Napraattopic 16

28-12-2014 15:36 3035 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

http://forum.viva.nl/foru ... c-op/list_messages/249598

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
maar mooi dat je daarom toch weer even bent terug gekomen, galaxy
Ja want dan baal je ook minder als je aan het schoonmaken bent.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:GalaxyGuardian schreef op 29 december 2014 @ 00:08:

@ Consuela doordat velen van ons door die melding in verwarring waren gebracht EN er niks over stond in het mod topic EN het een rare is om iemand op basis van een in review zijnde topic gelijk ook maar een ban te geven ben ik in deze van mening dat het achterwege laten van de opmerking dat ze een mail had gekregen toch echt wel voor twijfel zorgde. Niet dat we je niet geloven als jij zegt dat Bente aangeeft geband te zijn, maar het maakte de aanname wel erg makkelijk dat ze het wellicht verkeerd had gezien. Happens to the best of us. Dus ja het had handig geweest als je gelijk had gezegd dat er over gemaild was of nog beter mensen hadden gewoon niet moeten roepen dat ze was geband en dan hadden de mods hun werk moeten doen en het in het bantopic moeten zetten. Wat is het nut van een 24 uurs ban als je het na een halve dag nog niet hebt gemeld in het bantopic vraag ik me dan sowieso af. Want als mensen niet weten dat iemand geband is weten ze dus ook niet dat diegene zich op dat moment niet in het napraat topic kan 'verdedigen'.Duidelijker wordt het niet. Precies hoe het zit in prachtige bewoordingen.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Amaqanda schreef op 29 december 2014 @ 00:10:

[...]

Uitgeven aan troep wat ik niet nodig heb

Nee, geen idee. Misschien stop ik het wel in een potje, voor dagjes uit met zoon ofzo. Goed idee! Ik ga wat doen met het uitgespaarde geld Johnny Cash items aanschaffen.
ik zeg, zeg het nogmaals voor hen die het nog niet duidelijk was!
quote:Nouschi schreef op 29 december 2014 @ 00:11:

[...]

Duidelijker wordt het niet. Precies hoe het zit in prachtige bewoordingen.Die vrouw kan het zo helder en duidelijk brengen! Vind je ook niet?
quote:yasmijn schreef op 29 december 2014 @ 00:12:

[...]

Johnny Cash items aanschaffen.Nou dan zou ik voor het uitje met zoonlief gaan hoor.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Amaei, ik denk dat je even lekker moet nadenken over wat jij denkt dat je met dat geld kunt doen.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
haha alsof bente zich in dit topic zou komen verdedigen. echt he
quote:Nouschi schreef op 29 december 2014 @ 00:11:

[...]

Duidelijker wordt het niet. Precies hoe het zit in prachtige bewoordingen.Oh. Nou, ik vond "Bente heeft een ban" ook heel duidelijk.
You know how I know? Because I reeaally think so!
quote:GalaxyGuardian schreef op 29 december 2014 @ 00:08:

@ Consuela doordat velen van ons door die melding in verwarring waren gebracht EN er niks over stond in het mod topic EN het een rare is om iemand op basis van een in review zijnde topic gelijk ook maar een ban te geven ben ik in deze van mening dat het achterwege laten van de opmerking dat ze een mail had gekregen toch echt wel voor twijfel zorgde. Niet dat we je niet geloven als jij zegt dat Bente aangeeft geband te zijn, maar het maakte de aanname wel erg makkelijk dat ze het wellicht verkeerd had gezien. Happens to the best of us. Dus ja het had handig geweest als je gelijk had gezegd dat er over gemaild was of nog beter mensen hadden gewoon niet moeten roepen dat ze was geband en dan hadden de mods hun werk moeten doen en het in het bantopic moeten zetten. Wat is het nut van een 24 uurs ban als je het na een halve dag nog niet hebt gemeld in het bantopic vraag ik me dan sowieso af. Want als mensen niet weten dat iemand geband is weten ze dus ook niet dat diegene zich op dat moment niet in het napraat topic kan 'verdedigen'.

Bente heeft zelf gevraagd of ik het wilde melden.

En nee ze kon zich dus ook niet verdedigen en ik vind het idd ook belachelijk dat het niet eerder door de mods is gemeld.
quote:Enn schreef op 29 december 2014 @ 00:13:

[...]

Nou dan zou ik voor het uitje met zoonlief gaan hoor.Dat is voor de zoon! Zoon heeft een Johnny Cash tas!

[...]

Die vrouw kan het zo helder en duidelijk brengen! Vind je ook niet?Dat zeg ik
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:fluim schreef op 29 december 2014 @ 00:13:

haha alsof bente zich in dit topic zou komen verdedigen. echt heZe heeft haar neus al meerdere malen laten zien in de napraat.
Johnny Cash!

Al eens naar de Def Americans geweest? Vind het een hele leuke tribute band...
quote:fluim schreef op 29 december 2014 @ 00:13:

haha alsof bente zich in dit topic zou komen verdedigen. echt heZeker niet.
quote:feow schreef op 29 december 2014 @ 00:13:

Amaei, ik denk dat je even lekker moet nadenken over wat jij denkt dat je met dat geld kunt doen. als jij denkt dat dat een goed idee is. Denk ik er nog eens goed over na.
quote:fluim schreef op 29 december 2014 @ 00:12:

ik zeg, zeg het nogmaals voor hen die het nog niet duidelijk was! maar je hebt gelijk.
quote:GalaxyGuardian schreef op 29 december 2014 @ 00:14:

Johnny Cash!

Al eens naar de Def Americans geweest? Vind het een hele leuke tribute band...Nee. Wel goede dingen over gehoord.
ja dus
quote:yasmijn schreef op 29 december 2014 @ 00:14:

[...]

Dat is voor de zoon! Zoon heeft een Johnny Cash tas!En een 'Walk the line' shirt
quote:yasmijn schreef op 29 december 2014 @ 00:14:

[...]

Dat is voor de zoon! Zoon heeft een Johnny Cash tas!

Of vergis ik me nu? Wie van de Anaconda's heeft een babytas met J Cash erop? Die ik wilde overnemen voor mijn volwassen zoon?

Is het niet deze maar AnnaP?

Ik raak in de war

[...]

Die vrouw kan het zo helder en duidelijk brengen! Vind je ook niet?Ja, jee, wat schrijft ze leuk!
Dus als ik met zekerheid weet dat ze geband is door de mail, moet ik alsnog mijn geloofwaardigheid kracht bij zetten met, er is ook een mail. Anders wordt ik niet geloofd?

Want daar komt het dan ook gewoon op neer.

Maar goed, never mind.

De mods hebben ons al verlichting gebracht.
quote:Amaqanda schreef op 29 december 2014 @ 00:16:

[...]

En een 'Walk the line' shirt Oh! Jij bent het toch!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven