/aan m'n slaap.

Hierbij heb ik constant het gevoel en de drang van m'n oren te laten knappen.

Ik kan er wel mee gaan werken maar het is toch wel een erg vervelend gevoel.

Is er iemand die dit herkent?

Groetjes!
Overbelasting van je hals?
"Hierbij heb ik constant het gevoel en de drang van m'n oren te laten knappen."

Wat bedoel je? Een verkeerde stand van je nek kan wel een overbelasting zijn voor je kaakspieren.
Misschien heb je last van een bijholteontsteking. Dat heb ik nu ook en dat geeft ook pijn in mijn nek en slaap. Daar loopt een grote gezichtszenuw langs en ik krijg daar last van bij bijholteontsteking. Je zou kunnen spoelen met fysiologisch zout om de boel open te gooien. Vaak heb je lichte verhoging als je een ontsteking hebt, daar kun je het ook aan zien. Maar goed dat je naar de dokter gaat want het kan van alles zijn en op je hoofd moet je zuinig zijn. Beterschap.
Mensen kunnen alleen zichzelf redden.
quote:Groll schreef op 25 december 2014 @ 19:02:

"Hierbij heb ik constant het gevoel en de drang van m'n oren te laten knappen."

Wat bedoel je? Een verkeerde stand van je nek kan wel een overbelasting zijn voor je kaakspieren.Om m'n oren open te laten springen, zo dat gevoel wat je kan hebben als je met de trein onder een tunnel rijdt, dat ze zo open springen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven