Koopzondag Utrecht

27-12-2014 11:50 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik kan het op internet niet duidelijk vinden. Weet iemand of morgen de winkels open zijn in Utrecht? Of zijn er ook winkels gesloten aangezien ondernemers vrij zijn om hun winkel te openen op zondag.
Volgens mij is zowat alles wel open elke zondag. Kom er regelmatig en dichte winkels zijn me eigenlijk nog nooit opgevallen
http://www.koopzondagen.net/koopzondag/Utrecht.html
In die link staat toch verder niet welke winkels allemaal open zijn?
Utrecht is gewoon open.
You can breathe, you can blink, you can cry. Hell, you’re all gonna be doing that.
quote:Desperate_Housewive schreef op 27 december 2014 @ 12:21:

In die link staat toch verder niet welke winkels allemaal open zijn?Dat was de vraag toch ook niet? En er staat duidelijk dat de binnenstad open is.
De winkels in het centrum zijn elke zondag open.
Binnenstad Utrecht

(Vanaf 10 maart 2013 is iedere ondernemer in de Utrechtse binnenstad vrij om zijn winkel te openen op zondag. Een deel van de winkels kan dus gesloten zijn aangezien het niet verplicht is om op zondag open te gaan.)

Dit staat er.

Maar bedankt voor de reacties. Ik ga er maar vanuit dat het open is!
Bijna alles is open. Alleen de hele specifieke winkels zijn (soms) dicht, zoals schoenmakers, ijzerwaren, toko's enzo. Maar eigenlijk is zo goed als alles gewoon open.
quote:hhham schreef op 27 december 2014 @ 12:28:

Binnenstad Utrecht

(Vanaf 10 maart 2013 is iedere ondernemer in de Utrechtse binnenstad vrij om zijn winkel te openen op zondag. Een deel van de winkels kan dus gesloten zijn aangezien het niet verplicht is om op zondag open te gaan.)

Dit staat er.

Maar bedankt voor de reacties. Ik ga er maar vanuit dat het open is!Dat is dus het antwoord: de meeste winkels zijn dus open, maar sommige niet. Als je van een specifieke winkel wil weten of die open is, zal je op de site van die winkel zelf moeten kijken....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven