one-liners geboortekaartje

maandag 28 juli 2008 om 19:48
Hallo,
Ik ben 32 weken zwanger en wil toch wel graag het geboortekaartje af hebben...
Maar wij willen geen gedichtje of stukje tekst, maar gewoon 1 pakkende zin.
Bij onze eerste dochter hadden wij:"supertrots zijn wij op jou". We vinden/vonden het ook ook leuk om die regel aan het kindje te richten.
Wij hebben ook niets met zinnen als:"huppakee, daar is nummer 2,"ofzo...
Wie heeft er nog een mooie one-liner?
Ik ben 32 weken zwanger en wil toch wel graag het geboortekaartje af hebben...
Maar wij willen geen gedichtje of stukje tekst, maar gewoon 1 pakkende zin.
Bij onze eerste dochter hadden wij:"supertrots zijn wij op jou". We vinden/vonden het ook ook leuk om die regel aan het kindje te richten.
Wij hebben ook niets met zinnen als:"huppakee, daar is nummer 2,"ofzo...
Wie heeft er nog een mooie one-liner?

dinsdag 29 juli 2008 om 22:03
quote:cherrytomaatje schreef op 29 juli 2008 @ 15:29:
[...]
Hoera! Ik ben op mijn verjaardag geboren. Wil je teentjes tellen, eerst even bellen, ook zoiets.
Wij hadden gewoon: er is een lief meisje geboren.
Bij de volgende wordt het in geval van jongen: Er is een lief jongetje geboren. En in geval van meisje: Er is weer (of nog) een lief meisje geboren.
[...]
Hoera! Ik ben op mijn verjaardag geboren. Wil je teentjes tellen, eerst even bellen, ook zoiets.
Wij hadden gewoon: er is een lief meisje geboren.
Bij de volgende wordt het in geval van jongen: Er is een lief jongetje geboren. En in geval van meisje: Er is weer (of nog) een lief meisje geboren.

woensdag 30 juli 2008 om 14:24
Okay, we zijn er uit.
Bij de eerste was het:
supertrots zijn wij op jou....
en nu wordt het:
dolblij zijn wij met jou...
Haha, het lijkt nu zo simpel he?! Maar wij wilde de tekst aan het kindje richten, en het mocht natuurlijk niet onderdoen aan de tekst voor de eerste! Het kaartje hebben we ook in dezelfde stijl en nu de tekst ook. Ik ga morgen naar de drukker voor een proefje!
Bedankt allemaal!
Bij de eerste was het:
supertrots zijn wij op jou....
en nu wordt het:
dolblij zijn wij met jou...
Haha, het lijkt nu zo simpel he?! Maar wij wilde de tekst aan het kindje richten, en het mocht natuurlijk niet onderdoen aan de tekst voor de eerste! Het kaartje hebben we ook in dezelfde stijl en nu de tekst ook. Ik ga morgen naar de drukker voor een proefje!
Bedankt allemaal!