Centraal Moderatortopic I|

07-11-2014 17:25 3054 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

In dit topic kun je terecht met je verzoekjes voor de moderators.

Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de rechterbovenkant van een topic, of Rechtsonder een posting.

Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl

Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.

Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.

Handig om te weten:

Hier zijn onze algemene voorwaarden en de huisregels van het Viva forum terug te vinden.

Hier zijn de mededelingen van het Viva forum terug te vinden.

Hier is het reactie/bugstopic deel 2 terug te vinden.

Hier kun je de beleidsmededelingen terugvinden.

Hier kan je de `plaatjesplak-functie` aanvragen.

Hier kan je hoofdletters aanvragen.

Hier is het vorige deel van het CM topic te vinden.

Hier vind je de terugkoppeling van de feedbackpop-up

Hier vind je het bantopic

Hier vind je de mogelijkheid om napraten over beleid, bans etc zodat dit topic gebruikt kan worden voor vragen etc.

Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.

*update 11-3-2014: Mochten er problemen zijn met banners, dan willen we je graag vriendelijk verzoeken om even een mailtje te sturen naar forum@viva.nl, zodat we hier zo adequaat mogelijk op kunnen reageren en het forummen voor iedereen even prettig kan verlopen.

Met vriendelijke groet,

Moderators Viva forum
@ Community Manager, dankjewel voor de extra uitleg. Hopelijk snap je waar de verwarring ontstaat als de een wel in ban topic genoemd wordt en de ander niet. Vervolgens doken er mensen op napraat op die aangaven dat TO geband was zonder dat hier wat erover terug te vinden was. Een simpel "PietjeMarietje heeft een 24-uurs ban ter beoordeling van haar topic" volstaat en voorkomt ook dat mensen er over door blijven zagen terwijl PietjeMarietje niks kan zeggen wegens eerder genoemde ban. I rest my case. Werkze!
Over loepen een vraag:

Ik heb wel eens dat ik iets te loslippig ben ( ja dom eigen verantwoordelijkheid enz) en dat ik dat herstel door te wissen. Dan kunnen slechtwillenden niet meer allemaal kleine informatiesnippers aan elkaar puzzelen en daarmee uitvogelen wie de geweldige ik is.

Maar bij gesloten topics kan ik mezelf niet meer wissen. Was dat altijd al zo?
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 29-12-2014 15:21
Reden: offtopic
% gewijzigd
[....]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 29-12-2014 15:21
% gewijzigd
[....]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 29-12-2014 15:23
% gewijzigd
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 29-12-2014 15:22
% gewijzigd
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 29-12-2014 15:20
% gewijzigd
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 29-12-2014 15:19
% gewijzigd
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 29-12-2014 15:23
% gewijzigd
quote:ModeratorViva schreef op 29 december 2014 @ 14:02:

Beste forummers,

Zouden jullie concrete voorbeelden over 'openbare' / te loepen profielen van geanonimiseerde forummers willen mailen naar forum@viva.nl? Dan kunnen wij er naar kijken.

Het is aangepast zie ik, fijn.
Je bent zelf een theepot
quote:SuzanneSuus schreef op 29 december 2014 @ 15:10:

[...]

Het is aangepast zie ik, fijn.

Bedankt voor de melding. Graag gedaan!

Met vriendelijke groeten,

Moderator Viva forum

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Beste Forummers,

N.a.v. wat vragen over het terugvinden van postings van geanonimiseerde zullen wij de aanvragen van het anonimiseren op het het CM na behandeling verwijderen. Ondanks dat zullen postings altijd met veel zoekwerk nog terug te vinden zijn via Google, helaas kunnen wij dat niet voorkomen. De risico`s van postings en topics openen is dat het altijd bij Google staat opgeslagen. Wel willen wij binnenkort nog even een toelichting daaromtrent zetten in de huisregels zodat alle (nieuwe) forummers daar ook van op de hoogte zijn.

De profiel pagina`s van anonieme account zijn niet toegankelijk vanuit het forum. Mochten jullie toch iets opmerken dat er bij sommige profielen wel toegang tot is, zouden wij jullie willen verzoeken om ons te mailen naar forum@viva.nl, dan zullen we het direct mailen naar de TD om het uit te zoeken.

met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum

quote:ModeratorViva schreef op 29 december 2014 @ 15:52:

Beste Forummers,

N.a.v. wat vragen over het terugvinden van postings van geanonimiseerde zullen wij de aanvragen van het anonimiseren op het het CM na behandeling verwijderen. Ondanks dat zullen postings altijd met veel zoekwerk nog terug te vinden zijn via Google, helaas kunnen wij dat niet voorkomen. De risico`s van postings en topics openen is dat het altijd bij Google staat opgeslagen. Wel willen wij binnenkort nog even een toelichting daaromtrent zetten in de huisregels zodat alle (nieuwe) forummers daar ook van op de hoogte zijn.

De profiel pagina`s van anonieme account zijn niet toegankelijk vanuit het forum. Mochten jullie toch iets opmerken dat er bij sommige profielen wel toegang tot is, zouden wij jullie willen verzoeken om ons te mailen naar forum@viva.nl, dan zullen we het direct mailen naar de TD om het uit te zoeken.

met vriendelijke groet,

Moderator Viva forumOok kan je nu niet meer loepen als je niet ingelogd bent, dus dat is ook weer geregeld. Top!
Bieb2.0 in "Gierige acties deel III"

Mag hier een slotje op? Ik heb zojuist deel IV geopend.
quote:Bieb2.0 schreef op 29 december 2014 @ 16:58:

Bieb2.0 in "Gierige acties deel III"

Mag hier een slotje op? Ik heb zojuist deel IV geopend.

Gedaan, veel plezier in het nieuwe deel.

Moderator Viva forum

quote:ModeratorViva schreef op 29 december 2014 @ 16:59:

[...]

Gedaan, veel plezier in het nieuwe deel.

Moderator Viva forum

Het nieuwe deeltje schreeuwt om gierige acties omdat het in hoofdletters staat.

Misschien nog even aanpassen?
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
quote:Miss.Innuendo schreef op 29 december 2014 @ 17:17:

[...]

Het nieuwe deeltje schreeuwt om gierige acties omdat het in hoofdletters staat.

Misschien nog even aanpassen? Nee hoor, deel 1,2 en 3 waren ook zo. Lekker zo laten.

Ik heb heel lui gekopieerd en geplakt. Inderdaad niet op de schreeuwletters gelet.

Lieve Mod wil je nog ontcapslocken?
quote:Bieb2.0 schreef op 29 december 2014 @ 17:35:

[...]

Nee hoor, deel 1,2 en 3 waren ook zo. Lekker zo laten.

Ik heb heel lui gekopieerd en geplakt. Inderdaad niet op de schreeuwletters gelet.

Lieve Mod wil je nog ontcapslocken?

De titel is aangepast

Met vriendelijke groet,

JuniorModeratorViva
Thanks!
quote:CommunityManagerViva schreef op 29 december 2014 @ 14:22:

Beste forummers,

Er zijn afspraken gemaakt met Bente over de onderwerpen waar zij het niet over mag hebben. Er is dus geen sprake van dat iemand anders een ban krijgt wanneer hij of zij daar over begint.

Dat er een discussie gevoerd wordt over het wel of niet toestaan van haar topic is prima, alleen niet op haar topic of op dit topic. Daar is nou juist het napraattopic voor‏.

Verder was de reden van de ban van gisteren om mij de kans te geven e.e.a. te beoordelen.

met vriendelijke groet,

Community Manager VivaBezte CM, mag deze verduidelijking ook in het topic zelf kimen te staan, liefst ook (gelinkt) in de openingspost? Dat zou veel onduidelijkheid schelen. Bij voorbaat dank.
P.S. Ik ben niet dyslectisch en ook niet dronken maar blijkbaar te dikke vingers voor een tablet.
quote:korenwolf schreef op 29 december 2014 @ 20:39:

[...]

Bezte CM, mag deze verduidelijking ook in het topic zelf kimen te staan, liefst ook (gelinkt) in de openingspost? Dat zou veel onduidelijkheid schelen. Bij voorbaat dank.Hadden we al gevraagd hierboven ergens. Heeft CM ook op geantwoord. Lees maar even terug. Denk niet dat het gaat gebeuren.
Het topic 'omgangsregeling hond' is verwijderd ivm dubbel geopend.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva Forum

Mogen er nieuwe/andere smilies komen? En dus voorgesteld worden?
quote:yasmijn schreef op 29 december 2014 @ 20:47:

[...]

Hadden we al gevraagd hierboven ergens. Heeft CM ook op geantwoord. Lees maar even terug. Denk niet dat het gaat gebeuren.

Heb de vraag wel teruggevonden, maar het antwoord niet. Wat was het?

Aanvulling: ook loepen op de CM levert geen antwoord. Weet je zeker dat de vraag al beantwoord was en zo ja, door wie? Wordt nu wel erg een speurtocht, om gewoon de regels te kunnen snappen...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven