Napraattopic 16

28-12-2014 15:36 3035 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

http://forum.viva.nl/foru ... c-op/list_messages/249598

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:GalaxyGuardian schreef op 29 december 2014 @ 15:08:

Ja echt wel! Ik wil nog minimaal 2 kledingmaten afvallen voor ik trouw dus Ach, we kunnen vast wel dagelijks plaatjes van vieze gerechten hier plaatsen hoor.
Gelukkig zijn is het vermogen hebben tevreden te zijn.
quote:Amaqanda schreef op 29 december 2014 @ 15:05:

[...]

Vertel. Anders anders ga ik nadenken en invullen

Ik mag er niets over zeggen.

Oja nu we het er toch over hebben, Stoor, ik kan de Santé niet aan jou sturen, ik moest er iemand mee omkopen iemand anders wilde hem heel graag hebben.
Nav die laatste post van de CM: stel dat iemand vragen stelt over zaken waarover De Afspraken zijn gemaakt. Bente ontwijkt/negeert dat, de goegemeente wordt daar weer narrig over (eenrichtingsverkeer ) en dan begint het hele riedeltje weer van voren af aan.

Ik denk dat het kansloos is op deze manier.
quote:MrsStanleyWalker schreef op 29 december 2014 @ 10:54:

[...]

Wijvengezeik was het, niks anders.

What else is new?

Ik geloofde jullie wel hoor, zeker. Maar het boeide me niet genoeg om in de discussie mee te gaan. Laat alles wat over B gaat van me af glijden.

Maar er waren er maar een paar toch die bleven zemelen over wel/geen ban?
Mss kan Bente dan gewoon schrijven 'hier mag ik niet op ingaan'? Zoiets?
Life is short. Eat dessert first.
quote:yasmijn schreef op 29 december 2014 @ 15:12:

Nav die laatste post van de CM: stel dat iemand vragen stelt over zaken waarover De Afspraken zijn gemaakt. Bente ontwijkt/negeert dat, de goegemeente wordt daar weer narrig over (eenrichtingsverkeer ) en dan begint het hele riedeltje weer van voren af aan.

Ik denk dat het kansloos is op deze manier.Ik snap dat hele forummen met afspraken niet, het maakt het alleen maar ingewikkeld.
quote:Istar_ schreef op 29 december 2014 @ 15:12:

[...]

Oja nu we het er toch over hebben, Stoor, ik kan de Santé niet aan jou sturen, ik moest er iemand mee omkopen iemand anders wilde hem heel graag hebben.

Fijn nieuws zo, in de feestperiode.

Ik keek er heel, heel erg naar uit. Had speciaal vrij genomen.

Ik hoop dat die andere persoon het waard is. Istar.
Hoi allemaal.

Net even bijgelezen, viel mee de meeste pagina's gingen over hetzelfde onderwerp dus kon je overslaan.

Stoor, wil je niet meer van die vieze dingen plakken en zeggen. Ik moet nog boodschappen doen. Wilde lekker hutspot maken, maar denk nu steeds aan rotte haai

Mrs.SW, Istar

Gate gefeliciteerd met je verloving!
quote:doornroosje9 schreef op 29 december 2014 @ 15:13:

Mss kan Bente dan gewoon schrijven 'hier mag ik niet op ingaan'? Zoiets?Hopelijk dan.
Duizendblommigjes! Wat is er met je lieflijke ava gebeurd??
Heb je iemand in Nederland die je af en toe een lekker Hollands voedselpakket opstuurt, Stora?
quote:StoraHuntur schreef op 29 december 2014 @ 15:16:

[...]

Fijn nieuws zo, in de feestperiode.

Ik keek er heel, heel erg naar uit. Had speciaal vrij genomen.

Ik hoop dat die andere persoon het waard is. Istar.

Ach jeetje, hecht je er zoveel waarde aan?

Dan draai ik die afspraken wel terug en zal mijn ban als een volwassen vrouw dragen.
quote:StoraHuntur schreef op 29 december 2014 @ 15:19:

Duizendblommigjes! Wat is er met je lieflijke ava gebeurd??Dat vraag ik me ook af!
quote:ketller schreef op 29 december 2014 @ 13:03:

Tabel? Iemand?Is er nog plaats?
Ik vond het tijd om Fluimpjes muts terug te geven en de kerstballenactie weer in te pakken.

En toen kon ik mijn oude ik niet meer vinden

Maar ik zoek!
quote:Steinbeck schreef op 29 december 2014 @ 13:10:

[...]

Op zich heb ik wel opties hoor. Maar ik wil graag naar het centrum en dat is hier lastig. Particulier is niet te betalen als je iets fatsoenlijks wil helaas.

En ik ben ook wel verwend, de flat waar ik nu woon is heel ruim en ik heb vrij uitzicht op een parkje met mooie bomen. Dat speelt denk ik ook wel mee.Kun je niet kopen?
Ja, Elfje, gelukkig wel! Ik krijg ook regelmatig bezoek en die nemen ook altijd allerlei lekkers mee. Daar heb ik duidelijke afspraken over gemaakt
Ik heb nog een positiefje voor in de tabel! Ik had allemaal blije mensen aan de telefoon, omdat ik gordelroos heb. Nou, daar doe je het toch gewoon voor!
Oh laat maar. Geen vast contract zie ik. Nah
quote:yasmijn schreef op 29 december 2014 @ 15:12:

Ik denk dat het kansloos is op deze manier.De goegemeente zelf maakt dat het kansloos is, niet Bente. Dat riedeltje begint niet van vooraf aan als normale, schijnbaar gezonde mensen zich eens ook zo gaan gedragen. Maar nee, meteen als het topic terug is begint het wéér van vooraf aan.
You know how I know? Because I reeaally think so!
Ik lig hier helemaal dubbel. Zoon heeft een bakje met stukjes mango en dat moet met een vork gegeten worden, de stukjes zijn alleen zo zacht dat hij niet goed kan prikken. Kwaad dat hij is Ik ben benieuwd hoe lang het duurt voordat het bakje op de grond ligt.
Ama Leuk hè peuters!
quote:Istar_ schreef op 29 december 2014 @ 15:34:

Ama Leuk hè peuters!Hij is 18 hoor.
quote:StoraHuntur schreef op 29 december 2014 @ 15:36:

[...]

Hij is 18 hoor.

Zijn geweldige oplossing: met je hand het stukje op de vork schuiven en dan opeten.

Ik kreeg nog wel een snauw toen ik zei dat hij ook met zijn handen kon eten.

Ik vind het echt heerlijk, die koppige peuterpubertijd.
quote:StoraHuntur schreef op 29 december 2014 @ 15:36:

[...]

Hij is 18 hoor.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven