Luxe all inclusive
zondag 28 december 2014 om 10:50
Ik wil een vriendin van mij een weekje all inclusive cadeau doen. Ze heeft een zware tijd gehad en ik wil haar graag blij maken. Ze houdt van all inclusive, dus daarmee zit ik goed. Ik ben op zoek naar een luxe hotel, maar heb er niet zoveel verstand van. Sowieso vijf sterren, maar dan ook nog met het luxe gevoel. Niet 4000 kamers, drie animatieteams, alleen buffet restaurants etc. Het mag in de Cariben zijn of anders op zo'n vier vlieguren op een andere plek. Heeft iemand een goede tip?
Fortis et liber
zondag 28 december 2014 om 11:47
quote:yasmijn schreef op 28 december 2014 @ 11:43:
[...]
+ 1
Ik ben er 25 jaar geleden voor het eerst geweest, toen was het nog wel leuk.
De laatste keer in 2006. Horror.20 jaar geleden voor het laatst geweest toen was het fantastisch!
[...]
+ 1
Ik ben er 25 jaar geleden voor het eerst geweest, toen was het nog wel leuk.
De laatste keer in 2006. Horror.20 jaar geleden voor het laatst geweest toen was het fantastisch!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
zondag 28 december 2014 om 11:53
zondag 28 december 2014 om 11:54
Wat ontzettend lief van je.
Ook in Turkije heb je hele luxe resorts waar je ook echt goed kunt eten en een hoog service niveau.
Bijvoorbeeld Ali bey resort in Side. Over de dominicaanse republiek heb ik ook goede verhalen gehoord.(ben er niet zelf geweest). Alleen buiten de resort word je dan geconfronteerd met veel armoede.
Als je goed zoekt hoeft all inclusive absoluut niet slecht te zijn.
Ook in Turkije heb je hele luxe resorts waar je ook echt goed kunt eten en een hoog service niveau.
Bijvoorbeeld Ali bey resort in Side. Over de dominicaanse republiek heb ik ook goede verhalen gehoord.(ben er niet zelf geweest). Alleen buiten de resort word je dan geconfronteerd met veel armoede.
Als je goed zoekt hoeft all inclusive absoluut niet slecht te zijn.
zondag 28 december 2014 om 11:56
zondag 28 december 2014 om 11:56
zondag 28 december 2014 om 11:59
zondag 28 december 2014 om 12:00
zondag 28 december 2014 om 12:03
zondag 28 december 2014 om 12:06
Ik ben ook in Samara geweest en heb het er prima naar mijn zin gehad. Mooi vond ik het wel, maar zeker niet kleinschalig (en ik heb inmiddels wel een aantal all-inclusives in Turkije gehad). Ik vond daar het handdoekje leggen bij het strand en de goede plaatsen bij het zwembad (en het was nb oktober) ook flink irritant.
Ik denk nog even verder, had van iemand anders ook een tip gehad over een geweldig hotel in Turkije. ik check het nog even.
Ik denk nog even verder, had van iemand anders ook een tip gehad over een geweldig hotel in Turkije. ik check het nog even.
zondag 28 december 2014 om 12:08
Ik was inderdaad in Ali Bey. Zonder kinderen. Er zijn inderdaad een aantal glijbanen maar dit zwembad met glijbanen en kinderbad zit helemaal aan het begin van het complex. Het is er namelijk behoorlijk groot. Je moet wel 10 minuten lopen vanaf het strand en het andere (rustige) zwembad dus wij hebben er helemaal geen last van gehad. Het ligt mooi in de bossen en toen wij er waren (in de maand oktober) had je ook helemaal geen "tokkie"publiek.
Het is er niet goedkoop en dan krijg je automatisch een wat rustiger publiek denk ik.
Ons is het in ieder geval goed bevallen. Vooral ook omdat je kon dineren in een tuin tussen de bomen waardoor het leek alsof je in een " gewoon"restaurant zat.
De buffetten zijn echt van zeer goede kwaliteit met amuses, sushi en noem maar op.
Het is er niet goedkoop en dan krijg je automatisch een wat rustiger publiek denk ik.
Ons is het in ieder geval goed bevallen. Vooral ook omdat je kon dineren in een tuin tussen de bomen waardoor het leek alsof je in een " gewoon"restaurant zat.
De buffetten zijn echt van zeer goede kwaliteit met amuses, sushi en noem maar op.
zondag 28 december 2014 om 12:29
Ik ga ieder jaar in maart op tennisvakantie naar Turkije. Half/eind maart. Tot nu toe heb ik elk jaar goed weer gehad. Zo rond de 22 graden, dus niet superheet, maar wel lekker. Bij sommige hotels zijn in die periode nog niet alle zwembaden/faciliteiten open, omdat het seizoen in veel hotels pas echt vanaf 1 april begint.
Ik verbleef (vanwege de tennisgroep) vaak wel in grootschalige hotels. Aan Paloma Renaissance beach hotel (heet nu geloof ik iets anders, maar google op Paloma en je vindt het) heb ik goede herinneringen (het eten was daar echt top!) en in Chrystal tat beach heb ik het ook heerlijk gehad (al vond ik het etenj daar eerder prima, niet top).
Topkapi Palace zou ik weer niet aanraden.
Ik verbleef (vanwege de tennisgroep) vaak wel in grootschalige hotels. Aan Paloma Renaissance beach hotel (heet nu geloof ik iets anders, maar google op Paloma en je vindt het) heb ik goede herinneringen (het eten was daar echt top!) en in Chrystal tat beach heb ik het ook heerlijk gehad (al vond ik het etenj daar eerder prima, niet top).
Topkapi Palace zou ik weer niet aanraden.
zondag 28 december 2014 om 12:32