Napraattopic 16

28-12-2014 15:36 3035 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

http://forum.viva.nl/foru ... c-op/list_messages/249598

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Goedemorgen ik zit bij de garage mijn ruitenwisser vloog er gister vanaf ghehe wordt lastig rijden met dit weer.
quote:GateKeeper schreef op 29 december 2014 @ 09:47:

Goedemorgen ik zit bij de garage mijn ruitenwisser vloog er gister vanaf ghehe wordt lastig rijden met dit weer.Je hebt wel sneeuw? of is het regen?
quote:GateKeeper schreef op 29 december 2014 @ 09:47:

Goedemorgen ik zit bij de garage mijn ruitenwisser vloog er gister vanaf ghehe wordt lastig rijden met dit weer.en en en?? en en? en en en en en ennnnn???
quote:ketller schreef op 29 december 2014 @ 09:35:

Laten we er vandaag een positieve dag van maken

Morning ladies, TAM en Paulaner

Ik heb wéér uitgeslapen, 9 uurtjes lang. Raak maar niet uitgeslapen.

@Paulaner, dan moet je terug naar de arts he, want zo hoog is echt link hoor
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
quote:Istar_ schreef op 29 december 2014 @ 00:58:

Ik zou gek worden van steeds die herrie. Ik hou van stilte. HSP hè, kan er niets aan doen HSP hier maar ik luister naar rock en metal en ben ook niet vies van een drum n bass feessie. In de auto draai ik de hardste takkeherrie en raar maar waar daardoor kan ik me concentreren terwijl ik normaal niks van lawaai moet hebben maar dan heb ik het over irritant lawaai zoals een loeiende afzuigkap in de keuken.
Ik hou niet van herrie! Ik ben meer van de soft-rock, een beetje Metallica en Stones tussendoor en afsluitend met muziek ala Jacqueline Govaerts. Muziek moet me raken zeg maar.
Moggûh MissI.
quote:GalaxyGuardian schreef op 29 december 2014 @ 10:07:

[...]

HSP hier maar ik luister naar rock en metal en ben ook niet vies van een drum n bass feessie. In de auto draai ik de hardste takkeherrie en raar maar waar daardoor kan ik me concentreren terwijl ik normaal niks van lawaai moet hebben maar dan heb ik het over irritant lawaai zoals een loeiende afzuigkap in de keuken.

Dito.

De stofzuiger is er ook zo een

En in de auto vind ik het lekker, maar er zijn er zat die op de motor ook naar muziek luisteren en daar moet ik dus écht niet aan denken, gek genoeg. Maar dat is misschien ook omdat ik dan dus al heel veel herrie aan mn kop heb door de turbulentie langs m'n helm.
Ik heb een hele brede muzieksmaak waar ook een hoop 50s 60s en 70s in zit. Momenteel draait de 'Awesome mix vol. 1' overuren in mijn auto en o ja van de hak op de tak nog even terugkomend op gisteravond met de luiertassen en de rompertjes tuurlijk heb ik niet de illusie dat mijn nog niet verwekte kind nooit een prinsessen of Thomas de trein fase gaat krijgen en dat is tzt helemaal prima maar als het nog een weerloos wurmpie is hijs ik hem/haar het liefste in dingen die IK mooi vind Iets met Geniet ervan zo lang het nog kan. Ze krijgen snel zat een eigen mening.
Ja de stofzuiger vind ik ook vrrreselijk... en dus de afzuigkap en een lekkende kraan of een repeterend iets. Ik ga dus nooit naar de mc Donalds omdat het daar constant piept in die keuken. Ja soms als katerontbijt door de Mc Drive maar thats it. Een verjaardag waar iedereen door elkaar lult kan ik niet tegen maar ik ga wel naar herrieconcerten zonder moeite. Maf eigenlijk.
quote:GalaxyGuardian schreef op 29 december 2014 @ 10:07:

[...]

HSP hier maar ik luister naar rock en metal en ben ook niet vies van een drum n bass feessie. In de auto draai ik de hardste takkeherrie en raar maar waar daardoor kan ik me concentreren terwijl ik normaal niks van lawaai moet hebben maar dan heb ik het over irritant lawaai zoals een loeiende afzuigkap in de keuken.

Ik heb geen HSP maar ik kan als ik depressief ben ook geen geluid meer aan, helemaal niks eigenlijk, tv, gepraat, vuurwerk, kinderen die gillen, zingen, de auto's als ik in bed lig en al helemaal geen muziek meer.

Maar als het goed gaat sta ik met heel veel plezier op een festival.

Nu irriteert de tv en de buurman's stereo weer.. soort graadmeter voor mij dus
quote:GalaxyGuardian schreef op 29 december 2014 @ 10:18:

Ja de stofzuiger vind ik ook vrrreselijk... en dus de afzuigkap en een lekkende kraan of een repeterend iets. Ik ga dus nooit naar de mc Donalds omdat het daar constant piept in die keuken. Ja soms als katerontbijt door de Mc Drive maar thats it. Een verjaardag waar iedereen door elkaar lult kan ik niet tegen maar ik ga wel naar herrieconcerten zonder moeite. Maf eigenlijk.

Ik weet niet of ik HSP ben (heb?) maar ik herken alles wat je zegt.

Vroeger had je ook dat constante repeterende gepiep bij BurgerKing. Ben er wel eens weggegaan omdat ik er echt gestoord van werd.

Ik heb ook dat ik muziek beter trek als ík zelf het volume heb bepaald. Zodra een ander het volume bepaalt vind ik het vaak al snel veel te hard.
O, en ik hoor geluiden die een ander niet hoort. Van die héle hoge tonen.

Zo hebben we hier een constante hele hoge piep in de keuken die man niet hoort, maar ik wel (en ik vermoed dat de honden 'm dus ook horen). Volgens mij komt ie uit het gasfornuis, daar zit zo'n elektrisch wekkersysteempje in. Kan het helaas dus niet uitzetten, want dan werkt m'n oven ook niet meer.
quote:SuzanneSuus schreef op 28 december 2014 @ 22:29:

[...]

Op ned 3 eergisteren een indrukwekkende docu over alpinisten, himalayaisten dan, gezien.

Voor als je moed krijgt.

Les:niet doen

Mijn batterij was op

Maar, daar viel ik op het einde in. Hemel.... iets.

Gisteren was in de Reünie de groep van de expeditie die in 2008 de K2 opgingen.
Moggûh.
jij bent toch ook hsp, stortie
Ja, maar ik heb liever dat je zegt dat ik het héb dan dat ik het ben. Ik ben nl. nog veel meer.
altijd leuk, die gevoelige snaren
Ik stofzuig dan ook nooit
quote:Miss.Innuendo schreef op 29 december 2014 @ 10:24:

O, en ik hoor geluiden die een ander niet hoort. Van die héle hoge tonen.

Zo hebben we hier een constante hele hoge piep in de keuken die man niet hoort, maar ik wel (en ik vermoed dat de honden 'm dus ook horen). Volgens mij komt ie uit het gasfornuis, daar zit zo'n elektrisch wekkersysteempje in. Kan het helaas dus niet uitzetten, want dan werkt m'n oven ook niet meer.Oh die hoge tonen en hoge piepjes herken ik ook! Ik dacht dat ik de enige was die het hoorde omdat ik een vrouw ben en er verder alleen mannen in huis rondlopen. Iets met de frequentie van tonen die je kan horen. Zo lag ik in bed me helemaal op te naaien over een schrille hoge piep dag in dag uit en toen bleek het te stoppen nadat de buren van 2 huizen verderop weer van vakantie terug waren. Ik hoorde het weer een paar dagen later maar toen stopte het. Na paar dagen viel het kwartje dat het waarschijnlijk de wekker van ze was. En als de jongens schietspellen op de xbox doen gooi ik op een gegeven moment ook het geluid uit. Dat monotone tadadadada pafpafpafpafpaf tadadadadaa pafpafpiefpafpief kan ik dan ook niet meer aan.
En jullie zijn niet wijs met jullie 163.009 reacties alweer, ik lees niet terug.
ik geef je nog wel een samenvatting, storti
of wil je die nu al?
quote:fluim schreef op 29 december 2014 @ 10:34:

of wil je die nu al?Nee hoeft niet persé nu.
Samenvatting voor Stoor: napraten over een bepaald topic, geloofwaardigheid van elkaar (al dan niet in twijfel trekkend) en muziek. Oh en een ontbijt voor Co die vannacht haar laatste n8dienst heeft gedraaid!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven