Uitgerekend eind augustus 2015 !!

21-12-2014 22:10 1195 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoera: zwanger! En uitgerekend eind augustus 2015!

Schrijf hier mee over alles wat je bezig houdt. Helaas sluiten we in verband met de overzichtelijkheid de tabel, neemt niet weg dat iedereen welkom is om mee te lezen en te schrijven.

NaamLeeftijd#kindjeuitgerekendbijzonderhedenBlonde83311e kindje27 augustus Jongen kartonnendoos281e kindje28 augustus meisjeRose2010281e kindje27 augustus verrassingLiefhebber1977371e kindje28 augustus verrassing82roosje323e kindje14 augustus pudding123241e kindje30 augustus Jongen Teacup351e kindje19 augustus Jongen voorem_301e kindjeuitgerekend Jongenjolyne10261e kindje29 augustus Merel1981332e kindje29 augustus meisjeMel.nl281e kindje26 augustus Meisje MamavanDenM363e kindje21 augustus meisjeWaterspin302e kindje22 augustus Meisje Mmaas 27 1e kindje 10 augustus Verrassing Mtiks251e kindje24 augustus meisje
quote:82roosje schreef op 28 december 2014 @ 15:29:

@angela jou lichaam geeft het wel aan als het niet gaat. Zelf ben ik wel even gestopt met body combat heb er gewoon geen energie voor. Fitness nog wel. Heb wel op internet gelezen rechte buikspier oefeningen te vermijden.

Wat vervelend dat je je zo voelt! Hopelijk komt die switch na het 1e trimester en krijg je snel je energie terug.

Dus denk je dat je de kans op een mk niet vergroot als je blijft sporten? Daar ging het me meer om eigenlijk. Van die rechte buikspieren: moet ik die al vermijden in het 1e trimester? Het embryootje is nog zo klein en de baarmoeder idem dito. De buikspieren worden hier nu toch nog nauwelijks beïnvloed? Wat is de reden dat de rechte buikspieren even niet getraind mogen worden?
quote:Pudding123 schreef op 28 december 2014 @ 16:48:

[...]

Jaloezie? Ik? Nee.. Misschien mijn reactie nog een keer beter lezen anders gewoon niks zeggenRustig maar, ik doelde op je schoonmoeder.
@angela ik hoop ook dat ik na het eerste trimester mijn energie weer terug heb. Wanneer je naar de onderstaande website gaat vind je de informatie over het sporten tijdens de zwangerschap.

http://www.predictor.nl/z ... g-ik-wel-en-niet/sporten/
Dank voor het toevoegen aan de tabel. Leuk al zoveel medeschrijfsters. Toen ik in verwachting was van onze dochter, schreef ik ook mee met een groepje op het Viva forum. Nog steeds hebben we contact via Facebook. Erg leuk!

Over kwaaltjes: Rare dromen: check. Moe: check. Verder geen kwalen: check. :-)

Morgen een echo. Spannend!
quote:Waterspin schreef op 28 december 2014 @ 22:26:

Dank voor het toevoegen aan de tabel. Leuk al zoveel medeschrijfsters. Toen ik in verwachting was van onze dochter, schreef ik ook mee met een groepje op het Viva forum. Nog steeds hebben we contact via Facebook. Erg leuk!

Over kwaaltjes: Rare dromen: check. Moe: check. Verder geen kwalen: check. :-)

Morgen een echo. Spannend!

morgen al? Dat is vrij snel! Je bent dan net 7 weken toch?

lijkt me enorm spannend!! Ik heb hem pas 27 januari maar ben nu al best zenuwachtig haha!
Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
quote:Pudding123 schreef op 28 december 2014 @ 23:02:

[...]

morgen al? Dat is vrij snel! Je bent dan net 7 weken toch?

lijkt me enorm spannend!! Ik heb hem pas 27 januari maar ben nu al best zenuwachtig haha!

Ja, morgen al. Ivm een eerdere buitenbaarmoederlijke zwangerschap. Met 1 eileider minder, moet je er net iets zuiniger op zijn want als die er ook uit moet...

27 januari duurt nog wel erg lang!
Ik moet nog bellen voor een afspraak maar sta er een stuk relaxter in dan bij de eerste. Het voelt goed dus dat komt wel, haha. Wel gisteren zelf mijn suiker getest ivm zwangerschapsuiker en dat was gelukkig nog goed.
Net erg geschrokken. Een klein beetje bloed gezien. Weet dat dit nog niets hoeft te betekenen. Maar de schrik zit er nu wel goed in.
Heb je verder ergens last van, roosje? Ik zou me niet teveel zorgen maken. Makkelijker gezegd dan gedaan natuurlijk. Maar het kan van alles zijn. Succes in ieder geval.
quote:Merel1981 schreef op 29 december 2014 @ 09:09:

Ik moet nog bellen voor een afspraak maar sta er een stuk relaxter in dan bij de eerste. Het voelt goed dus dat komt wel, haha. Wel gisteren zelf mijn suiker getest ivm zwangerschapsuiker en dat was gelukkig nog goed.Herkenbaar hoor. Nummer 1 heeft aandacht nodig die ik voorheen aan buikbaby kon besteden.
Dat is schrikken! Geen pijn?
Nee, verder nog nergens last van maar toch gelijk ongerust. Hoop ook dat het verder niet doorzet en het gewoon een kleine bloeding is. Morgen voor een intake gesprek met de vk. Hopelijk is het bloeden dan al gestopt en anders hoop ik dat we een afspraak kunnen maken voor een echo.
@pudding, hè wat vervelend voor jullie. Hopelijk verandert dit snel. Misschien moest het nieuws nog landen?

