Gezondheid alle pijlers

Vervelende jeuk!

01-01-2015 22:07 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste Viva Dames,

Ik heb erg last van jeuk/branderig gevoel bij mijn vagina, ik heb veel gelezen op internet over vaginale schimmelinfectie.

Ik denk dat ik hier last van heb als ik het zo lees.

Ik heb ook eerdere topics hierover gelezen op viva maar deze zijn inmiddels al wat langer geleden.

Ik ben van plan om maandag eventjes naar de ha te bellen, maar hoe leg ik dit uit? nu ik er al aan denk schaam ik mij al om dit aan de assistente uit te leggen.

Ik ben benieuwd wat er aan gedaan kan worden, het is niet alleen de jeuk ik heb ook echt last van "geurtjes" soms gewoon door mijn kleding heen, echt heel vervelend.

Zijn er dames die hier ook last van hebben.

Vooral de geurtjes zijn echt zo klote, ik heb er zelfs echt last van op mijn werk het belemmerd mij echt. kan niet eens met mijn benen iets meer uit elkaar zitten je ruikt het direct. .

Niet leuk als je 27 en je er iedere dag mee geconfronteerd.
Baby.It's.My.World.
Een schimmel ruikt niet. Heel snel de ha bellen dus.
Gelukkig ruik je jezelf sterker dan anderen je ruiken, dus het kan goed zijn dat je het zelf alleen ruikt. Maar het blijft reuze vervelend, dus ga zeker even naar de huisarts. Een schimmelinfectie kan ook wel ruiken, maar een bacteriele infectie ruikt vaak sterker. Succes en beterschap!
Klinkt als bacteriële vaginose: http://www.ph-balance.nl/
En je HA en de assistente hoort en ziet dit waarschijnlijk wekelijks meerdere keren, dus geen reden om je te schamen.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Vannacht liep er nog een vers topic over een vaginale schimmelinfectie...

"Hallo assistente, ik wil graag een afspraak maken. Ik heb last van vaginale klachten, jeuk, en ik vermoed dat het een schimmel is. Heb er nog nooit eerder last van gehad, en wil de dokter er daarom even naar laten kijken."
Gewoon bellen, zijn ze morgen niet open?

Je hoeft je niet te schamen er zijn zoveel meiden/vrouwen die dit hebben gehad. En voor de assistente is het gewoon normaal. Tip: goed drinken en katoenen ondergoed dragen, draag niet te strakke broeken dat maakt de klachten nu alleen maar erger. Draag ook liever geen inlegkruisjes nu.

Succes hopelijk ben je er gauw vanaf.
Liever spijt van iets wat je heb gedaan, dan spijt van iets wat je niet heb gedaan
Als je huisarts er morgen is, zou ik proberen om voor morgen een afspraak te maken.
Drogist- zelfhulpmedicijnen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven