Sneeuwt het al bij jullie?
zaterdag 27 december 2014 om 09:50
zaterdag 27 december 2014 om 11:45
quote:phoebe1982 schreef op 27 december 2014 @ 10:39:
Hier in Arnhem ligt er al aardig wat sneeuw, het sneeuwt al uren...
Ik maak me er niet druk om maar heel erg praktisch vind ik het niet.
Overigens wel zwaar overdreven dat de NS op voorhand allerlei diensten schrapt.
Alsjeblieft zeg, van 3 vlokken sneeuw ga je mijns inziens niet dood maar goed.
Wel irritant dat ik straks niet op de fiets boodschappen kan doen... (heb geen auto)Zelfkennis, heet dat. Als nu al het treinverkeer weer eens plat ligt (zoals drie jaar geleden, man in ik woonden nog niet samen en ik probeerde bij hem te komen. Oei, er reed praktisch niets meer, door wat vlokjes sneeuw!) krijgen ze minder gezeik bij de controlerende organisaties en zo. Want van een aangepast van tevoren compleet uitgekleed dienstrooster wijken ze dan minder af, en zo kunnen ze dan onder die uitvalmarge blijven
Hier in Arnhem ligt er al aardig wat sneeuw, het sneeuwt al uren...
Ik maak me er niet druk om maar heel erg praktisch vind ik het niet.
Overigens wel zwaar overdreven dat de NS op voorhand allerlei diensten schrapt.
Alsjeblieft zeg, van 3 vlokken sneeuw ga je mijns inziens niet dood maar goed.
Wel irritant dat ik straks niet op de fiets boodschappen kan doen... (heb geen auto)Zelfkennis, heet dat. Als nu al het treinverkeer weer eens plat ligt (zoals drie jaar geleden, man in ik woonden nog niet samen en ik probeerde bij hem te komen. Oei, er reed praktisch niets meer, door wat vlokjes sneeuw!) krijgen ze minder gezeik bij de controlerende organisaties en zo. Want van een aangepast van tevoren compleet uitgekleed dienstrooster wijken ze dan minder af, en zo kunnen ze dan onder die uitvalmarge blijven
zaterdag 27 december 2014 om 12:29
quote:artesia schreef op 27 december 2014 @ 12:26:
Hier eerst behoorlijk veel regen die overging in sneeuw.
Tot daarnet sneeuwde het vrij hard, nu is het minder.
Omdat het hier + 2C is dooit het en blijft de sneeuwlaag beperkt tot zo'n 2 cm
(Boechout, provincie Antwerpen België)Hier hetzelfde (maar woon dan ook niet ver van je).
Hier eerst behoorlijk veel regen die overging in sneeuw.
Tot daarnet sneeuwde het vrij hard, nu is het minder.
Omdat het hier + 2C is dooit het en blijft de sneeuwlaag beperkt tot zo'n 2 cm
(Boechout, provincie Antwerpen België)Hier hetzelfde (maar woon dan ook niet ver van je).
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
zaterdag 27 december 2014 om 12:29
Zuid-Hollandse Eilanden: beel sneeuw, wel zo'n 15-20cm.
Ik moet zo nog weg met de auto (had al weg moeten zijn) maar wacht expres tot de schuivers en strooiers ruimschoots langs zijn geweest en auto's voor mij het ingereden hebben.
Het sneeuwt hier vanaf vanmacht en het blijft sneeuwen volgens de nieuwsberichten.
Ik moet zo nog weg met de auto (had al weg moeten zijn) maar wacht expres tot de schuivers en strooiers ruimschoots langs zijn geweest en auto's voor mij het ingereden hebben.
Het sneeuwt hier vanaf vanmacht en het blijft sneeuwen volgens de nieuwsberichten.