Napraattopic 16

28-12-2014 15:36 3035 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

http://forum.viva.nl/foru ... c-op/list_messages/249598

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:yasmijn schreef op 29 december 2014 @ 00:16:

[...]

Of vergis ik me nu? Wie van de Anaconda's heeft een babytas met J Cash erop? Die ik wilde overnemen voor mijn volwassen zoon?

Is het niet deze maar AnnaP?

Ik raak in de war Je had het helemaal goed hoor.
Wat moet een klein kind nou met een Johnny Cash tas? Ik bedoel het oprecht niet onaardig maar ik zie de link tussen een kleintje en Johnny Cash echt even niet. Een tas met Sesamstraat of een of andere schreeuwer van Nickelodeon dan weer wel.

Maar goed, mocht ik iemand beledigen bij deze alvast een excuus.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Nee ik ben niet speciaal teruggekomen om het alleen hier over te hebben ik ga gewoon weer gezellig meeforummen zoals ik altijd al deed.

En wat betreft het niet 'geloven'.... zie het zo: Als iemand constant door wat de ander zegt verkeerd (negatief) te interpreteren en daaruit de verkeerde conclusies trekt is het niet zo raar dat we hier met zijn allen het een aannemelijke verklaring vinden dat iemand de melding bij een weggehaald topic niet snapt/voor een ban aanziet.

Dus conclusie: laat ban meldingen over aan de mods. Of schrijf het volledig. Een "Bente is vandaag gemaild dat ze een 24 uurs ban heeft gehad en ik ben gevraagd dit even door te geven" had volstaan.

En nu ben ik hier wel over uitgeluld eerlijk gezegd. Denk dat k zo mijn vent maar weereens van Farmville ga trachten los te rukken
En een Johnny Cash tas voor een klein kind zou grappig zijn als het jongetje Sue heet
staat er ook nog iets nieuws tussen?
quote:GalaxyGuardian schreef op 29 december 2014 @ 00:19:

En een Johnny Cash tas voor een klein kind zou grappig zijn als het jongetje Sue heet En zijn moeder June.
Wie is Johny Cash nou weer.
quote:Enn schreef op 29 december 2014 @ 00:18:

Wat moet een klein kind nou met een Johnny Cash tas? Ik bedoel het oprecht niet onaardig maar ik zie de link tussen een kleintje en Johnny Cash echt even niet. Een tas met Sesamstraat of een of andere schreeuwer van Nickelodeon dan weer wel.

Maar goed, mocht ik iemand beledigen bij deze alvast een excuus.Het is mijn luiertas
quote:misspoez schreef op 29 december 2014 @ 00:17:

[...]

Ja, jee, wat schrijft ze leuk!Misschien moet ik er wat mee doen
quote:consuelabananahammok schreef op 29 december 2014 @ 00:17:

Dus als ik met zekerheid weet dat ze geband is door de mail, moet ik alsnog mijn geloofwaardigheid kracht bij zetten met, er is ook een mail. Anders wordt ik niet geloofd?

Want daar komt het dan ook gewoon op neer.

Maar goed, never mind.

De mods hebben ons al verlichting gebracht.Jij werd wel geloofd. Er was twijfel of ze het wel goed doorhad en misschien geen ban had.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Ik zou moeten slapen...
Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet
Zoon heeft een rugzak van cars.
quote:Istar_ schreef op 29 december 2014 @ 00:20:

Wie is Johny Cash nou weer.Eh seriously? :facepalm

Wie is Johny Cash nou weer.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:GalaxyGuardian schreef op 29 december 2014 @ 00:21:

[...]

Eh seriously? :facepalmUh ja.

Wie is Johny Cash nou weer.Een zanger van heul lang geleden, 60 jaar geleden of zo
Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet
quote:misspoez schreef op 29 december 2014 @ 00:17:

[...]

Ja, jee, wat schrijft ze leuk!
quote:Heksie schreef op 29 december 2014 @ 00:21:

[...]

Een zanger van heul lang geleden, 60 jaar geleden of zoAh zie, dat verklaart alles.
quote:GalaxyGuardian schreef op 29 december 2014 @ 00:20:

[...]

Misschien moet ik er wat mee doen Ja toe, beloof me dat je iets met dat talent gaat doen!

Ik wil met terugwerkende kracht elke knullige luiertas inruilen voor één die ik zelf leuk vond i.p.v. met een infantiele tas rondlopen waarop een bij baby's passend plaatje op stond.

*sprak zij met d'r supergroveravatar en ondankbaar omdat de luiertas gekregen was*
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.

Ze heeft een zoon met een luiertas/babytas of hoe dat ook heet tegenwoordig met een afbeelding van Cash erop.

Mijn zoon is wild van Cash dus ik wilde die tas overnemen.

Dit was een maand geleden ofzo. Daar kwam het door. We hebben flink zitten googlen voor die tas en uitgemeten wat er allemaal in kon.

Maar die tassen zijn er niet meer.
A boy named Sue
Istar, de film walk the line is een aanrader. Dat is over het leven van Johnny Cash, 1 van de grootste artiesten van de afgelopen 100 jaar.
quote:Heksie schreef op 29 december 2014 @ 00:21:

[...]

Een zanger van heul lang geleden, 60 jaar geleden of zo

Wie is Johny Cash nou weer.Gestaft

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven