Napraattopic 16

28-12-2014 15:36 3035 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

http://forum.viva.nl/foru ... c-op/list_messages/249598

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:Amaqanda schreef op 29 december 2014 @ 00:28:

Het denken is in ieder geval gestopt.Doel bereikt
quote:yasmijn schreef op 29 december 2014 @ 00:28:

[...]

Tot aan zijn dood was hij er. He is a legend.

Net als Elvis, Lennon, Orbison en alle matties van die tijd. Er zijn er zoveel die dood zijn maar still doorleven door hun muziek.ok, thank you
Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet
Hoor ik nou Jerney?
quote:Enn schreef op 29 december 2014 @ 00:28:

[...]

Ik heb hemel en aarde bewogen om die luiertas van Anaconda over te nemen.

Niet gelukt.
quote:SuzanneSuus schreef op 29 december 2014 @ 00:24:

[...]

Heel veel vuurwerk, verzorgd door een winkelier samen met de brandweer, mijn buren . Ik nam aan * kuch* dat jij daar in de buurt woonde.Iets verder of dichterbij maar net waar jij woont
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Nee serieus wat een site zeg!

“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.

Het denken is in ieder geval gestopt.

Ik denk niet dat ik weet wie Johnny Cash is.

Of is het die van die leuke tassenlijn? Hij heeft ook hele mooie schoenen!

Het denken is in ieder geval gestopt.Dat denk je maar.
Ja joh ik heb het al helemaal bedacht als kind er ooit komt. Mini allstars... een grumpycat t shirtje... gaat echt een mini-me worden waar dat wicht van Kim K. een puntje aan kan zuigen.

Ik heb geen plaatjesplak rechten op dees account maar in de Large catalogus/webwinkel staat genoeg toffe rocker gear voor babies. Hier komt geen zoetsappig rompertje met roze eendjes de keet in!
quote:Lady-Voldemort schreef op 29 december 2014 @ 00:29:

Hoor ik nou Jerney?Kaagman? Of is dat weer iemand anders?
quote:Istar_ schreef op 29 december 2014 @ 00:29:

[...]

Doel bereikt Nu krijg ik heel veel zin om iets militaristisch te zeggen
quote:Lady-Voldemort schreef op 29 december 2014 @ 00:27:

[...]

Om het gesprek een beetje op gang te houden? En daarna gezellig te kunnen mopperen op Jahnny Cash/mensen die Johnny Cash stom vinden?En op de mensen die geen idee hebben wie Johnny Cash is (zoals ik nog steeds, te lui om te googlen... )
quote:yasmijn schreef op 29 december 2014 @ 00:30:

[...]

Ik heb hemel en aarde bewogen om die luiertas van Anaconda over te nemen.

Niet gelukt. Het is de bedoeling dat ik nogmaals ga baren ergens in de toekomst. De tas die niet meer te krijgen is wegdoen is dan echt geen optie
Haha Enn, je was me voor! Dat rompertje vakking vet... ik ga m gelijk doormailen naar vriendlief en hem sommeren de knoop acuut uit zijn ballen te laten trekken.
quote:Enn schreef op 29 december 2014 @ 00:30:

Nee serieus wat een site zeg!

[img]http://www.littlerockstore.nl/media/cat ... l-acdc.jpg[/img]Mijn toekomstige kleinzoon krijgt deze!
ACDC rompertje

Ik zou bijna weer aan kinderen beginnen om die te kunnen kopen. Ik wacht totdat ik kleinkinderen krijg.
Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet
quote:Istar_ schreef op 29 december 2014 @ 00:30:

[...]

Kaagman? Of is dat weer iemand anders?Ja die ja. Was best een mooie vrouw vroegah en heeft mooie liedjes gemaakt. Sprak het oude karkas.
quote:Lady-Voldemort schreef op 29 december 2014 @ 00:32:

[...]

Ja die ja. Was best een mooie vrouw vroegah en heeft mooie liedjes gemaakt. Sprak het oude karkas.Ik ken alleen de naam, geen idee wat ze zingt.
quote:Nouschi schreef op 29 december 2014 @ 00:28:

[...]

Sorry

Vind echt niks an en ik ben toch een muziekliefhebber... en word gek van dat gespam van Mathijs altijd in dwdd.
quote:GalaxyGuardian schreef op 29 december 2014 @ 00:30:

Ja joh ik heb het al helemaal bedacht als kind er ooit komt. Mini allstars... een grumpycat t shirtje... gaat echt een mini-me worden waar dat wicht van Kim K. een puntje aan kan zuigen.

Ik heb geen plaatjesplak rechten op dees account maar in de Large catalogus/webwinkel staat genoeg toffe rocker gear voor babies. Hier komt geen zoetsappig rompertje met roze eendjes de keet in!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:liara schreef op 29 december 2014 @ 00:31:

[...]

En op de mensen die geen idee hebben wie Johnny Cash is (zoals ik nog steeds, te lui om te googlen... )

Godsamme.

https://www.youtube.com/watch?v=1zgja26eNeY
Heej welterusten fothermakkas ik ga slapen laters!
Dat zeg je nu galaxy. Maar zoon loopt ook gewoon in een Mickey mouse pyjama, Thomas de stoomlocomotief shirt en een Bob de bouwer trui. Kind is er zielsgelukkig mee, dus ik ook.
quote:AnnaP1977 schreef op 29 december 2014 @ 00:33:

[...]

Sorry

Vind echt niks an en ik ben toch een muziekliefhebber... en word gek van dat gespam van Mathijs altijd in dwdd.Kom niet aan Matthijs!
quote:Istar_ schreef op 29 december 2014 @ 00:33:

[...]

Ik ken alleen de naam, geen idee wat ze zingt.

"I don't wanna be your lover for the weekend"

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven