Luxe all inclusive

28-12-2014 10:50 165 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik wil een vriendin van mij een weekje all inclusive cadeau doen. Ze heeft een zware tijd gehad en ik wil haar graag blij maken. Ze houdt van all inclusive, dus daarmee zit ik goed. Ik ben op zoek naar een luxe hotel, maar heb er niet zoveel verstand van. Sowieso vijf sterren, maar dan ook nog met het luxe gevoel. Niet 4000 kamers, drie animatieteams, alleen buffet restaurants etc. Het mag in de Cariben zijn of anders op zo'n vier vlieguren op een andere plek. Heeft iemand een goede tip?
Fortis et liber
quote:blijfgewoonbianca schreef op 04 maart 2015 @ 16:41:

[...]

Stoor je je daar dan zo aan, aan dat soort types? Heerlijk om dat allemaal aan te kijken vanaf je zonnebed, toch? Ik kan me daar nou juist prima mee vermaken.Ik zou me daar verschrikkelijk aan storen, lijkt me echt vreselijk. Ik ga op vakantie voor mijn rust en wil zo min mogelijk van dat soort types tegenkomen. Wij boeken dus meestal een duurder resort/hotel waar je dat soort types meestal niet tegenkomt. Al heb je helaas natuurlijk in elke prijsklasse aso's......
quote:thaisweetchili schreef op 05 maart 2015 @ 23:40:

Wat leuk dat je er nog naar vraagt crunchie. Het is inderdaad Mexico geworden. Ik heb er heel veel zin in. Het hotel heeft goede beoordelingen, dus het wordt vast een topvakantie.Heerlijk vooruitzicht! Veel plezier samen!
quote:thaisweetchili schreef op 05 maart 2015 @ 23:40:

Wat leuk dat je er nog naar vraagt crunchie. Het is inderdaad Mexico geworden. Ik heb er heel veel zin in. Het hotel heeft goede beoordelingen, dus het wordt vast een topvakantie.Leuk! Veel plezier en nogmaals; toppertje ben je dat je dat doet voor je vriendin!
quote:Beleza schreef op 06 maart 2015 @ 00:27:

[...]

Ik zou me daar verschrikkelijk aan storen, lijkt me echt vreselijk. Ik ga op vakantie voor mijn rust en wil zo min mogelijk van dat soort types tegenkomen. Wij boeken dus meestal een duurder resort/hotel waar je dat soort types meestal niet tegenkomt. Al heb je helaas natuurlijk in elke prijsklasse aso's......Tegenwoordig breken steenrijke Russen de tent af in écht luxe resorts. Wij zoeken dus, nu ons kind wat groter is, écht de rust van de natuur op. Kleine dorpjes, low profile.
quote:whopper schreef op 06 maart 2015 @ 09:33:

[...]

Tegenwoordig breken steenrijke Russen de tent af in écht luxe resorts. Wij zoeken dus, nu ons kind wat groter is, écht de rust van de natuur op. Kleine dorpjes, low profile.

Aso's heb je natuurlijk overal maar de resorts (meestal niet all inclusive) waar wij tot nu toe zijn geweest daar hebben we gelukkig niet veel van dat soort mensen gezien.

En de keer dat we last hadden van een stel aso's op een resort (was in een Shangri La resort, ze hadden hun eigen muziek meegenomen naar het zwembad) hebben we een personeelslid erbij geroepen. Ze werden vriendelijk verzocht om hun muziek uit te doen en dat deden ze gelukkig.

Ik zal in elk geval de recensies goed in de gaten houden als ik iets wil boeken of even hier op het VF vragen
Nog nooit echt last gehad van asos in turkije. Gelukkig maar.
Waar ga je naar toe in Mexico, en wil je nog tips over leuke uitjes? Ben er nog niet zo lang geleden geweest.

Alvast een fijne vakantie gewenst en super dat je dit voor je vriendin doet!
Het is Playacar geworden. Ik ben al eens in die omgeving geweest en heb dus wel een beeld van wat we kunnen gaan doen. Maar tips zijn natuurlijk altijd welkom. Leuk vooruitzicht.
Fortis et liber
Spannend!
Hoe reageerde je vriendin? Heel veel plezier in ieder geval !
Wat leuk Mexico! Wat zal je vriendin blij zijn. Super lief dat je dit voor haar doet.
Ja wat zei je vriendin?! En wanneer gaan jullie?
Wat leuk om jullie berichten te lezen. Mijn vriendin reageerde heel enthousiast. We hebben het erg fijn gehad en ik denk dat ze een stuk meer ontspannen is nu. Ik hoop het, want dat gun ik haar enorm.
Fortis et liber
Het is jou ook gegund hoor. Heel lief van je dat je dit gedaan hebt voor je vriendin.

Wat een lieve vriendin ben jij

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven