Napraattopic 16
zondag 28 december 2014 om 15:36
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
http://forum.viva.nl/foru ... c-op/list_messages/249598
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
http://forum.viva.nl/foru ... c-op/list_messages/249598
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
maandag 29 december 2014 om 13:38
maandag 29 december 2014 om 13:49
maandag 29 december 2014 om 14:00
quote:Istar_ schreef op 29 december 2014 @ 13:55:
Sterkte Doornroosje!
Ik hoef alleen nog maar even een rookworst te halen. De hutspot heeft mijn vader al gekookt. Hoe luxe is dat!Lekker hutspot! Wij eten vandaag spruitjesstamppot. Dat is de enige Hollandse kost die zoon eet op het moment. Rare vlegel, spruiten eten
Sterkte Doornroosje!
Ik hoef alleen nog maar even een rookworst te halen. De hutspot heeft mijn vader al gekookt. Hoe luxe is dat!Lekker hutspot! Wij eten vandaag spruitjesstamppot. Dat is de enige Hollandse kost die zoon eet op het moment. Rare vlegel, spruiten eten
maandag 29 december 2014 om 14:08
maandag 29 december 2014 om 14:09
maandag 29 december 2014 om 14:13
quote:doornroosje9 schreef op 29 december 2014 @ 14:09:
[...]
Spruiten vind ik ook lekker, maar rauw? Nooit geprobeerd eigenlijk.Ik ook niet . Maar zoon houdt erg van knagen. Ik had nog nooit van Rapley gehoord, maar als baby gaf ik hem al halfgare wortels te knagen omdat hij die gepureerde rommel niet bliefde.
[...]
Spruiten vind ik ook lekker, maar rauw? Nooit geprobeerd eigenlijk.Ik ook niet . Maar zoon houdt erg van knagen. Ik had nog nooit van Rapley gehoord, maar als baby gaf ik hem al halfgare wortels te knagen omdat hij die gepureerde rommel niet bliefde.
maandag 29 december 2014 om 14:16
quote:Lady-Voldemort schreef op 29 december 2014 @ 14:13:
[...]
Ik ook niet . Maar zoon houdt erg van knagen. Ik had nog nooit van Rapley gehoord, maar als baby gaf ik hem al halfgare wortels te knagen omdat hij die gepureerde rommel niet bliefde.Ik hou dus ook heel erg van knagen. Nooit aan gedacht om een spruit rauw te eten. Ga ik toch eens proberen, nu ben ik nieuwsgierig.
[...]
Ik ook niet . Maar zoon houdt erg van knagen. Ik had nog nooit van Rapley gehoord, maar als baby gaf ik hem al halfgare wortels te knagen omdat hij die gepureerde rommel niet bliefde.Ik hou dus ook heel erg van knagen. Nooit aan gedacht om een spruit rauw te eten. Ga ik toch eens proberen, nu ben ik nieuwsgierig.
Life is short. Eat dessert first.
maandag 29 december 2014 om 14:19
Ik vind het ook raar dat er bij sommige forummers wél staat waarom ze geband worden en bij andere niet.
Bv. bij Istar heeft een 24 uurs ban voor provocerende opmerkingen (in dit geval het bashen van spruitjes) en bij de volgende staat alleen 24 uurs ban.
Meld altijd het waarom of meld het niet, maar niet af en toe wel en dan weer niet. Dan krijg je júist gespeculeer.
Bv. bij Istar heeft een 24 uurs ban voor provocerende opmerkingen (in dit geval het bashen van spruitjes) en bij de volgende staat alleen 24 uurs ban.
Meld altijd het waarom of meld het niet, maar niet af en toe wel en dan weer niet. Dan krijg je júist gespeculeer.