Napraattopic 16
zondag 28 december 2014 om 15:36
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
http://forum.viva.nl/foru ... c-op/list_messages/249598
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
http://forum.viva.nl/foru ... c-op/list_messages/249598
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
maandag 29 december 2014 om 15:11
maandag 29 december 2014 om 15:12
maandag 29 december 2014 om 15:12
Nav die laatste post van de CM: stel dat iemand vragen stelt over zaken waarover De Afspraken zijn gemaakt. Bente ontwijkt/negeert dat, de goegemeente wordt daar weer narrig over (eenrichtingsverkeer ) en dan begint het hele riedeltje weer van voren af aan.
Ik denk dat het kansloos is op deze manier.
Ik denk dat het kansloos is op deze manier.
maandag 29 december 2014 om 15:13
quote:MrsStanleyWalker schreef op 29 december 2014 @ 10:54:
[...]
Wijvengezeik was het, niks anders.
What else is new?
Ik geloofde jullie wel hoor, zeker. Maar het boeide me niet genoeg om in de discussie mee te gaan. Laat alles wat over B gaat van me af glijden.
Maar er waren er maar een paar toch die bleven zemelen over wel/geen ban?
[...]
Wijvengezeik was het, niks anders.
What else is new?
Ik geloofde jullie wel hoor, zeker. Maar het boeide me niet genoeg om in de discussie mee te gaan. Laat alles wat over B gaat van me af glijden.
Maar er waren er maar een paar toch die bleven zemelen over wel/geen ban?
maandag 29 december 2014 om 15:16
quote:yasmijn schreef op 29 december 2014 @ 15:12:
Nav die laatste post van de CM: stel dat iemand vragen stelt over zaken waarover De Afspraken zijn gemaakt. Bente ontwijkt/negeert dat, de goegemeente wordt daar weer narrig over (eenrichtingsverkeer ) en dan begint het hele riedeltje weer van voren af aan.
Ik denk dat het kansloos is op deze manier.Ik snap dat hele forummen met afspraken niet, het maakt het alleen maar ingewikkeld.
Ik denk dat het kansloos is op deze manier.Ik snap dat hele forummen met afspraken niet, het maakt het alleen maar ingewikkeld.
maandag 29 december 2014 om 15:16
quote:Istar_ schreef op 29 december 2014 @ 15:12:
[...]
Oja nu we het er toch over hebben, Stoor, ik kan de Santé niet aan jou sturen, ik moest er iemand mee omkopen iemand anders wilde hem heel graag hebben.
Fijn nieuws zo, in de feestperiode.
Ik keek er heel, heel erg naar uit. Had speciaal vrij genomen.
Ik hoop dat die andere persoon het waard is. Istar.
[...]
Oja nu we het er toch over hebben, Stoor, ik kan de Santé niet aan jou sturen, ik moest er iemand mee omkopen iemand anders wilde hem heel graag hebben.
maandag 29 december 2014 om 15:17
Hoi allemaal.
Net even bijgelezen, viel mee de meeste pagina's gingen over hetzelfde onderwerp dus kon je overslaan.
Stoor, wil je niet meer van die vieze dingen plakken en zeggen. Ik moet nog boodschappen doen. Wilde lekker hutspot maken, maar denk nu steeds aan rotte haai
Mrs.SW, Istar
Gate gefeliciteerd met je verloving!
Net even bijgelezen, viel mee de meeste pagina's gingen over hetzelfde onderwerp dus kon je overslaan.
Stoor, wil je niet meer van die vieze dingen plakken en zeggen. Ik moet nog boodschappen doen. Wilde lekker hutspot maken, maar denk nu steeds aan rotte haai
Mrs.SW, Istar
Gate gefeliciteerd met je verloving!
maandag 29 december 2014 om 15:20
quote:StoraHuntur schreef op 29 december 2014 @ 15:16:
[...]
Ach jeetje, hecht je er zoveel waarde aan?
Dan draai ik die afspraken wel terug en zal mijn ban als een volwassen vrouw dragen.
[...]
Ach jeetje, hecht je er zoveel waarde aan?
Dan draai ik die afspraken wel terug en zal mijn ban als een volwassen vrouw dragen.
maandag 29 december 2014 om 15:23
quote:Steinbeck schreef op 29 december 2014 @ 13:10:
[...]
Op zich heb ik wel opties hoor. Maar ik wil graag naar het centrum en dat is hier lastig. Particulier is niet te betalen als je iets fatsoenlijks wil helaas.
En ik ben ook wel verwend, de flat waar ik nu woon is heel ruim en ik heb vrij uitzicht op een parkje met mooie bomen. Dat speelt denk ik ook wel mee.Kun je niet kopen?
[...]
Op zich heb ik wel opties hoor. Maar ik wil graag naar het centrum en dat is hier lastig. Particulier is niet te betalen als je iets fatsoenlijks wil helaas.
En ik ben ook wel verwend, de flat waar ik nu woon is heel ruim en ik heb vrij uitzicht op een parkje met mooie bomen. Dat speelt denk ik ook wel mee.Kun je niet kopen?
maandag 29 december 2014 om 15:28
quote:yasmijn schreef op 29 december 2014 @ 15:12:
Ik denk dat het kansloos is op deze manier.De goegemeente zelf maakt dat het kansloos is, niet Bente. Dat riedeltje begint niet van vooraf aan als normale, schijnbaar gezonde mensen zich eens ook zo gaan gedragen. Maar nee, meteen als het topic terug is begint het wéér van vooraf aan.
Ik denk dat het kansloos is op deze manier.De goegemeente zelf maakt dat het kansloos is, niet Bente. Dat riedeltje begint niet van vooraf aan als normale, schijnbaar gezonde mensen zich eens ook zo gaan gedragen. Maar nee, meteen als het topic terug is begint het wéér van vooraf aan.
You know how I know? Because I reeaally think so!
maandag 29 december 2014 om 15:33
maandag 29 december 2014 om 15:39