Ik heb tot nu toe geen last gehad van misselijkheid maar.. m'n ontbijt ligt nu niet helemaal lekker in de maag zegmaar😑

De trap afrennen (zonder bh) is bizar! (Ik voel m'n borsten bewegen😲; nooit gevoeld met cupA)

Verder tel ik af tot 6 jan: eerste gesprek verloskundige (echo pas 19e)..

Hoe gaat het met jullie?

Liefs, Rose
Hier ook (oud) bloedverlies sinds 2e kerstdag.. VK gebeld.. Mag morgen komen voor een echo. Sasja.. Succes bij je echo!
Succes dobbie90 en 82roosje. Laten jullie even weten hoe het is gegaan?

Snap dat jullie je zorgen maken, zou ik ook hebben!!
We hebben vandaag een hartje gezien.
quote:Waterspin schreef op 29 december 2014 @ 17:02:

We hebben vandaag een hartje gezien. Echt ahh! Dus is allemaal goed gegaan??
Ben vandaag ontzettend moe.. niet vooruit te branden!
quote:Pudding123 schreef op 29 december 2014 @ 17:50:

[...]

Echt ahh! Dus is allemaal goed gegaan??Ja! Alles zit op de juiste plek. Over een week of 4 een termijn echo. We zijn blij.
Ja! Alles zit op de juiste plek. Over een week of 4 een termijn echo. We zijn blij. :)[/quote]

Super
Hè meiden, weer ff een berichtje.

@roosje, wat zal jij geschrokken zijn zeg. Had helaas een soortgelijk schrikmomentje 3e kerstdag. Zag met afvegen wat bruinig / oud bloed. Gelukkig bij een keer gebleven, maar wat je zegt: de schrik zit er dan behoorlijk in. Zeker met mijn miskraam nog zo vers in t geheugen. Hoe was je intake bij de VK?

@waterspin; wat ontzettend fijn dat de beeb op de goede plek zit en dat jullie een hartje hebben gezien. Zal wanneer ik thuis ben eens kijken of ik daar wat leuks mee kan doen met de tabel.

Afgezien van wat standaard klachtjes (ik mag echt niet klagen) heb ik ook redelijk laat van kortademigheid. Zijn er meer dames die dit opgevallen is?

Fijne dag!
Even een update. Bloedverlies is gestopt . Volgens de vk is er waarschijnlijk een bloedvat gesprongen aangezien het niet verder doorgezet heeft. me gelukkig ook zwanger. We moeten dus mog even wachten voordat er een echo gemaakt wordt. Advies van de vk is met 11 weken dit omdat we de combinatie test niet laten doen. 11 weken duurt me te lang. Dus we gaan een afspraak maken voor een echo rond de 9 a 10 weken.
Hoii, even weer een update van hier:) best wel last van klachtjes, erg zere en grote borsten, misselijk af en toe, extreem moe en humeurig:) inmiddels een afspraak voor een echo op 6 jan dit zo vroeg omdat vriend 7 jan voor 3 weken weg moet. En dan 3 feb intake en termijn echo bij de vk:)

Gister avond wel een paar druppen bloedverlies ma nu niks meer... Toch wel erg spannend allemaal....
Dames, hoe snel gaan je maten eigenlijk toenemen? Ik moet 2 jan een aangesloten jurk op maat laten maken voor een belangrijk event. Dan ben ik ong 6 weken zwanger. 22 januari draag ik hem, dan ben ik 9 weken zwanger. Hoe groot is de kans dat ik er dan uit ga knappen Door bv vocht vasthouden of gegroeide borsten? Als die kans groot is moet ik het even misschien afzeggen, maar liever niet omdat het voor inkomsten zorgt.
Hier nog steeds oud bloed verlies.. Net een echo gehad.. Er was een vruchtzakje dat leeg was maar ongeveer even groot was als een zwangerschap van 5 weken.. De echoscopiste gaf aan dat ik dus waarschijnlijk pas 5 weken zwanger ben ( had ook pas 1,5 week na mn Nod een positieve test) over 2 weken weer een echo.. De echoscopiste was positief ,Het schijnt normaal te zijn dat je na 5 weken nog niks ziet. Hopen op t beste dan maar..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven