Phoebes-singles-ouwejaarskroeg

31-12-2014 09:49 434 berichten
Champagne koud? Oliebollen al in het vet?

Goede voornemens al op een rijtje?

M.a.w: zijn we er klaar voor?

Heeft iedereen hippe feestjes (behalve ik ,

had afgesproken maar vriendin heeft afgezegd, leuk..)

of kruipen er meer lekker op de bank met Joep of Guido?

Voor de niet-nachtbrakers: wedstrijdje doen wie wakker blijft tot

twaalf uur ?

Benieuwd wat jullie allemaal gaan doen. Fijne dag allemaal!
Alle reacties Link kopieren
Ik ben ook aanwezig (voor zolang het duurt ) ik had plannen maar ben afgezegd omdat hij een beter exemplaar heeft gevonden om O&N mee te vieren. Dus nu alleen thuis op de bank! Guido staat aan en lekker vroeg mijn bed in.
quote:MevrouwJack schreef op 31 december 2014 @ 20:38:

Ik heb nog een heleboel hapjes, voor mezelf gemaakt en nu heb ik geen trek, lekker handig Haha, same here. Al een week op verheugd en nu...bleeh
Mick87 Go for it !

Phoebe, ja ik wil dat ook...snif

Lady A fuck him...

Allemaal een chill avondje
Come fly with me on a jetplane
quote:pino4 schreef op 31 december 2014 @ 20:49:

"Drink een drankje op je broer en scheld ook even flink op hem, dat mag je :hug:"

@Netfikky Jij begrijpt t helemaal....echt helemaal, dankjewel

Daar hoef je geen dankjewel voor te zeggen! Ik vind het kut voor je en hoop dat je desondanks een fijne avond hebt ( met een lekkere scheldpartij ;p)!

Ik ben die knallen ook al flink zat! Ik vind sowieso de kosten-baten van vuurwerk echt zooo niet bij elkaar liggen. Kost te veel (o.a. drama's met ledematen, mileu, bange dieren) en levert geen fuck op behalve wat flitsjes in de lucht, die het merendeel van deze "vuurwerk-kijkers" 1 januari toch weer vergeten zijn.. Hm okey!
Netfikky all the wayyy
quote:lady_a schreef op 31 december 2014 @ 20:51:

Ik ben ook aanwezig (voor zolang het duurt ) ik had plannen maar ben afgezegd omdat hij een beter exemplaar heeft gevonden om O&N mee te vieren. Dus nu alleen thuis op de bank! Guido staat aan en lekker vroeg mijn bed in.Wat een droeftoeter...
quote:lady_a schreef op 31 december 2014 @ 20:51:

Ik ben ook aanwezig (voor zolang het duurt ) ik had plannen maar ben afgezegd omdat hij een beter exemplaar heeft gevonden om O&N mee te vieren. Dus nu alleen thuis op de bank! Guido staat aan en lekker vroeg mijn bed in.

Beter is relatief. Misschien krijgen ze wel een fantastische ruzie met als resultaat veel bloed aan de muur, politie op de stoep en een strafblad voor beide personen. ( of ga ik nu te ver )

Of, de drank valt uit iemand's hand, hapjes vallen van het plateau, stroom valt uit, en hebben ze elkaar niks meer te vertellen met als resultaat dat zij nog eerder de oogluikjes sluiten dan jij ;p.
Netfikky all the wayyy
quote:

Beter is relatief. Misschien krijgen ze wel een fantastische ruzie met als resultaat veel bloed aan de muur, politie op de stoep en een strafblad voor beide personen. ( of ga ik nu te ver )

Of, de drank valt uit iemand's hand, hapjes vallen van het plateau, stroom valt uit, en hebben ze elkaar niks meer te vertellen met als resultaat dat zij nog eerder de oogluikjes sluiten dan jij ;p.Jij bent erg
quote:Netfikky schreef op 31 december 2014 @ 21:01:

[...]

Of, de drank valt uit iemand's hand, hapjes vallen van het plateau, stroom valt uit, en hebben ze elkaar niks meer te vertellen met als resultaat dat zij nog eerder de oogluikjes sluiten dan jij ;p.

bedankt!! Kan weer even lachen!

Pino
Ik vind Guido wel grappig tot nu toe
Tjezus, wat vals
quote:Lea32 schreef op 31 december 2014 @ 21:02:

[...]

Jij bent erg Mijn excuus..
Netfikky all the wayyy
Ja je bent heel erg, maar wel grappig..
Is die foute man van Lady A dezelfde als die van Mick?

Dan moeten we ze misschien een beetje uit elkaar houden, voordat er bloed op het topic komt
Tjezus, wat vals
Ik vind Guido zo scheel....
Ik zit "de slimste mens" te kijken.. Vind er niet veel slims aan, behalve dat ik het snel uit ga zetten. Daarmee nomineer ik mezelf voor de slimste mens denk ik
Netfikky all the wayyy
[quote]Netfikky schreef op 31 december 2014 @ 21:01:

[...]

Humor !
Come fly with me on a jetplane
hij is goooed!
quote:mick87 schreef op 31 december 2014 @ 21:05:

Ik vind Guido zo scheel....Dat vindt hij zelf ook
Tjezus, wat vals
quote:MevrouwJack schreef op 31 december 2014 @ 21:05:

Is die foute man van Lady A dezelfde als die van Mick?

Dan moeten we ze misschien een beetje uit elkaar houden, voordat er bloed op het topic komt ik zal heel sociaal zijn, ze mag hem hebben heb je al een keus gemaakt Mick? Gewoon doen!!!
Ik wil ook scheel liggen van het lachen.. ha-ha-ha.

Anyway, de knallen lijken nu een stuk minder te worden :D.

Hou m'n hart vast voor straks..
Netfikky all the wayyy
Hier blijven de knallen aan één stuk door!
Als ik zometeen die fles bubbels eindelijk open heb en op dan ben ik dronken. Dan ga ik naar de stad en dan is de kans aanwezig dat ik morgen naast hem wakker word.
Mick_87, Ben je al weg????
Netfikky all the wayyy
quote:mick87 schreef op 31 december 2014 @ 21:11:

Als ik zometeen die fles bubbels eindelijk open heb en op dan ben ik dronken. Dan ga ik naar de stad en dan is de kans aanwezig dat ik morgen naast hem wakker word.
Thnx Lady A. Was jij er al achter hoe die foute kerel in bed is? Anders nog tips? Haha
quote:mick87 schreef op 31 december 2014 @ 21:11:

Als ik zometeen die fles bubbels eindelijk open heb en op dan ben ik dronken. Dan ga ik naar de stad en dan is de kans aanwezig dat ik morgen naast hem wakker word.You go women! Gewoon doen inderdaad, niks te verliezen. Have fun!
Netfikky all the wayyy

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven