Napraattopic 16
zondag 28 december 2014 om 15:36
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
http://forum.viva.nl/foru ... c-op/list_messages/249598
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
http://forum.viva.nl/foru ... c-op/list_messages/249598
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
maandag 29 december 2014 om 19:03
Hier al ruzie gehad met een overbuurman. Die mafklapper steekt zwaar vuurwerk af. Ik onder de tafel, 6 katten in de gordijnen, man vliegt naar buiten en roept: nog 1 keer en ik bel de politie. Dat vond die man maar kinderachtig want "de kinderen kunnen niet wachten tot woensdag". 
Rot op gek, voed ze op. Ze hebben maar te wachten.
Nog 1 keer en ik bel echt de politie.
Nog 1 keer en ik bel echt de politie.
maandag 29 december 2014 om 19:07
quote:yasmijn schreef op 29 december 2014 @ 19:03:
Hier al ruzie gehad met een overbuurman. Die mafklapper steekt zwaar vuurwerk af. Ik onder de tafel, 6 katten in de gordijnen, man vliegt naar buiten en roept: nog 1 keer en ik bel de politie. Dat vond die man maar kinderachtig want "de kinderen kunnen niet wachten tot woensdag".
Nog 1 keer en ik bel echt de politie.Wat een ontzettend kul-argument. Alleen daarom al zou ik lekker de politie bellen. Eikel.
Nog 1 keer en ik bel echt de politie.Wat een ontzettend kul-argument. Alleen daarom al zou ik lekker de politie bellen. Eikel.
maandag 29 december 2014 om 19:07