Napraattopic 15

22-12-2014 19:35 3099 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

http://forum.viva.nl/foru ... c-op/list_messages/249598

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
R ging wat mis met de quote van Michelle Obama

En dan nog, het gaat me niet eens om dat grietje zelf maar om dat haaien gedrag.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
quote:elfje12 schreef op 27 december 2014 @ 22:21:

Nog meer mensen die wat kilo's kwijt moeten na de feestdagen?Nope. Ik kan er in twee dagen geen kilo bijvreten. Dat zijn 7000 extra kcal. Da's belachelijk veel eten hoor.
You know how I know? Because I reeaally think so!
quote:hatsetats schreef op 27 december 2014 @ 22:37:

R ging wat mis met de quote van Michelle Obama

En dan nog, het gaat me niet eens om dat grietje zelf maar om dat haaien gedrag.

Grietje? Volgens mij is het een volwassen vrouw, ze heeft al 2 kinderen.

Vergeet niet dat hier afgelopen dagen al heel veel 'ben ik zwanger'topics zijn gepost. Dan wordt een mens wat melig.
Je bent zelf een theepot
Dit is een leuk topic. Wel voor leden met plaatjesplakrechten!
Je bent zelf een theepot
quote:SuzanneSuus schreef op 27 december 2014 @ 22:45:

[...]

Grietje? Volgens mij is het een volwassen vrouw, ze heeft al 2 kinderen.

Vergeet niet dat hier afgelopen dagen al heel veel 'ben ik zwanger'topics zijn gepost. Dan wordt een mens wat melig.Lo, dan is natuurlijk geen probleem!! Een volwassen vrouw! Dan mogen de andere volwassen vrouwen los, natuurlijk!
quote:hatsetats schreef op 27 december 2014 @ 22:32:

[...]

Vind je? Ik vind t n rostreek om iemand zo te behandelen. En dan ook nog eens met elkaar. Getverdemme.

Wanneer jullie kids / broertjes, zusjes, neefjes, nichtjes op school zo gepest worden omdat ze 'niet zo slim zijn maar jeetje' dan vinden jullie dat ook prima?Ik denk dat jij iets anders onder pesten verstaat dan ik. Ik vind dat je overdrijft.
quote:hatsetats schreef op 27 december 2014 @ 22:48:

[...]

Lo, dan is natuurlijk geen probleem!! Een volwassen vrouw! Dan mogen de andere volwassen vrouwen los, natuurlijk!Je mag toch hopen dat ze na 2 kinderen wel weet hoe je zwanger word en hoe niet.
Ik hoopte dat het een troll was, maar dat is dus niet zo. En idd, ze heeft al twee kinderen.
Life is short. Eat dessert first.
quote:Honeymoonquiz schreef op 27 december 2014 @ 22:48:

[...]

Ik denk dat jij iets anders onder pesten verstaat dan ik. Ik vind dat je overdrijft.Ik denk dat ze hier op heksenjacht is.
Linkje plz!!
quote:AnnaP1977 schreef op 27 december 2014 @ 22:49:

[...]

Je mag toch hopen dat ze na 2 kinderen wel weet hoe je zwanger word en hoe niet.Ja. Maar is dat de reden om daar met elkaar zo tekeer te gaan? En om haar spelling belachelijk te maken?
quote:hatsetats schreef op 27 december 2014 @ 22:51:

[...]

Ja. Maar is dat de reden om daar met elkaar zo tekeer te gaan? En om haar spelling belachelijk te maken?Vind allemaal wel meevallen, had nog niet eens gezien dat topic. Ik ga er vanuit dat het een trol is.

[...]

Ik denk dat jij iets anders onder pesten verstaat dan ik. Ik vind dat je overdrijft.Ja. Dat snap ik dat jij dat vindt. Geeft je ern vrijbrief. Lekker makkelijk.
quote:AnnaP1977 schreef op 27 december 2014 @ 22:52:

[...]

Vind allemaal wel meevallen, had nog niet eens gezien dat topic. Ik ga er vanuit dat het een trol is.Dacht ik eerst ook, maar dat is niet zo.
Life is short. Eat dessert first.
quote:AnnaP1977 schreef op 27 december 2014 @ 22:50:

[...]

Ik denk dat ze hier op heksenjacht is. Ja natuurlijk denk jij dat. Bevalt het, dat draaikonten?

[...]

Ik denk dat jij iets anders onder pesten verstaat dan ik. Ik vind dat je overdrijft.Hats heeft wel een punt hoor, als je echt in de rats zit is het natuurlijk niet echt leuk als mensen je topic komen vervuilen met grappen ende grollen. Maar na dertig van die topics wordt het wel verdomde moeilijk om op je handen te blijven zitten. En ik snap eerlijk waar niet wat er in die mensen gevaren is dat ze blijkbaar denken dat anderen vanaf een forum kunnen vaststellen of ze zwanger zijn.
quote:AnnaP1977 schreef op 27 december 2014 @ 22:50:

[...]

Ik denk dat ze hier op heksenjacht is.

+ 1

Of boter op d'r hoofd.
quote:hatsetats schreef op 27 december 2014 @ 22:48:

[...]

Lo, dan is natuurlijk geen probleem!! Een volwassen vrouw! Dan mogen de andere volwassen vrouwen los, natuurlijk!Kom op zeg.
Je bent zelf een theepot
quote:hatsetats schreef op 27 december 2014 @ 22:54:

[...]

Ja natuurlijk denk jij dat. Bevalt het, dat draaikonten?

Mijn kont draait heerlijk op de bank, maar wat bedoel je precies? Want waar draai ik dan precies over?

Misschien gewoon even wat minder hysterisch reageren op alles en iedereen?
quote:Lady-Voldemort schreef op 27 december 2014 @ 22:54:

[...]

Maar na dertig van die topics wordt het wel verdomde moeilijk om op je handen te blijven zitten. En ik snap eerlijk waar niet wat er in die mensen gevaren is dat ze blijkbaar denken dat anderen vanaf een forum kunnen vaststellen of ze zwanger zijn.Nou, ik vond het wel een enorm domme geit die zelf wel uitmaakt of ze onbeschermde seks heeft. Maar goed, ik hoef niet te reageren op zo'n geit en doe het dus ook gewoon niet. Scheelt een hoop ergernis.
Wat sfeervol hier

Goedenavond!
quote:Istar_ schreef op 27 december 2014 @ 22:58:

Wat sfeervol hier

Goedenavond!Het is de hele dag al zo sfeervol.
quote:MrsStanleyWalker schreef op 27 december 2014 @ 22:54:

[...]

+ 1

Of boter op d'r hoofd.Never heb ik meiden/vrouwen die in de rats zitten zo zitten pesten. Of belachelijk zitten maken vanwege spelling. Of anderszins gepakt op zwakte op n moment dat iemand in de problemen zit. Die boter zit ws op je eigen hoofd.
quote:MrsStanleyWalker schreef op 27 december 2014 @ 22:59:

[...]

Het is de hele dag al zo sfeervol.Jammer, had ik een rl'tje.
quote:AnnaP1977 schreef op 27 december 2014 @ 22:56:

[...]

Mijn kont draait heerlijk op de bank, maar wat bedoel je precies? Want waar draai ik dan precies over?

Misschien gewoon even wat minder hysterisch reageren op alles en iedereen?Je draaikont over wie er op heksenjacht is.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven