Napraattopic 16

28-12-2014 15:36 3035 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

http://forum.viva.nl/foru ... c-op/list_messages/249598

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:MrsStanleyWalker schreef op 29 december 2014 @ 11:00:

[...]

Tuurlijk, gewoon "Sorry, we hadden het mis met onze aannames en we hadden jullie niet in twijfel mogen trekken." is veel te moeilijk om te zeggen. Je zou eens wat toegeven. "Nee, onze verklaring staat nog steeds als een huis."

Ik snap dat je nog boos bent, maar nou doe je net of íedereen jou en Conny niet geloofde.

Er waren er slechts een paar (volgens mij maar twee) die bleven doorhameren.
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
je begreep toch wel dat ik het eens met jou was, mrsW
quote:Miss.Innuendo schreef op 29 december 2014 @ 11:01:

[...]

Ik hou helemaal niet van zweverigheid (m'n zus is über, zeg maar, en mijn moeder was dat ook).

Maar ik zat zó mentaal vol de afgelopen tijd en benaderde alles negatief en als moeilijk.

Iemand tipte mij hierover. Ik weet nog niet of het iets voor me is, maar ik merk wel dat ik het nodig heb om anders tegen dingen aan te kijken, om anders met dingen om te gaan, want zoals ik dat nu deed was doodvermoeiend.

De rozijntjesoefening zegt me niets?Met het risico op nachtmerries (waarin ik weer achterna word gezeten door uit de kluiten gewassen en wraakzuchtige chinchilla's). Men neme een rozijntje en doet er 5 min. over om het te ervaren. Eerst neem je heel lang de tijd om de structuur met je vingers te voelen, dan in je mond en ook weer eerst de structuur ervaren en dan heeeeeeeel langzaam oppeuzelen, anders haal je de 5 min. niet om zo te leren stilstaan bij wat je proeft en ervaart. Zoiets. Een MF-er kan het vast beter uitleggen
2? pagina's lang werd er doorgehamerd.
quote:MrsStanleyWalker schreef op 29 december 2014 @ 11:00:

[...]

Tuurlijk, gewoon "Sorry, we hadden het mis met onze aannames en we hadden jullie niet in twijfel mogen trekken." is veel te moeilijk om te zeggen. Je zou eens wat toegeven. "Nee, onze verklaring staat nog steeds als een huis."Er werd toch niet gezegd dat jullie logen? Er werd getwijfeld aan de interpretatie van Bente. Jullie waren slechts de boodschappers, hoe kun je daar nou aan twijfelen?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:fluim schreef op 29 december 2014 @ 11:05:

je begreep toch wel dat ik het eens met jou was, mrsWTuurlijk Fluim.
You know how I know? Because I reeaally think so!
quote:MrsStanleyWalker schreef op 29 december 2014 @ 11:03:

[...]

We hebben toch gelijk. Wat staat er in het bantopic, nou?

En ik gooi niks meer olie op vuur dan jullie.

Oh gaat het om je gelijk halen?

Ik heb nergens gelezen dat wij zeker waren van onze aanname ik heb alleen gezien dat we vroegen of jullie het even wilden checken bij Bente of het niet perongeluk een misverstandje was. Pas op het allerlaatst werd die mail erbij gehaald. Toen had ik echt zo'n facepalm momentje van Pfff zeg dat dan gelijk! En waarvoor zouden we jullie op je woord MOETEN geloven als jullie zelf geen mail van Viva hebben gehad en alleen Bente in dit geval beschikte over de werkelijke info wat de waarheid was?
Ohhh even een vraag aan de mensen met kinderen of anderen die er verstand van hebben (een topic hiervoor openen is wellicht overdreven). Ik zoek een hele milde shampoo om mijn make-up borstels eens goed schoon te maken. De brush cleaner haalt de olieverf er niet vanaf. Wie o wie weet welke shampoo heel mild is?
Och ja, de rozijntjes oefening. Die is wel echt voor de beginners hoor. Ik doe dat nu met rijstkorrels. En volgende week mag ik eindelijk beginnen met de broodkruimel
Ketller, ik wil best positief zijn, maar ik ben nog aan het bijkomen van mijn dromen. In droom 2 werd ik overvallen en in mijn hartstreek gestoken. Ik zag het mes heen en weer bewegen en wist dat het er niet uit mocht. Alles kwam goed natuurlijk. Ik wil eigenlijk gewoon eens leuke en rustige dromen, in de trand van palmbomen, zeilboten en hangmatten...
maar galaxy, reageer is op snarfie. vond je dat normaal om zo even terug te komen
quote:StoraHuntur schreef op 29 december 2014 @ 11:08:

Och ja, de rozijntjes oefening. Die is wel echt voor de beginners hoor. Ik doe dat nu met rijstkorrels. En volgende week mag ik eindelijk beginnen met de broodkruimel

Uitdaging: probeer het eens met een sneeuwvlokje!
quote:GalaxyGuardian schreef op 29 december 2014 @ 11:07:

[...]

En waarvoor zouden we jullie op je woord MOETEN gelovenWaarom ons in twijfel trekken?
nou omdat bente vaker texten verkeerd intrepeteerd?

ik noem maar een zijweg haha
quote:MrsStanleyWalker schreef op 29 december 2014 @ 11:11:

[...]

Waarom ons in twijfel trekken?Ik heb mijn gedachtengang nu al tig keer in hele duidelijke taal uitgelegd. Als je mijn standpunt nog niet snapt dan laat ik het hierbij aangezien ik geen zin heb in een wederom oplaaiende zinloze discussie.
quote:fluim schreef op 29 december 2014 @ 11:11:

nou omdat bente vaker texten verkeerd intrepeteerd?

ik noem maar een zijweg hahaZou ik zomaar dingen klakkeloos aannemen en me voor schut zetten met informatie die niet klopt dan?
Fang, je moet scenario schrijver worden joh, met zulke dromen!
jij niet. maar zij denken van wel
quote:GalaxyGuardian schreef op 29 december 2014 @ 11:12:

[...]

Ik heb mijn gedachtengang nu al tig keer in hele duidelijke taal uitgelegd. Als je mijn standpunt nog niet snapt dan laat ik het hierbij aangezien ik geen zin heb in een wederom oplaaiende zinloze discussie.Ik snap dat je het zelf allemaal heel logisch vindt, ja. Ik ben het er niet mee eens. Klaar.
quote:Fangtasia schreef op 29 december 2014 @ 11:10:

Ketller, ik wil best positief zijn, maar ik ben nog aan het bijkomen van mijn dromen. In droom 2 werd ik overvallen en in mijn hartstreek gestoken. Ik zag het mes heen en weer bewegen en wist dat het er niet uit mocht. Alles kwam goed natuurlijk. Ik wil eigenlijk gewoon eens leuke en rustige dromen, in de trand van palmbomen, zeilboten en hangmatten...oeh bah! ik doe jou even pben
quote:Fangtasia schreef op 29 december 2014 @ 11:05:

[...]

Met het risico op nachtmerries (waarin ik weer achterna word gezeten door uit de kluiten gewassen en wraakzuchtige chinchilla's). Men neme een rozijntje en doet er 5 min. over om het te ervaren. Eerst neem je heel lang de tijd om de structuur met je vingers te voelen, dan in je mond en ook weer eerst de structuur ervaren en dan heeeeeeeel langzaam oppeuzelen, anders haal je de 5 min. niet om zo te leren stilstaan bij wat je proeft en ervaart. Zoiets. Een MF-er kan het vast beter uitleggen

Ben een boek aan het lezen van Ruby Wax, nog geen rozijntje tegen gekomen. Ook in een ander boek niet, maar dat was ook geen hardcore MF boek denk ik nu

Maar snap je aversie verder helemaal! Niet aan mij besteed zoiets.
Ja ik heb zoiets gezien ja Fluim maar toen stond k nog in meelees stand en ik dacht laat maar lullen. Zie post hierboven dat ik klaar ben met de hele discussie en weer gewoon gezellig wil forummen.
Kettler, mag ik ook in de tabel?
quote:Fangtasia schreef op 29 december 2014 @ 11:08:

Ohhh even een vraag aan de mensen met kinderen of anderen die er verstand van hebben (een topic hiervoor openen is wellicht overdreven). Ik zoek een hele milde shampoo om mijn make-up borstels eens goed schoon te maken. De brush cleaner haalt de olieverf er niet vanaf. Wie o wie weet welke shampoo heel mild is?Heb je een DEEN in je buurt? Die hebben eigen merk babyshampoo voor een euro de fles, heel mild.
quote:StoraHuntur schreef op 29 december 2014 @ 11:15:

Fang, je moet scenario schrijver worden joh, met zulke dromen!Of wat minder vaak True Blood kijken
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven